Tego się obawiałem. Niby lampiony ładne, ale ale...
Nie mówię że oryginalne są złe, lecz szkoda ksenonów.
Co do modułu. Chyba mam coś takiego wsadzone, muszę to sprawdzić w najbliższym czasie, lecz nie mam narzędzi/ miejsca. Nie chcę powyrywać tego i owego
Ten "moduł", czy co to za czort jest, włacza ksenony, tył i podświetlenie wewnętrzne- nocne gdy mam zapłon włączony, więc gdy przekręcam kluczyk to ksenony gasną i znów się zapalają, a z tego co wiem to jest holendernie nie zdrowe dla ksenonów.
Wiem że można wstawić paski ledowe w atrapę dolnej części chłodnicy, lecz... nie do końca mi się to podoba.
https://lediker.pl/gfx/big/1368617797.02.jpg
Właśnie mówię o tym. W ostatecznej ostateczności bym się w to bawił.
Jest też opcja "wbudowania" paska LED w oryginalne lampy, lecz nie mam pojęcia czy po 1. policja nie czepi się o to. 2. Jakie paski mi mogliby zamontować, bo gdyby zamontowali takie jakie są przedstawione... Nie wiem, lecz moim zdaniem są to słabe LEDy.
https://hidretrofit.pl/audi-a6-c5/
[ Dodano: 2017-02-09, 20:40 ]
bendzji, Raczej posiadam oryginalne ksenonowe lampy.
Mam taki mały problem z nimi.
1. Lampy ustawiają się w różnych wysokościach. Czasem świecą normalnie, a czasem dość wysoko, prawie poziomo.
2. Gdy kleiłem lewą lampę (musiałem, bo woda się skraplała. Nie odparowywała) przez przypadek urwałem mały plastikowy bolczyk. Spadł mi gdzieś

. Można to zastąpić czymś innym? Śrubą?
Ten bolczyk wchodził w takie uszko. To uszko poruszało się, jakie to miało pełnić zadanie? Na początku myślałem że to pozostała część do ręcznej regulacji wys. świateł, ale raczej to nie to.
3. Gdy regulowałem wysokość lamp przez te śrubki, zauważyłem że skrajne śrubki boczne od regulacji bocznej chyba nie działają. Kręciłem w jedną i w drugą i nic. Używałem do tej operacji specjalnego urządzenia do sprawdzania ustawień wys. i bocznego świateł.
4. Gdy odpiąłem lewą lampę, zrobiłem to co miałem zrobić i wszystko złożyłem do kupy, lampa nie wykonuje "kalibracji". Nie porusza się góra/ dół, tak jak druga, a przed operacją pracowała tak samo.
Muszę "nauczyć" komp. pokładowy że jest lampa? Jak mogę to zrobić sam przy użyciu kabla diagnostycznego firmy Viaken?
Używałem/ testowałem program VCDS- lite. W niektóre funkcje nie mam dostępu, a Polska wersja nie wykrywa mi kabla
[ Dodano: 2017-03-02, 13:33 ]
Witam wszystkich. Chciałbym tylko napisać jak rozwiązałem problem świateł, lub braku świateł dziennych.
Gdy pojechałem samochodem aby zrobić porządek ze skrzynią biegów, silnikiem i ogólnie z całym samochodem, zapytałem mechanika w Sserwis czy mógłby mi w jakiś sposób zrobić/ dorobić, lub doradzić abym miał światła dzienne. Mówiąc dokładniej: Czy miałbym kupować całe nieoryginalne reflektory z paskami LED, czy kupić paski LED montowane w dolnej części atrapy chłodnicy, czy też zrobić to w inny sposób.
Pan mechanik zaskoczył mnie odpowiedzią. Powiedział mi że może mi zrobić światła do jazdy dziennej, takie jak posiada Audi A6 C6, czyli mówiąc krótko, gdy zapalam silnik, to za kilka sek. zapalają mi się światła długie które świecą w ok. 30%. Ksenony nie cierpią, a wygląda to dość fajnie.
I tym oto sposobem nie musiałem kupować całych nieoryginalnych lamp z LEDami, czy kupować pasków LED i zamontować ich gdzieś z przodu. Nie narażam się też na problemy przy przeglądach okresowych przez nieoryginalne lampy.
Podoba mi się to rozwiązanie.
Oto mała ciekawostka jak posiadać światła do jazdy dziennej nie niszcząc przy tym ksenonów, nie niszczyć wyglądu samochodu, i nie wydając dużo pieniędzy.
Oczywiście o gustach się nie dyskutuje, lecz po przeczytaniu niektórych wypowiedzi tu i tam, wnioskuję że niektórym osobom mój sposób może się spodobać.
Dziękuję za uwagę
