Mam poważny problem z mocą silnika,założyłem już temat na bliźniaczym forum ale frekwencja słaba.
Użytkuję auto na co dzień i boję się wyprzedzać. bo jadąc do 2tyś obr nie ma szans,muł totalny.
Opiszę w skrócie co do tej pory zrobiłem:
-turbo spolerowane na błysk,zero luzów na wirniku,sztanga przetestowana chodzi gładko
-wężyki podciśnienia wymienione
-zaworek n75 wymieniony (używka),n18 przeczyszczony
-pompa vacum wyczyszczona, oringi wymienione
-egr wymieniony (używka)
-katalizator wymoczony w chemii,przepłukany karcherem
-dolot wyczyszczony szczelny
-kąt wtrysku ustawiony
Wygląda to tak,na wolnych obrotach wciskając gaz do dechy, zbiera się jakby ważył 20ton,
powyżej 2000obr dostaje kopa i ciągnie płynnie bez szarpnięć do końca.
Basic settings:
Grupa 000: http://vaglog.com/log-000_Ti6Yz.html
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_9HSk874.html
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_7kre849.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_5D99T3.html
Dynamiczny:
Grupa 000: http://vaglog.com/log-000_omFxI.html
Grupa 001: http://vaglog.com/log-001_GM94fHI.html
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_3WRUa.html
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_XRZ1Tfj.html
Grupa 008: http://vaglog.com/log-008_Q95kWu.html
Grupa 010: http://vaglog.com/log-010_uP1heQ.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_VatC4A0.html
Statyczny:
Grupa 000: http://vaglog.com/log-000_HYpL1l4.html
Grupa 001: http://vaglog.com/log-001_M36gYu1.html
Grupa 003: http://vaglog.com/log-003_7293VM.html
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_xvZeG.html
Grupa 007: http://vaglog.com/log-007_eVswZd.html
Grupa 011: http://vaglog.com/log-011_4v7hDah.html
Grupa 013: http://vaglog.com/log-013_5U1U8.html
Grupa 014: http://vaglog.com/log-014_w479Y6.html
Grupa 018: http://vaglog.com/log-018_Uk5Pe.html
Czy ktoś poradzi co dalej czynić?
Jestem załamany bo nie wiem już gdzie szukać

W planie zakup nowego n75,nie poskutkuje kat do wywalenia.
Na sam koniec pompa....