Borykam się dalej z trudnościami z odpalaniem na zimnym silniku i zaobserwowałem co następuje:
przy -1st i podgrzaniu 5s świec - odpala po 1 sekundzie
przy +4st i zostawieniu na 5 sekund zaplonu - odpala po 8 sekundach kręcenia
dzisiaj przy +9,5st i zostawieniu na 5 sekund zapłon - odpalił po 11 sekundach kręcenia !
To jest conajmniej chore i niemam pojecia od czego zacząć diagnostyke i sprawdzenie co jest nie tak... Akumulator nie wygląda na sprawiający problemy bo skoro umie kręcić przez 11-12 sekund...
Oczywiście jak już odpali to puści taką białą chmure, że trzeba garaż wietrzyć Zalewa go czy jak?
Dlatego mam pytanie do jakiej temp grzeją świece? I jak nie grzeją to jak wymusić jednak ich grzanie, żeby lepiej odpalał?
https://www.youtube.com/embed/MzLtqNuVTW4
[ ASB 3.0 232 KM] Temperatura grzania świec żarowych?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Nie masz wpływu ani na czas ani na temerature grzania. To proces automatyczny i żadna ingerencja w to Ci nie pomoże a tylko zamaskuje objawy. Poszukaj lepiej w blokach pomiarowych nieprawidlowosci, widze ze mieszkasz blisko mnie- mam kabel mozemy razem to sprawdzić .
Choć już wiele razy bylo na forum o zaworze zwrotnym na filtrze paliwa- nie trzyma ciśnienia i rano kazdy dlugo kreci. Wymiana to koszt do 200zl.
Choć już wiele razy bylo na forum o zaworze zwrotnym na filtrze paliwa- nie trzyma ciśnienia i rano kazdy dlugo kreci. Wymiana to koszt do 200zl.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Ja bym sie wpial trojnikiem tuz przed ten zawor (od strony silnika), uruchomil silnik na chwile i zgasil. Pozostaw cisnieniomierz na noc wpiety w uklad i rano zobaczysz co pokaze zegar. Jesli bedzie trzymal 2bary to zawor ok.
I jeszcze sprawdzić można czy podczas dlugiego krecenia w przewodzie paliwowym (tym przed pompą CR- przezroczysty) przelatują bąble powietrza.
Jak jest rano cieplej to posprawdzaj bloki pomiarowe pod wzgledem czujnikow temperatury. Na zimnym silniku powinny pokazywac podobna temperature. Moze ktorys z nich szaleje...
W ostateczności te świece żarowe, może sterownik od nich jest uwalony i faktycznie nie grzeje jak cieplej... ale to już samemu bedzię ciężko Ci sprawdzić...
I jeszcze sprawdzić można czy podczas dlugiego krecenia w przewodzie paliwowym (tym przed pompą CR- przezroczysty) przelatują bąble powietrza.
Jak jest rano cieplej to posprawdzaj bloki pomiarowe pod wzgledem czujnikow temperatury. Na zimnym silniku powinny pokazywac podobna temperature. Moze ktorys z nich szaleje...
W ostateczności te świece żarowe, może sterownik od nich jest uwalony i faktycznie nie grzeje jak cieplej... ale to już samemu bedzię ciężko Ci sprawdzić...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga