Witam wszystkich.
Mam nadzieję że nie powtarzam tematu, jeśli tak- przepraszam.
Chcę się zapytać o pewną rzecz, ponieważ nie udało mi się znaleźć takiej wypowiedzi która odpowiadałaby wystarczająco na moje pytanie.
Posiadam Audi A6 c5 1.8t, multitronic, rocz. 03.
Mam tam zestaw zegarów, mniej więcej taki-
http://spplthumb.blob.core.windows.net/ ... 236562.jpg
Pytanie moje odnosi się:
1. Czy można "przeszczepić" większy FIS do takiego zestawu zegarów?
2. Czy gdybym kupił taki zestaw zegarów- https://olxpl-ring02.akamaized.net/imag ... ieradz.jpg
nie od audi sprzężonego ze skrzynią multitronic, ale np. od manuala, lub tiptronica byłaby możliwa "kalibracja"/ przeprogramowanie zestawu zeg. pod multitronic?
3. Czy potrzeba by było jeszcze coś kupić, a może przerobić? Jakiś komp. zestaw czujników?
Licznik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:13
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Małopolska
Nadal nie rozumiem w 100%.
Logiczne jest to, że jeśli zakupię zegary z większym FISem od benzyny z multi, to nie ma prawa nie działać. Jeszcze dokupienie prawej manetki do sterowania (czymś).
Mam rozumieć, że mogę kupić zegary z większym FISem od np. manuala/ tiptronica i podłączyć do mojej maszyny, gdzie posiadam multitronica. Tylko co potem?
Jakieś "uczenie" zegarów abym posiadał "licznik" biegów, czy nic z tego?
Logiczne jest to, że jeśli zakupię zegary z większym FISem od benzyny z multi, to nie ma prawa nie działać. Jeszcze dokupienie prawej manetki do sterowania (czymś).
Mam rozumieć, że mogę kupić zegary z większym FISem od np. manuala/ tiptronica i podłączyć do mojej maszyny, gdzie posiadam multitronica. Tylko co potem?
Jakieś "uczenie" zegarów abym posiadał "licznik" biegów, czy nic z tego?
https://www.dropbox.com/s/ewq7saahww0oq ... S.pdf?dl=0
To jest pod a4 ale większość robisz tak samo
To jest pod a4 ale większość robisz tak samo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:13
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Małopolska
Fazzi,
Wielkie dzięki
Trzeba o maszynę zadbać ^^
[ Dodano: 2017-04-25, 22:51 ]
Muszę odświeżyć temat.
Ostatnio przypomniał mi się temat (może na tym forum, może na innym) o tematyce "przeszczepu" skrzyni biegów np. z automatu na manual.
Gdy użytkownik pytał się co będzie potrzebował do przeszczepu z automata na manual, było coś wspominane właśnie o zegarach.
Mówiąc dokładniej, problemem jest to że w automacie na wyświetlaczu LCD są pokazane biegi, natomiast w manualu czegoś takiego nie ma.
Temu właśnie założyłem ten temat. Nie jestem pewny jak to w końcu jest.
Wielkie dzięki

Trzeba o maszynę zadbać ^^
[ Dodano: 2017-04-25, 22:51 ]
Muszę odświeżyć temat.
Ostatnio przypomniał mi się temat (może na tym forum, może na innym) o tematyce "przeszczepu" skrzyni biegów np. z automatu na manual.
Gdy użytkownik pytał się co będzie potrzebował do przeszczepu z automata na manual, było coś wspominane właśnie o zegarach.
Mówiąc dokładniej, problemem jest to że w automacie na wyświetlaczu LCD są pokazane biegi, natomiast w manualu czegoś takiego nie ma.
Temu właśnie założyłem ten temat. Nie jestem pewny jak to w końcu jest.
Audi A6 c5 1.8t - Jest
Audi S6 c4 2.2t quattro - Jest
Audi S6 c4 2.2t quattro - Jest