Witam.
Problem nie dotyczy Audi tylko Passata.
Znajomy ma takowe auto z końca 2009 roku i pojawia mu się na fisie komunikat że brak tego czynnika i że za 1000 km auto stanie. Opis własnymi słowami i w skrócie. Po podpięciu vcds pojawiają się dwa błędy:
008863 czujnik 2 NOX zespół 1
P229F niewiarygodny sygnał
008430 katalizator SCR NOX zespół 1
P20EE sprawność za mala MIL zapalony
No i teraz tak. ..błąd idzie wykasować ale żeby zniknął ten komunikat że zostało 1000 km ( te kilometry są odliczane w dół do zera) trzeba jeszcze się przejechać parę kilometrów...tylko że potem znowu się to głano pojawia . Czytałem że ponoć przy dolewaniu tego adblue do zbiorniczka nie można odrazu odpalać silnika, trzeba na zapłonie odczekać kilkadziesiąt (min 30) sekund i dopiero w tedy można uruchomić silnik. Kolega dolał płynu na max ale nie zastosował tej procedury. Ktoś coś może doradzić w tej sprawie.?
Druga sprawa jest inna, w trakcie odczytywania błędów, jest zawsze napisana data i czas, tu jest dziwna sprawa, na jednym odczycie jest data np 2021.14.06 a na innym np 2000.14.02 o co kaman?
Passat b6-problem z adblue
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga