Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Błąd P2008 - sterownik kolektora ssacego

Silniki wysokoprężne
moryczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 kwie 2017, 18:41
Lokalizacja: Łańcut

Błąd P2008 - sterownik kolektora ssacego

Post autor: moryczek » 18 kwie 2017, 16:09

Witam, dzisiaj rano wyskoczył mi błąd silnika (audi a6 c6 3.0 TDI), zauważyłem że auto dziwnie jedzie - falują troszke obroty silnika i nie przyśpiesza tak jak powinien.. pojechałem do mechanika mojego i po podłączeniu do kompa okazało się że to błąd P 2008. Mam nowy silniczek i w piątek będzie wymiana. Moje pytanie:
Czy mogę normalnie jeździc autem do piątku i nic sie nie zepsuje bardziej? Czy jednak odłożyć jazdę na bok na te kilka dni?
Pozdrawiam

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 18 kwie 2017, 16:16

Silniczek to ostatnie rzecz która się tam psuje ;)
Jeżeli w aucie jest DPF to nie będzie się aktywowała procedura regeneracji.

moryczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 kwie 2017, 18:41
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: moryczek » 18 kwie 2017, 16:25

A jak wogóle sprawdzic czy mam DPF w aucie? Mam ten samochód od niedawna ;)
Ale ten błąd P2008 to chyba nie jest jakaś tragedia?

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 18 kwie 2017, 19:17


moryczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 kwie 2017, 18:41
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: moryczek » 19 kwie 2017, 18:24

Witam.
Dzięki za odpowiedzi :)
Chyba znalazłem przyczyne awari.. Otworzyłem dzisiaj maske i pooglądałem te sterowniki tych klap..
Po prawej stronie (od srtrony kierowcy) wszystko wygląda normalnie, lecz po lewej stronie to plastikowe cięgno jest po prostu luźne. Trzyma sie tylko na tym górnym "gwincie" jednak z dolnego już spadł.. Jutro oddaje wóz do warsztatu i mają mi to jakoś naprawic.. jednak czy nie opłacało by się bardziej po prostu usunąć za 500 zł te klapki w cholere? Dodam że mam jeden ze sterowników klap i mógłbym go sprzedać..

Pozdrawiam!!

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 19 kwie 2017, 19:12

Tak jak pisałem, jak masz DPF to zły pomysł. Kolektor do regeneracji...

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 20 kwie 2017, 00:07

jak masz dać 500 zł za ich programowe usunięcie (to czyste zdzierstwo bo programowo chłopaki usuwają to już od 250 zł) to nie lepiej dać 700 zł za dwa kolektory po regeneracji?
swoje stare zostawisz na wymianę.
wymiana samych kolektorów to też pikuś, jak umiesz zmienić koła w aucie to z tym tez sobie poradzisz <figielek>

jak masz DPF to go zakatujesz sadzą momentalnie jak usuniesz klapy...
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl