Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRF 2.0 136 KM] Prośba o ocenę logów dynamicznych 2.0 BRF

Silniki wysokoprężne
DAWIDEK90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 12 maja 2017, 18:16
Lokalizacja: Sosnówka

[ BRF 2.0 136 KM] Prośba o ocenę logów dynamicznych 2.0 BRF

Post autor: DAWIDEK90 » 12 maja 2017, 22:32

Witam wszystkich użytkowników.
Z uwagi że to mój pierwszy temat, proszę o wyrozumiałość. :)
Jestem posiadaczem mojego autka od niecałego roku, trochę porobiłem przy niej, wymieniłem dwie poduchy silnika, EGR na nowy, rozrząd był zmieniany przy 200000km (aktualny 230000km).
Od początku walczę z magicznymi wibracjami. Przeczytałem już chyba wszystkie posty z tym związane, ale dalej nic nie wiem.

Po wymianie poduszek silnika i synchronizacji rozrządu na 0 jest dobrze ale nie idealnie.
Mianowicie kołysze mi budą na biegu jałowym tak przy 1000obr, a najbardziej odczuwalne bujanie występuje przy obr 1900.

Na pewno mam uszkodzony łącznik elastyczny, ale przez to mam rezonans w aucie.
Dwumasa wątpię, ponieważ przy wciśnięciu sprzęgła nic się nie dzieje.
Biegi w miarę dobrze wchodzą, lecz potrafi mi przy niskich temperaturach i wysokiej wilgotności poszarpywać przy startowaniu z pierwszego biegu.

Zostaje jeszcze poduszka skrzyni. Z kanału wygląda na dobrą, ale zastanawiam się nad jej wymianą.

No i jeszcze jedna rzecz, przed przestawieniem synchro, miałe ustawione na -2,5, teraz mam 0.
Problem polega na tym że brakło mi regulacji na wałku, ale nie rozumiem jak mogło być -2,5, skoro teraz mam 0 i nie da się bardziej przestawić na "-".
Po przestawieniu odczułem tak jakby spadek mocy przy przyśpieszaniu.

To chyba wszystko. Trochę się rozpisałem, ale chciałem udzielić mniej więcej wszystkie ważne informację.
Przesyłam logi dynamiczne z grupy 3, 4 i 11.
http://vaglog.pl/log-004_003_011_s136dd4.html
Proszę o analizę przepływki i turbo.

Wszelkie informacje i pomoc mile widziana. Pozdrawiam :)

[ Dodano: 2017-05-12, 22:32 ]
Do pełni szczęścia doszedł jeszcze błąd czujnika wałka rozrządu.
000833 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
Ale co ciekawe występuje tylko przy pierwszym odpaleniu, po dłuższym postoju.
Po skasowaniu nie wyskakuje. Podczas jazdy wszystko ok.

Awatar użytkownika
tomnik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 549
Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
Imię: Tomasz
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: tomnik » 13 maja 2017, 09:56

DAWIDEK90 pisze:Proszę o analizę przepływki i turbo.
Logi dynamiczne grup 003 i 011 wykonuje się na 3/4 (w zależności od długości odcinka "czystej" drogi, którą mamy do dyspozycji) biegu od 1500 rpm -pedał przyspieszenia "w podłodze"- do powiedzmy 4000-4200 rpm.
Dedykowane Moduły LED oświetlenia wnętrza-niezawodne/bezawaryjne Kontakt : PW/Mail prolumo@yahoo.com

DAWIDEK90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 12 maja 2017, 18:16
Lokalizacja: Sosnówka

Post autor: DAWIDEK90 » 20 cze 2017, 23:41

Kurcze, a ja zrobiłem od startu do 4500. Nie miałem pomocnika i dlatego tak wyszły. :-( Ale w tej chwili mam większy problem, po synchronizacji wałków, wyskakuje ten błąd co opisywałem wcześniej. Niby auto dobrze chodzi ale co jakiś czas ciężko pali i wtedy ten błąd wyskakuje. No i mam wrażenie że ma mniej mocy. Chciałbym wrócić do poprzedniego ustawienia, czyli mniej więcej do -1,5. Ale niestety się nie da bo skończyła mi się regulacja. Chyba rozrząd od początku trochę źle był założony.

[ Dodano: 2017-05-19, 22:16 ]
Udało mi się poprawnie ustawić rozrząd. Nie wiedziałem że na kole pasowym wału są znaki. Ustawiłem koło na znak i dopiero zrobiłem synchro. Udało się ustawić na -1. Już tak zostawię. Auto całkiem inaczej chodzi.
A i jeszcze zdiagnozowałem chyba już faktycznie zużytą poduszkę skrzyni.
Przy obrotach 1600 strasznie bujało autem, diagnoza za pomocą breszki załatwiła sprawę. Poduszka już zamówiona.

[ Dodano: 2017-06-20, 23:41 ]
http://vaglog.pl/log-004_003_011_s136dd4.html
Powiedzcie mi dlaczego wysterowanie egr-a mam cały czas na poziomie 99.6?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja