Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Układ paliwowy

Silniki wysokoprężne
piters0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 paź 2010, 19:26
Imię: Radosław
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnyśląsk

Układ paliwowy

Post autor: piters0 » 26 maja 2017, 19:16

Witam, mam problem z moim Audi. 2,7tdi. Podczas jazdy właczył sie tryb awaryjny ale auto jeszcze w miare normalnie jechało. Dojechałem do domu około 20km i zgasiłem. Pozniej juz nie mogłem go odpalic, kreci jakby zapalał ale odrazu gasnie. Podłaczyłem vcds i wyszłedł blad: P1063. Czyli niskie cisnienie paliwa . Wymienilem filtr paliwa , pompe paliwa i czujnik cisnienia paliwa , nic sie nie zmieniło. Znalazłem spalony bezpiecznik pomiedzy przekaznikiem pompy paliwa a pompa paliwa, wymieniłem go i przekaznik tez. Nic sie nie zmieniło. Dalej nie moge go odpalic. Próbowałem odpowietrzyc vcds ale cos nie wychodzi.
Miał ktos moze podobny problem?

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 26 maja 2017, 21:34

Na plaka spróbuj odpalić. Te pompy ciężko odpowietrzyc jak jest zapowietrzona
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

piters0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 paź 2010, 19:26
Imię: Radosław
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: piters0 » 29 maja 2017, 22:18

Był całkowicie starty pasek od pompy paliwa na silniku, zero ząbków. Juź jest ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja