Pytanie natury technicznej, czy są tu osoby które same wymienialy nastawniki lub uszczelki pod nimi wyjmujac w tym celu walki rozrządu i mogą powiedzieć czy da się to zrobić zarówno po lewej jak i prawej stronnie bez wyciągania silnika? Pytam ponieważ Elsa mówi że trzeba wyciągać motor alby zrobić to po stronie pasażera. Dodatkowo czy trzeba wyciągać popychacze zaworowe i spuszczac z nich olej alby przy pierwszym rozruchu po wymianie nie spowodować kolizji zaworów z tlokami, pytam ponieważ takie info znalazłem na forum Audi A8, natomiast w Elsie nic na ten temat nie ma poza wzmianka żeby nie odpalać w przeciągu 30min od naprawy ponieważ w tym czasie mają układać się elementy hydrauliki w głowicy.
I może ktoś ma jakieś cenne wskazówki które mogą coś uprościć.
[ANK 4.2 340 KM] Wymiana uszczelek nastawnikow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin