Zacznę od tego, że foru A6, A4, golfy, tourany, polsko, angielsko i francusko języczne przeczytałem. Niestety w dalszym ciągu mam problem z diagnozą i zastanawiam się co dalej robić...
Zacznę odbłędów:
- P3103 - Silnik przepustnicy zawirowania; uszkodzenie
- Ciągły
- P3101 - Silnik przepustnicy zawirowania; obwód przerwany i zwarcie z masą
- Nieciągły
- P3101 - Silnik przepustnicy zawirowania; obwód przerwany i zwarcie z masą
- Stały
Przepustnicę rozebrałem, była bez nagaru. Pod pokrywą elektroniki sporo oleju. Wylałem, odtłuściłem, poskładałem. Tryby calutkie.
Zanim przykręciłem do EGR wpiąłem kostkę i klapka robi tylko taki delikatny podryg i koniec... Klapka ładnie wraca do wyjściowej pozycji po ręcznej zmianie położenia.
Po wyłączeniu słychać z przepustnicy dźwięk wysokiej częstotliwości.
Teraz pytania:
1. Czy pomimo tego, że jest jakiś ruch klapy oznacza to, że elektronika jest walnięta?
2. Czy można jeszcze coś zrobić w tym temacie?
3. Widziałem na francuskim forum zdjęcia (bardzo niewyraźne) na których ktoś chyba czyści jekieś ścieżki - jak w potencjometrze. Ja czyściłem to bezdotykowo takim zmywaczem w sprayu do odtłuszczania. Bez rozbierania trybów i wyciągania czegokolwiek.
Nie piszcie tylko: temat wałkowany tysiąc razy, bo na takie objawy nigdzie nie znalazłem odpowiedzi.
Co radzicie, kupić nową ok. 700 zł czy oddać do regeneracji. A jeżeli zregenerować to czy ktoś może polecić jakiś warsztat, z którego korzystał (nie z alledrogo bo tam to ja też umiem poszukać

Pozdrawiam.
[ Dodano: 2017-03-21, 20:34 ]
Nikt, nic?
