dużo już się oczytałem na forum i w zasadzie co mogłem to porobiłem, prosiłbym szanowne grono o pomoc w rozszyfrowaniu logów.
Auto A6C5 2,8 silnik ACK
Quattro w tiptroniku
Co do samego problemu, pojawił się na LPG jakoś na początku roku, zaczęło szarpać skrzynią na gazie, przygasał przy dojeżdżaniu do skrzyżowań (wcześniej zawsze podłączałem kompa i robiłem kalibrację to pomagało) jednak nie tym razem, teraz pochodzi ładnie przez kilka minut i zaczyna świrować, brakuje mocy, jedzie dopiero od 4tys obrotów.
Wymieniłem listwy na takie jak były czyli OMVL, wymieniłem reduktor z zavoli zeta s na stag R01 czerwony, oczywiście filtry i przewody do kolektora. Na nic się to zdało. Zauważyłem że zaczyna świrować jak staje jedna z sond, zawiesza się na 1,2 lub 1,8V i dopiero pracuje jak się przełączy na benzynę.
Ale może sprawę LPG narazie odstawmy

Dziś zakręciłem butlę i chcę zdiagnozować silnik.
Co ostatnio zrobiłem -
-uszczelnienie dekla pod kolektorem ssącym
-nowe uszczelki do ssącego
-wyczyszczony ezektor
-nowe uszczelki do przepustnicy
-wyczyszczona przepustnica
-wyrzucona cewka, założone pojedyńcze + nowe świece
-wymieniony zawór ciśnienia paliwa
-nowy Evap
-powymieniane wężyki podciśnień
Fakt faktem auto ma prawie 380 000 km, więc pewnie trzeba będzie sprawdzić kompresję
http://vaglog.pl/log-016_017_018_e5VDi.html
http://vaglog.pl/log-019_020_021_a0wUA.html
http://vaglog.pl/log-022_023_024_Iwp08.html
http://vaglog.pl/log-025_026_027_L3aLv.html
http://vaglog.pl/log-095_098_097_xYJOY7.html
http://vaglog.pl/log-001_002_003_FjF18Ma.html
http://vaglog.pl/log-004_005_006_0oNs3sS.html
http://vaglog.pl/log-007_008_009_F8Ql9kK.html
http://vaglog.pl/log-010_011_012_cKA78z.html
http://vaglog.pl/log-013_014_015_6H3l27.html
Logi robiłem tylko statyczne ze względu na brak drugiej osoby w aucie, ale przegazowywałem do 6,5k obrotów, jeśli będzie trzeba to się zrobi i dynamiczne.
Gdyby ktoś znalazł chwilę czasu i zerknął jak to wygląda byłbym bardzo wdzięczny
