[INNY] A6 C5 1.8T AWT - błedy, szarpanie i różowe nosorożce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 lip 2015, 13:20
- Imię: Radosław
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
[INNY] A6 C5 1.8T AWT - błedy, szarpanie i różowe nosorożce
Witam szanowne Gremium.
Na początek wspomnę, że podobne tematy na forum były, ale sugerowałem się podanymi tam rozwiązaniami i niestety nie doniosłem sukcesu.
Od ok. 3 miesięcy występuje u mnie efekt szarpania na LGP, na biegu jałowym. Pierwszą myślą były filtry LPG lub uszkodzenie któregoś elementu instalacji. Po odwiedzinach u dwóch "gazowników" otrzymałem informację, że "z instalacją LPG jest wszystko w porządku". Za tą trafną uwagę zapłaciłem łącznie 380 zł. Zasugerowano mi jedynie wymianę jedynej, nie wymienionej dotąd cewko-fajki (co zresztą zrobiłem u kolejnego mechanika). Następnie wymieniłem świece i doszedłem do wniosku, że układ zapłonowy powinien być już w porządku. Czy wspomniałem już, że problem szarpania na jałowym występował losowo? No cóż, występował.
Niestety na chwilę obecną jest tak prawie non-stop. Na benzynie się uspokaja. Kilka razy zdarzyło mi się, że na gazie załączył mi się check engine. Odczytałem błędy i wygląda to następująco:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-00 - -
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 1000
Zabawa przednia. Nie wiem od czego zacząć. Dysponuję interfejsem VAG, czyściłem przepływomierz oraz przepustnicę. Adaptację przepustnicy robiłem kilka razy (tak przeczytałem na forum). Niestety dzisiaj znowu pojawił się check (to już chyba z piąty raz). Auto dalej szarpie. Teraz wydaje mi się, że nie tylko na biegu jałowym. Wysokie obroty niestety nie służą tego typu rozpoznaniu. Zabawne, że cylinder 3 występuje na każdym checku. Na benzynie chodzi normalnie. Cewki mają max dwa lata.
Jestem w trudnym położeniu. Na części wydałem już ponad 1 tys. PLN. Boję się jechać do kolejnego mechanika, który tylko popatrzy i weźmie kasę. Swoją drogą zakupiłem też zamiennik przepływomierza, ale po zamontowaniu obroty zaczęły skakać powyżej 1200 na jałowym, a następnie od razu spadały do 0 i następowało zgaszenie silnika.
Prośba o radę w tej sprawie.
Dołączam również jeden z logów (chyba sondy lambda). Wydaje mi się, że wartości są nieprawidłowe.
Tuesday;11;April;2017;14:39:09;;;;;;;;
4B0 906 018 DC;;1,8L R4/5VT 0001;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;
;Group A:;'001;;;;Group B:; Not Running;;;;Group C:; Not Running
;;Idle Speed;Coolant Temp;Oxygen Sensor;Adj for Basic;;;;;;;
;TIME;740-920 rpm;80-110°C;-0,2;1x111111;TIME;;;;;TIME;
Marker;STAMP; /min;°C;%;;STAMP;;;;;STAMP;
;0,35;760;61;19,5;10011110;;;;;;;
;0,86;760;61;23,4;10011110;;;;;;;
;1,37;760;61;19,5;10011110;;;;;;;
;1,89;800;61;19,5;10011110;;;;;;;
;2,38;760;62;23,4;10011110;;;;;;;
;2,77;800;62;19,5;10011110;;;;;;;
;3,17;800;62;23,4;10011110;;;;;;;
;3,6;800;62;19,5;10011110;;;;;;;
;4,1;800;62;23,4;10001010;;;;;;;
;4,53;1600;62;19,5;10000010;;;;;;;
;4,93;2120;62;20,3;10001000;;;;;;;
;5,35;2000;62;16,4;10011000;;;;;;;
;5,75;1640;62;18,8;10011110;;;;;;;
;6,24;1280;62;16,4;10011110;;;;;;;
;6,66;1120;62;21,1;10011110;;;;;;;
;7,15;1000;62;22,7;10011110;;;;;;;
;7,57;920;62;20,3;10011110;;;;;;;
;8,06;800;62;24,2;10011110;;;;;;;
;8,45;760;62;21,1;10011110;;;;;;;
;8,86;760;62;25;10011110;;;;;;;
;9,38;760;62;21,1;10011110;;;;;;;
;9,88;760;62;24,2;10011110;;;;;;;
;10,29;760;62;20,3;10011110;;;;;;;
;10,78;800;62;18,8;10011110;;;;;;;
;11,29;760;62;21,9;10011110;;;;;;;
;11,79;760;62;18;10011110;;;;;;;
;12,19;760;62;21,9;10011110;;;;;;;
;12,59;760;62;18,8;10011110;;;;;;;
;13;760;62;22,7;10011110;;;;;;;
;13,49;760;62;19,5;10011110;;;;;;;
;13,9;760;62;23,4;10011110;;;;;;;
;14,32;760;62;20,3;10011110;;;;;;;
;14,72;760;62;25,8;10011110;;;;;;;
;15,12;800;62;22,7;10011110;;;;;;;
;15,53;800;63;26,6;10011110;;;;;;;
;15,92;760;63;22,7;10011110;;;;;;;
;16,34;760;63;26,6;10011110;;;;;;;
;16,84;760;63;26,6;10011110;;;;;;;
;17,34;800;63;22,7;10011110;;;;;;;
;17,75;760;63;26,6;10011110;;;;;;;
;18,16;760;63;22,7;10011110;;;;;;;
;18,56;760;63;26,6;10011110;;;;;;;
;18,96;800;63;21,9;10011110;;;;;;;
;19,46;760;63;26,6;10011110;;;;;;;
;19,98;760;63;21,9;10011110;;;;;;;
;20,47;800;63;21,9;10011110;;;;;;;
;20,98;760;63;24,2;10011110;;;;;;;
;21,47;760;63;19,5;10011110;;;;;;;
;21,88;760;63;21,9;10011110;;;;;;;
;22,38;760;63;16,4;10011110;;;;;;;
;22,79;760;63;18;10011110;;;;;;;
;23,27;760;63;17,2;10011110;;;;;;;
ËË;;;;;;;;;;;;
Na początek wspomnę, że podobne tematy na forum były, ale sugerowałem się podanymi tam rozwiązaniami i niestety nie doniosłem sukcesu.
Od ok. 3 miesięcy występuje u mnie efekt szarpania na LGP, na biegu jałowym. Pierwszą myślą były filtry LPG lub uszkodzenie któregoś elementu instalacji. Po odwiedzinach u dwóch "gazowników" otrzymałem informację, że "z instalacją LPG jest wszystko w porządku". Za tą trafną uwagę zapłaciłem łącznie 380 zł. Zasugerowano mi jedynie wymianę jedynej, nie wymienionej dotąd cewko-fajki (co zresztą zrobiłem u kolejnego mechanika). Następnie wymieniłem świece i doszedłem do wniosku, że układ zapłonowy powinien być już w porządku. Czy wspomniałem już, że problem szarpania na jałowym występował losowo? No cóż, występował.
Niestety na chwilę obecną jest tak prawie non-stop. Na benzynie się uspokaja. Kilka razy zdarzyło mi się, że na gazie załączył mi się check engine. Odczytałem błędy i wygląda to następująco:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-00 - -
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 1000
Zabawa przednia. Nie wiem od czego zacząć. Dysponuję interfejsem VAG, czyściłem przepływomierz oraz przepustnicę. Adaptację przepustnicy robiłem kilka razy (tak przeczytałem na forum). Niestety dzisiaj znowu pojawił się check (to już chyba z piąty raz). Auto dalej szarpie. Teraz wydaje mi się, że nie tylko na biegu jałowym. Wysokie obroty niestety nie służą tego typu rozpoznaniu. Zabawne, że cylinder 3 występuje na każdym checku. Na benzynie chodzi normalnie. Cewki mają max dwa lata.
Jestem w trudnym położeniu. Na części wydałem już ponad 1 tys. PLN. Boję się jechać do kolejnego mechanika, który tylko popatrzy i weźmie kasę. Swoją drogą zakupiłem też zamiennik przepływomierza, ale po zamontowaniu obroty zaczęły skakać powyżej 1200 na jałowym, a następnie od razu spadały do 0 i następowało zgaszenie silnika.
Prośba o radę w tej sprawie.
Dołączam również jeden z logów (chyba sondy lambda). Wydaje mi się, że wartości są nieprawidłowe.
Tuesday;11;April;2017;14:39:09;;;;;;;;
4B0 906 018 DC;;1,8L R4/5VT 0001;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;
;Group A:;'001;;;;Group B:; Not Running;;;;Group C:; Not Running
;;Idle Speed;Coolant Temp;Oxygen Sensor;Adj for Basic;;;;;;;
;TIME;740-920 rpm;80-110°C;-0,2;1x111111;TIME;;;;;TIME;
Marker;STAMP; /min;°C;%;;STAMP;;;;;STAMP;
;0,35;760;61;19,5;10011110;;;;;;;
;0,86;760;61;23,4;10011110;;;;;;;
;1,37;760;61;19,5;10011110;;;;;;;
;1,89;800;61;19,5;10011110;;;;;;;
;2,38;760;62;23,4;10011110;;;;;;;
;2,77;800;62;19,5;10011110;;;;;;;
;3,17;800;62;23,4;10011110;;;;;;;
;3,6;800;62;19,5;10011110;;;;;;;
;4,1;800;62;23,4;10001010;;;;;;;
;4,53;1600;62;19,5;10000010;;;;;;;
;4,93;2120;62;20,3;10001000;;;;;;;
;5,35;2000;62;16,4;10011000;;;;;;;
;5,75;1640;62;18,8;10011110;;;;;;;
;6,24;1280;62;16,4;10011110;;;;;;;
;6,66;1120;62;21,1;10011110;;;;;;;
;7,15;1000;62;22,7;10011110;;;;;;;
;7,57;920;62;20,3;10011110;;;;;;;
;8,06;800;62;24,2;10011110;;;;;;;
;8,45;760;62;21,1;10011110;;;;;;;
;8,86;760;62;25;10011110;;;;;;;
;9,38;760;62;21,1;10011110;;;;;;;
;9,88;760;62;24,2;10011110;;;;;;;
;10,29;760;62;20,3;10011110;;;;;;;
;10,78;800;62;18,8;10011110;;;;;;;
;11,29;760;62;21,9;10011110;;;;;;;
;11,79;760;62;18;10011110;;;;;;;
;12,19;760;62;21,9;10011110;;;;;;;
;12,59;760;62;18,8;10011110;;;;;;;
;13;760;62;22,7;10011110;;;;;;;
;13,49;760;62;19,5;10011110;;;;;;;
;13,9;760;62;23,4;10011110;;;;;;;
;14,32;760;62;20,3;10011110;;;;;;;
;14,72;760;62;25,8;10011110;;;;;;;
;15,12;800;62;22,7;10011110;;;;;;;
;15,53;800;63;26,6;10011110;;;;;;;
;15,92;760;63;22,7;10011110;;;;;;;
;16,34;760;63;26,6;10011110;;;;;;;
;16,84;760;63;26,6;10011110;;;;;;;
;17,34;800;63;22,7;10011110;;;;;;;
;17,75;760;63;26,6;10011110;;;;;;;
;18,16;760;63;22,7;10011110;;;;;;;
;18,56;760;63;26,6;10011110;;;;;;;
;18,96;800;63;21,9;10011110;;;;;;;
;19,46;760;63;26,6;10011110;;;;;;;
;19,98;760;63;21,9;10011110;;;;;;;
;20,47;800;63;21,9;10011110;;;;;;;
;20,98;760;63;24,2;10011110;;;;;;;
;21,47;760;63;19,5;10011110;;;;;;;
;21,88;760;63;21,9;10011110;;;;;;;
;22,38;760;63;16,4;10011110;;;;;;;
;22,79;760;63;18;10011110;;;;;;;
;23,27;760;63;17,2;10011110;;;;;;;
ËË;;;;;;;;;;;;
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 30 wrz 2014, 12:48
- Imię: Wojtek
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Jakie swiece zamontowales? jaka masz instalacje?
Na początek radzę skasować błędy i przejechac z 50-100km tylko na benzynie. potem sprawdz czy są jakies objawy/błedy. Po przejechaniu takiego dystansu podaj nam jakie są korekty na kanale 032, na podstawie tego zobaczymy czy masz gdzies dziure lub sonda zle pracuje. oczywiscie zamontuj starą oryginalna przeplywke, zaden zamiennik nie wchodzi w rachube.
Do tego wykonaj logi na benzynie po przejechaniu minimum 10-20km.
002+033, 003+020, 115+118
umiesc logi na portalu vaglog.pl
Poki co błędy wskazują na uszkodzoną sonde lambda/nieszczelność i/lub uszkodzoną cewke/swiece na cylindrze 3cim. Aczkolwiek te błędy mogą być od LPG.
To tak na szybko. Potem zobaczymy co dalej.
