allroad opada tył
allroad opada tył
Witam, od niedawna jestem posiadaczem Audi allroad c6
Mój problem polega na tym iż samochód opada. Opada tył samochodu, po paru godz tzn około 6-8 lezy juz na glebie tył, ale tylko na ustawieniu comfort lub dynamic bo na allroad trzyma nawet 2 dni (dłuższej przerwy nie było). Co moze byc nie tak?
Dodam ze nie podpinałem pod kompa bo jestem na etapie zakupu kabla.
Mój problem polega na tym iż samochód opada. Opada tył samochodu, po paru godz tzn około 6-8 lezy juz na glebie tył, ale tylko na ustawieniu comfort lub dynamic bo na allroad trzyma nawet 2 dni (dłuższej przerwy nie było). Co moze byc nie tak?
Dodam ze nie podpinałem pod kompa bo jestem na etapie zakupu kabla.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
witam w klubie, mi też dupa opada (prawa strona)
błędów brak, śledzę na bieżąco.
Czasem opada, czasem nie, zależnie od pogody.
Im zimniej i większa wilgotność powietrza tym częściej opada.
Prawdopodobnie miech
błędów brak, śledzę na bieżąco.
Czasem opada, czasem nie, zależnie od pogody.
Im zimniej i większa wilgotność powietrza tym częściej opada.
Prawdopodobnie miech
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Czy pogoda ma wpływ u Ciebie na szybkość opadania?
Im cieplej tym dłużej trzyma?
Im cieplej tym dłużej trzyma?
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
Pisałem już kiedyś w innym temacie...Napiszę co ja bym zrobił z doświadczenia z moim autem.
Podstawa to kabelek i VCDS - bez tego nic nie zrobisz przy pneumatyce lub niewiele.
1. Popryskał płynem na rozdzielacz i zobaczył czy tam nie ucieka powietrze (końcówki rurek są metalowe - gniazda w rozdzielaczu plastikowe ).
2. Popryskał przy samym miechu na zaworek wejściowy i sprawdził czy tam nie ucieka powietrze.
3. Kupuje się przewód powietrzny do pneumatyki (Wąż przewód do powietrza poliamidowy 4x2mm tekalan ) i robi się bypass . Jeden koniec do rozdzielacza drugi do miecha. Tym sposobem wykluczamy uszkodzenie węża w karoserii .
4. Zakupienie drugiego rozdzielacza ( A8 D3 jest to dokładnie to samo co A6 C6, nawet i za 50zł używkę można dostać)
5. Po prostu miech do wymiany i tyle
6. Nie oddawaj to warsztatu pod , którym nie stoją jakieś auta z pneumatyką. Później pytasz czy auto można podnosić na podnośniku , wtedy powinieneś dostać odpowiedź ,że tak ale trzeba zablokować najpierw zawieszenie) .
Spróbuj sam zdiagnozować problem i naprawić zaoszczędzisz czas i pieniądze . O ile będziesz robił to z głową nić bardziej nie popsujesz.
Podstawa to kabelek i VCDS - bez tego nic nie zrobisz przy pneumatyce lub niewiele.
1. Popryskał płynem na rozdzielacz i zobaczył czy tam nie ucieka powietrze (końcówki rurek są metalowe - gniazda w rozdzielaczu plastikowe ).
2. Popryskał przy samym miechu na zaworek wejściowy i sprawdził czy tam nie ucieka powietrze.
3. Kupuje się przewód powietrzny do pneumatyki (Wąż przewód do powietrza poliamidowy 4x2mm tekalan ) i robi się bypass . Jeden koniec do rozdzielacza drugi do miecha. Tym sposobem wykluczamy uszkodzenie węża w karoserii .
4. Zakupienie drugiego rozdzielacza ( A8 D3 jest to dokładnie to samo co A6 C6, nawet i za 50zł używkę można dostać)
5. Po prostu miech do wymiany i tyle
6. Nie oddawaj to warsztatu pod , którym nie stoją jakieś auta z pneumatyką. Później pytasz czy auto można podnosić na podnośniku , wtedy powinieneś dostać odpowiedź ,że tak ale trzeba zablokować najpierw zawieszenie) .
Spróbuj sam zdiagnozować problem i naprawić zaoszczędzisz czas i pieniądze . O ile będziesz robił to z głową nić bardziej nie popsujesz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga