Proszę o pomoc. Mam takie oto błędy. Błędy pojawiają się sporadycznie. Dodatkowo zauważyłem, że po dłuższym (kilka minut) postoju z włączonym zapłonem jest problem z odpaleniem auta. Wygląda tak, jakby zabrakło dosłownie jednego obrotu rozrusznikiem. Za drugim razem odpala bez problemu. Czy to oznacza zdechły akumulator? Dodam, że napięcie VAG podaje w okolicy 13,0 V na uruchomionym silniku. Niestety, nie mam miernika aby zmierzyć bezpośrednio na alternatorze.
A tak przy okazji, jaki akumulator powinienem kupić? Zarzucam wlepkę z VIN.
Czyżby akumulator?
Czyżby akumulator?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
jaka jest data produkcji AKU?
jak ma więcej niż 8 lat to wymieniaj od razu, ładowanie wróci do 14,1 V
miałem u siebie to samo, już chciałem wyciągać alternator....a tu po wymianie aku psikus i ładowanie wróciło do normy.
objawy miałem takie jak ty, dosłownie chwilę postał z radiem lub zapłonem i ledwo odpalał
jak ma więcej niż 8 lat to wymieniaj od razu, ładowanie wróci do 14,1 V
miałem u siebie to samo, już chciałem wyciągać alternator....a tu po wymianie aku psikus i ładowanie wróciło do normy.
objawy miałem takie jak ty, dosłownie chwilę postał z radiem lub zapłonem i ledwo odpalał
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Jakie jest rzeczywiste napięcie na akumulatorze w czasie ładowania? Pamiętaj, że te 13 V jest odczytem ze sterownika. Najlepiej sprawdzić miernikiem napięcie ładowania na akumulatorze, które musi być w granicach 14 V (najlepiej powyżej). Trzeba byłoby sprawdzić jakie jest napięcie na akumulatorze po nocnym postoju. Fabrycznie masz zamontowany akumulator 80 Ah 380A (DIN) 640 A (EN/SAE/GS).