Na początek radzę skasować błędy i przejechac z 50-100km tylko na benzynie. potem sprawdz czy są jakies objawy/błedy. Po przejechaniu takiego dystansu podaj nam jakie są korekty na kanale 032, na podstawie tego zobaczymy czy masz gdzies dziure lub sonda zle pracuje. oczywiscie zamontuj starą oryginalna przeplywke, zaden zamiennik nie wchodzi w rachube.
Do tego wykonaj logi na benzynie po przejechaniu minimum 10-20km.
002+033, 003+020, 115+118
umiesc logi na portalu vaglog.pl
Poki co błędy wskazują na uszkodzoną sonde lambda/nieszczelność i/lub uszkodzoną cewke/swiece na cylindrze 3cim. Aczkolwiek te błędy mogą być od LPG.
To tak na szybko. Potem zobaczymy co dalej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 lip 2015, 13:20
- Imię: Radosław
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Zamontowane świece NGK platynowe. Błędy kasowałem i próbowałem również jeździć na benzynie. Przepływkę wstawiłem tą co była wcześniej. Zrobię jak mówisz. Logi na tych kanałach. Zamieniłem jeszcze cewkę 2 z 3. Zobaczymy czy błąd wyskoczy na 2.
Dam znać co i jak.
[ Dodano: 2017-04-14, 12:02 ]
Witam
Linki do logów:
http://vaglog.pl/log-003_020_27C9vW1.html
http://vaglog.pl/log-115_118_13Y8L.html
http://vaglog.pl/log-002_033_003_020_kPR0spm.html
http://vaglog.pl/log-003_020_U7B7ByZ.html
Pozdrawiam
Dam znać co i jak.
[ Dodano: 2017-04-14, 12:02 ]
Witam
Linki do logów:
http://vaglog.pl/log-003_020_27C9vW1.html
http://vaglog.pl/log-115_118_13Y8L.html
http://vaglog.pl/log-002_033_003_020_kPR0spm.html
http://vaglog.pl/log-003_020_U7B7ByZ.html
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 lip 2015, 13:20
- Imię: Radosław
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Dzisiejsze logi robiłem na benzynie. Wcześniej (też na benzynie) pojawił się ponownie błąd o ubogiej mieszance. Skasowałem przed logami. Nie wiem czy wyszły dobrze bo robiłem je na 5 km wioskowej drogi, która niestety wygląda jak wydmy Sahary i trochę kupa w majtach jak jadę na trójce z taką prędkością. Także podaję to co mam i idę uprać gacie.
http://vaglog.pl/log-002_11J3QVN.html
http://vaglog.pl/log-003_118_V3iaY2d.html
http://vaglog.pl/log-003_vzlA9K1.html
http://vaglog.pl/log-033_Q402fbM.html
http://vaglog.pl/log-115_118_b4W193r.html
Niestety grupy 003+020 nie chcą się wrzucić na vaglog.pl
Saturday,15,April,2017,07:41:39
4B0 906 018 DC,,,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'020,,,,Group C:, Not Running
,,Idle speed,Air Mass In,Throttle Angle,Ignition Angle,,Ignition Angle,Ignition Angle,Ignition Angle,Ignition Angle,,,,,
,TIME,740-920 rpm,2.0-4.5 g/s,0.2-4.0%,0-12°BTDC,TIME,Retard Cyl.1,Retard Cyl.2,Retard Cyl.3,Retard Cyl.4,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, g/s,%, °BTDC,STAMP, CF, CF, CF, CF,STAMP,,,,
,2.95,2960,42.58,55.3,15.0,3.40,6.0,7.5,8.3,8.3,,,,,
,3.89,3160,46.39,87.1,17.3,4.40,5.3,6.8,6.8,6.8,,,,,
,4.88,3400,49.39,79.2,19.5,5.39,4.5,5.3,5.3,5.3,,,,,
,5.90,3600,55.03,100.0,22.5,6.30,3.0,3.8,3.8,3.8,,,,,
,6.72,3800,58.28,100.0,23.3,7.11,1.5,3.0,6.0,6.8,,,,,
,7.50,4000,62.83,100.0,16.5,7.90,1.5,6.0,6.0,6.8,,,,,
,8.33,4200,65.19,100.0,21.0,8.79,2.3,6.0,6.0,8.3,,,,,
,9.29,4440,68.28,100.0,18.0,9.69,5.3,6.0,9.0,9.8,,,,,
,10.10,4640,70.94,100.0,21.8,10.50,5.3,6.0,9.0,9.8,,,,,
,10.89,4840,72.89,100.0,16.5,11.31,8.3,12.0,12.0,12.0,,,,,
,11.80,5040,75.64,100.0,20.3,12.30,8.3,12.0,12.0,12.0,,,,,
,12.80,5240,78.28,100.0,16.5,13.21,8.3,12.0,12.0,12.0,,,,,
,13.60,5400,79.78,100.0,14.3,14.11,8.3,12.0,12.0,12.0,,,,,
,27.09,4760,12.72,10.2,8.3,27.60,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,28.00,4640,12.64,10.2,7.5,28.39,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,28.79,4560,12.08,9.8,7.5,29.21,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,29.61,4440,11.53,9.8,6.8,30.11,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,30.50,4280,11.28,9.8,6.8,30.90,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,31.32,4120,10.94,9.4,6.0,31.81,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,32.22,3800,10.39,9.0,5.3,32.71,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,33.21,3360,9.14,8.2,4.5,33.62,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,34.11,2880,7.89,7.1,3.8,34.50,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,34.99,1920,5.28,5.1,0.8,35.40,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,35.89,1240,2.86,2.7,3.8,36.32,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,36.71,1040,2.61,2.4,0.8,37.10,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,37.50,880,2.31,1.6,0.0,37.89,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,38.30,760,2.25,1.6,9.8,38.83,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
http://vaglog.pl/log-002_11J3QVN.html
http://vaglog.pl/log-003_118_V3iaY2d.html
http://vaglog.pl/log-003_vzlA9K1.html
http://vaglog.pl/log-033_Q402fbM.html
http://vaglog.pl/log-115_118_b4W193r.html
Niestety grupy 003+020 nie chcą się wrzucić na vaglog.pl
Saturday,15,April,2017,07:41:39
4B0 906 018 DC,,,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'020,,,,Group C:, Not Running
,,Idle speed,Air Mass In,Throttle Angle,Ignition Angle,,Ignition Angle,Ignition Angle,Ignition Angle,Ignition Angle,,,,,
,TIME,740-920 rpm,2.0-4.5 g/s,0.2-4.0%,0-12°BTDC,TIME,Retard Cyl.1,Retard Cyl.2,Retard Cyl.3,Retard Cyl.4,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, g/s,%, °BTDC,STAMP, CF, CF, CF, CF,STAMP,,,,
,2.95,2960,42.58,55.3,15.0,3.40,6.0,7.5,8.3,8.3,,,,,
,3.89,3160,46.39,87.1,17.3,4.40,5.3,6.8,6.8,6.8,,,,,
,4.88,3400,49.39,79.2,19.5,5.39,4.5,5.3,5.3,5.3,,,,,
,5.90,3600,55.03,100.0,22.5,6.30,3.0,3.8,3.8,3.8,,,,,
,6.72,3800,58.28,100.0,23.3,7.11,1.5,3.0,6.0,6.8,,,,,
,7.50,4000,62.83,100.0,16.5,7.90,1.5,6.0,6.0,6.8,,,,,
,8.33,4200,65.19,100.0,21.0,8.79,2.3,6.0,6.0,8.3,,,,,
,9.29,4440,68.28,100.0,18.0,9.69,5.3,6.0,9.0,9.8,,,,,
,10.10,4640,70.94,100.0,21.8,10.50,5.3,6.0,9.0,9.8,,,,,
,10.89,4840,72.89,100.0,16.5,11.31,8.3,12.0,12.0,12.0,,,,,
,11.80,5040,75.64,100.0,20.3,12.30,8.3,12.0,12.0,12.0,,,,,
,12.80,5240,78.28,100.0,16.5,13.21,8.3,12.0,12.0,12.0,,,,,
,13.60,5400,79.78,100.0,14.3,14.11,8.3,12.0,12.0,12.0,,,,,
,27.09,4760,12.72,10.2,8.3,27.60,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,28.00,4640,12.64,10.2,7.5,28.39,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,28.79,4560,12.08,9.8,7.5,29.21,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,29.61,4440,11.53,9.8,6.8,30.11,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,30.50,4280,11.28,9.8,6.8,30.90,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,31.32,4120,10.94,9.4,6.0,31.81,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,32.22,3800,10.39,9.0,5.3,32.71,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,33.21,3360,9.14,8.2,4.5,33.62,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,34.11,2880,7.89,7.1,3.8,34.50,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,34.99,1920,5.28,5.1,0.8,35.40,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,35.89,1240,2.86,2.7,3.8,36.32,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,36.71,1040,2.61,2.4,0.8,37.10,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,37.50,880,2.31,1.6,0.0,37.89,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
,38.30,760,2.25,1.6,9.8,38.83,0.0,0.0,0.0,0.0,,,,,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
No to logi źle zrobione. Procedura wygląda tak: grzejesz silnik do 90, wsiadasz z kimś kto ma dobry kabel i dobrze skonfigurowanego VCDSa, jedziesz na kawałek czystej drogi-myślę że 2km wystarczą, zapinasz 3 bieg i zwalniasz tak do 1500rpm. Druga osoba naciska w tym samym momencie start w programie a Ty wciskasz pedał gazu do końca i czekasz aż na obrotomierzu wskazówka przekroczy 5500rpm. Jeśli się boisz zawsze na pedał możesz położyć cegłę-ona nie odpuści. Z tego co zrobiłeś to wygląda na to że albo masz dziurę wielkości pięści w dolocie przed turbiną albo przepływka źle mierzy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 lip 2015, 13:20
- Imię: Radosław
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Cudowna wiadomość XD muszęz naleźć turbinę w moim samochodzie. Silnik miał 90 stopni. W sumie zrobiłem tak jak napisałeś. Do 6 tys.
[ Dodano: 2017-04-15, 09:40 ]
W sumie to wszystko zrobiłem tak jak powiedziałeś. Silnik 90 stopni, trzeci bieg, między 1400-2000 obrotów i do dechy. Dochodziłem przy 140 km do 5500 obrotów i odpuszczałem. Droga była bardzo wyboista stąd trochę strach.
Co zrobiłem nie tak:P
[ Dodano: 2017-04-15, 09:43 ]
A przepraszam, że zadam to głupie pytanie, ale gdzie u mnie jest to turbo?
[ Dodano: 2017-04-15, 09:40 ]
W sumie to wszystko zrobiłem tak jak powiedziałeś. Silnik 90 stopni, trzeci bieg, między 1400-2000 obrotów i do dechy. Dochodziłem przy 140 km do 5500 obrotów i odpuszczałem. Droga była bardzo wyboista stąd trochę strach.
Co zrobiłem nie tak:P
[ Dodano: 2017-04-15, 09:43 ]
A przepraszam, że zadam to głupie pytanie, ale gdzie u mnie jest to turbo?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Jak otworzysz maskę to po lewej stronie troszkę niżej niż pokrywa głowicy. Trzeba sprawdzić szczelność tej rury od filtra do turbiny. Co do logów to skoro zrobiłeś tak jak pisałem to wklej je na vaglog.pl bo wkleiłeś chyba nie swoje. Próbowałeś je jakoś analizować czy są dobrze zrobione? Przepływomierz przy 5000 powinien wskazywać +/-120g/s, u Ciebie na logu 03 jest 73g/s więc albo źle mierzy albo jest lewe powietrze, komputer leje paliwa na 73 a lambda mówi mu że za mało podlał bo powietrza jednak było więcej, i przez to błąd "system too lean" czyli za mało podlane paliwem. Oczywiście logi na PB.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 lip 2015, 13:20
- Imię: Radosław
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Uwaga Panowie jest przełom. A przynajmniej ja tak sądzę. Pokusiłem się o rozebranie i sprawdzenie wszystkich rur od filtra. Wszystko jest całe. Ale uwaga! Po pierwsze pojawił się błąd o zbyt słabym sygnale z MAF (16486).
Po drugie, bardzo długo denerwowało mnie syczenie po zgaszeniu silnika, które miałem od dłuższego czasu. Użyłem preparatu do badania szczelności na instalacji gazowej (tj. woda plus mydło) i znalazłem 5 nieszczelności + uszkodzony cybant. Na przyszłość nauczka, nikt nie zadba o samochód tak jak Ty sam (byłem u dwóch "gazowników"). Generalnie silnik w ogóle inaczej pracuje.
Pytanie do Was, czy nieszczelności na gazie mogły mieć wpływ na szarpanie na benzynie? Czy MAF jest już do wymiany?
Po drugie, bardzo długo denerwowało mnie syczenie po zgaszeniu silnika, które miałem od dłuższego czasu. Użyłem preparatu do badania szczelności na instalacji gazowej (tj. woda plus mydło) i znalazłem 5 nieszczelności + uszkodzony cybant. Na przyszłość nauczka, nikt nie zadba o samochód tak jak Ty sam (byłem u dwóch "gazowników"). Generalnie silnik w ogóle inaczej pracuje.
Pytanie do Was, czy nieszczelności na gazie mogły mieć wpływ na szarpanie na benzynie? Czy MAF jest już do wymiany?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga