Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Kolejny problem... Zacina sie przy odpalaniu na ciepłym. 3.0

Silniki wysokoprężne
moryczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 kwie 2017, 18:41
Lokalizacja: Łańcut

Kolejny problem... Zacina sie przy odpalaniu na ciepłym. 3.0

Post autor: moryczek » 17 maja 2017, 21:06

Witam..
Pisze po raz kolejny z prośbą o pomoc.. Narazie udaje sie rozwiązywać problemy :)
Zauważyłem od 2 dni pewną rzecz..
Na rozgrzanym silniku jak chce odpalić moje 3.0 TDI to rozrusznik tak jak by raz przekręci, nastepnie jest ok pół sekundy - sekunda przerwy (totalna cisza) i po tym normalnie odpala..
Przy próbie własnie po takim dziwnym odpaleniu, odrazu zgasiłem silnik i odpaliłem go ponownie - tym razem bez zastrzeżen. Dodam że dziwnie falują obroty silnika tak w granicach 1000 - 1500 obrotów (tak jak by silnik nie wiedział czy zwiekszyc czy zmniejszyc obroty)..
Samochód nie dymi, nie słychać rozrządu nawet przez 2 sekundy po odpaleniu, zbiera się normalnie, przyśpiesza książkowo, redukuje biegi jak należy, nie szarpie, przyśpiesza do 230 i nic się nie dzieje.. .. tylko zacina czasami przy odpalaniu.. Co to może być drodzy forumowicze?

Za te rady które udzielacie "uczącemu się dopiero o 3.0 TDI" nalezy Wam się duże piwo;)

Pozdrawiam

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 17 maja 2017, 22:00

cześć,
nie chcę być niemiły ale poczytaj temat o wtryskiwaczach... :)
zacinanie przy odpalaniu oznacza raczej tylko to
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

moryczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 kwie 2017, 18:41
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: moryczek » 17 maja 2017, 22:16

czytałem.. boje sie, ze to wlae one są przyczyna tego zachowania silnika.. sprawdałem teraz jak odpala (temperatura tak w ok 40 stopni) i odpala normalnie bez tej zacinki.. mam nadzieję ze jeszcze pojezdze bez wymiany wtrysków troszke..
A tak apropo jesli chodzi o wtryski mam 2 pytania:
1. Czy znacie i polecacie jakis zakład mechaniczny ktory móglby mi sprawdzić wtryskiwacze (korekty) w okolicach rzeszowa?
2. Czy wymiana wtryskiwaczy wiaze sie tylko i wyłącznie z kupnem nowych po 1000 zł sztuka czy np polecacie jakieś po regeneracji albo używane (znalazłem na allegro zestaw za 1800 szesc wtrysków niby pisze że stan igła, również znalazłem po 500 zł sztuka z papierami i gwarancją na rok po regenracji... 6000zł a 1800 czy nawet 3000 zł to jest znacząca róznica - tylko czy na tym pojeżdze chwile..)

Dzięki za szybką odpowiedź..
Pozdrawiam!

haribo.pl

Rozruszik

Post autor: haribo.pl » 17 maja 2017, 22:42

moryczek pisze:czytałem.. boje sie, ze to wlae one są przyczyna tego zachowania silnika.. sprawdałem teraz jak odpala (temperatura tak w ok 40 stopni) i odpala normalnie bez tej zacinki.. mam nadzieję ze jeszcze pojezdze bez wymiany wtrysków troszke..
A tak apropo jesli chodzi o wtryski mam 2 pytania:
1. Czy znacie i polecacie jakis zakład mechaniczny ktory móglby mi sprawdzić wtryskiwacze (korekty) w okolicach rzeszowa?
2. Czy wymiana wtryskiwaczy wiaze sie tylko i wyłącznie z kupnem nowych po 1000 zł sztuka czy np polecacie jakieś po regeneracji albo używane (znalazłem na allegro zestaw za 1800 szesc wtrysków niby pisze że stan igła, również znalazłem po 500 zł sztuka z papierami i gwarancją na rok po regenracji... 6000zł a 1800 czy nawet 3000 zł to jest znacząca róznica - tylko czy na tym pojeżdze chwile..)

Dzięki za szybką odpowiedź..
Pozdrawiam!
Moze byc tez rozrusznik ,koncza sie tulejki i na cieplym silniku zacina

krzysiekurs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 24 paź 2012, 17:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krzysiekurs » 22 maja 2017, 19:10

Przerabiałem temat wtryski do roboty
wirus 250 KM i 510 Nm

lukasz audi0000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 10 wrz 2015, 19:10
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasz audi0000 » 28 maja 2017, 15:51

Komplet do wymiany , miałem tak samo i po wymianie już nigdy nie zauważyłem zacięcia się przy odpaleniu . Mi robił to mechanik z Łąki koło Rzeszowa zna się na Audi i to bardzo dobrze , pracował w ASO nr tele 608812779
lukasz

moryczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 kwie 2017, 18:41
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: moryczek » 03 cze 2017, 01:05

ok dzięki Panowie.
Do tego mechanika będę jutro dzwonił i zapytam go o zdanie i jakąś diagnostyke tego.
Mam nadzieje że jednak to rozrusznik nawala a nie te wtryski....

Pozdrawiam ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja