Post
autor: mixsio » 26 maja 2017, 22:54
przecież normalnie pracuje, słyszysz turbine (ten gwizd) jeśli masz wywalone katalizatory to dźwięk będzie głośniejszy, jeśli nie, a wcześniej tak nie gwizdało samochód zaczął wyraźnie palićwięcej przy identycznym trybie użytkowania jak wcześniej to radzę przyglądnąć się turbinie, zazwyczaj jakieś inne odgłosy z turbo należy poważnie potraktować bo może sie np kończyć, a spalanie jeśli turbo trochę podupadło na zdrowiu masz mniejsze ciśnienie doładowania i co za tym idzie, spadek momentu obrotowego i mocy może być mały i nie odczuwalny, ale spadek to spadek i żeby brykę rozbujać deptasz pedał bardziej czyli dawkujesz więcej paliwa co za tym idzie ? większe spalanie, inaczej mówiąc, jak masz super sprawne turbo to nie musisz mu dawać tyle paliwa bo jest ładnie wszystko zgrane, jeśli turbo trochę kaleczy i podaje nieższe ciśnienie to musisz "wypełnić" czymś ten brak i robisz to paliwem poprzez deptanie na pedał mocniej/bardziej niż przy sprawnym turbie, logi trzeba porobić dynamiczne koniecznie i będzie widać ile turbo podaje i w jakim zakresie obrotów, bez logów wątpię że ktoś ci coś pomoże.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać