2.0 BRE 140KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 08 paź 2016, 11:52
- Lokalizacja: Olsztyn
2.0 BRE 140KM
Witam mam problem z silnikiem 2.0 BRE z DPF 2008r przebieg rzeczywisty 320tys.. Silnik strasznie żre olej dla przykładu na około 300 km jakieś 300ml przy nieco szybciej jeździe powyżej 120km. Wydaje mi się że jadąc nie co spokojniej oleju ubywa znacznie wolniej. W silniku robiłem głowicę,napęd pompy oleju usuwałem DPF,oraz turbo ponieważ wszyscy twierdzili że ona jest przyczyną pobierania oleju. ODMA była czyszczona nic nie pomogło i nie była wcale taka zanieczyszczona. Proszę o pomoc ponieważ ja już nie mam pojęci gdzie leży przyczyna.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 08 paź 2016, 11:52
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 08 paź 2016, 11:52
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 08 paź 2016, 11:52
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 253
- Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 08 paź 2016, 11:52
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 08 paź 2016, 11:52
- Lokalizacja: Olsztyn
A zatem zapytam się tak
1 Kiedy silnik zaczął brać olej ? ubywało pomału czy nagle?
2.Kopci na niebiesko? jeżeli tak to czy przy prze gazowaniu czy schodzeniu z obrotów.
3. Sprawdzić najniższy punkt układu dolotowego czy niema tam dużej ilości oleju.
4.Trudności w zapalaniu na zimnym ?
A co do turbo to możliwe że będzie zastana geometria i dlatego póżno wstaje albo żle wyregulowane cięgno jak "niby turbo było robione"
1 Kiedy silnik zaczął brać olej ? ubywało pomału czy nagle?
2.Kopci na niebiesko? jeżeli tak to czy przy prze gazowaniu czy schodzeniu z obrotów.
3. Sprawdzić najniższy punkt układu dolotowego czy niema tam dużej ilości oleju.
4.Trudności w zapalaniu na zimnym ?
A co do turbo to możliwe że będzie zastana geometria i dlatego póżno wstaje albo żle wyregulowane cięgno jak "niby turbo było robione"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga