Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wypalanie DPF a czujnik poziomu paliwa

Silniki wysokoprężne
libq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 05 gru 2016, 20:35
Lokalizacja: Brodnica

Wypalanie DPF a czujnik poziomu paliwa

Post autor: libq » 11 kwie 2017, 09:54

Witam, czy to że mam padnięty czujnik poziomu paliwa i pokazuje czały czas 0 ma wpływ na to że nie włączy się procedura wypalania DPF?

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 11 kwie 2017, 12:56

Jest to logiczne i wysoce prawdopodobne. Czytałem, że przy wymuszonym wypalaniu "zbiornik paliwa powinien być zapełniony do minimum 1/4 objętości. Poniżej tej ilości procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona."

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 12 kwie 2017, 08:26

E tam spokojnie Panowie, przynajmniej u mnie wszystko działało normalnie w momencie gdy miałem zwarcie na czujniku paliwa G2.
Cały czas pokazywało mi rezerwę i wskazówka wręcz leżała na dole a wypalanie filtra włączało się normalnie.
Czujnik miałem zepsuty przez jakieś 4-5 tysięcy km i w tym czasie wypalał mi się chyba 3 razy.
Rocznik i silnik jak w opisie profilu.
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 12 kwie 2017, 10:13

Podczas wypalania sterownik nie sprawdza ile jest faktycznie paliwa. Informacja o minimalnym stanie jest tylko po to, aby użytkownik nie rozpoczął procedury z niskim stanem, bo auto może zgasnąć :).

libq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 05 gru 2016, 20:35
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: libq » 12 kwie 2017, 12:34

czyli bedzie trzeba wypalić na postoju? błędów od dpf żadnych nie ma

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 12 kwie 2017, 12:43

w żadnym wypadku, nie ma potrzeby wypalać na postoju
normalnie jeździj, jak przyjdzie na niego pora to sam się wypali lub poinformuje Cię o potrzebie wypalenia podczas jazdy!
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

libq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 05 gru 2016, 20:35
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: libq » 12 kwie 2017, 13:37

Ale pali mi się kontrolka od dpf, a przyjechałem dobre 150km z prędkością 150/160km/h i mimo tego nie zgasła

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 12 kwie 2017, 13:44

na trybie S jechałeś? i nie ma żadnych błędów?
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

libq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 05 gru 2016, 20:35
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: libq » 12 kwie 2017, 13:46

Trzymałem go pomiędzy 2500-3000obr

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 17 kwie 2017, 21:45

Podejrzałbym zapelnienie filtra. Kiedy ostatni raz się wypalił. Jak kupiłem auto miałem 69g popiołu (norma jest 65g). Profilaktycznie wysłalem do regeneracji i wymieniłem czujnik ciśnień bo ułamałem króciec. Od tej chwili nie wiem co to jest dpf. Raz mi sie dopiero wypalił, ale bylem o tym fakcie poinformowany na Fisie. Napis brzmiał w tłumaczeniu - proszę stosować się do zaleceń instrukcji. Śmierdziło przy wypalaniu, a trwało to około 4-5km.
To moje pierwsze auto z DPF i twierdzę, że nie jest on taki straszny jak go malują :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga