Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Wahacze vs. Tuleje

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Motega
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 30 maja 2017, 21:11
Lokalizacja: Kalisz

Wahacze vs. Tuleje

Post autor: Motega » 31 maja 2017, 17:49

Cześć wszystkim <luzik> Mowa będzie o A6 C5 Quattro 2,5TDI `99r Kombi
Syt wygląda następująco, kumpel `mechanik` powiedział mi, że tylne wahacze są do wymiany, koło wygląda (patrząc od tyłu na samochód) jakby zapadało się do środka, w pionie. Najzwyczajniej w świecie, nie potrafi stać prosto, jak my po paru głębszych. Kiedy je kopnąć, z lewej bądź prawej strony (stojąc na przeciw) widać że się delikatnie obraca w stronę kopaną. Kiedy wjeżdżam na przeszkodę poprzeczną, słychać stukanie jakby gumy były zużyte i tu moje pytanie, czy wystarczyłoby wymienić same tuleje górnego oraz dolnego aby koło stanęło prosto w pionie czy jednak inwestejszyn i całe wahacze ? Uprzedzam, nie mam możliwości wjechania na podnosnik aby upewnić się o zużyciu tulejek. W razie potrzeby dołączę zdjęcie

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 31 maja 2017, 20:07

Podjedź na stację diagnostyczną, to zobaczysz w jakim stanie jest zawieszenie.

Awatar użytkownika
Motega
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 30 maja 2017, 21:11
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Motega » 02 cze 2017, 15:51

W Polsce tak właśnie bym zrobił a obecnie siedzę w Holandii, także ciężka sprawa

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja