Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.0 BRE 140KM

Silniki wysokoprężne
kamilb19885
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 08 paź 2016, 11:52
Lokalizacja: Olsztyn

2.0 BRE 140KM

Post autor: kamilb19885 » 28 lut 2017, 15:40

Witam mam problem z silnikiem 2.0 BRE z DPF 2008r przebieg rzeczywisty 320tys.. Silnik strasznie żre olej dla przykładu na około 300 km jakieś 300ml przy nieco szybciej jeździe powyżej 120km. Wydaje mi się że jadąc nie co spokojniej oleju ubywa znacznie wolniej. W silniku robiłem głowicę,napęd pompy oleju usuwałem DPF,oraz turbo ponieważ wszyscy twierdzili że ona jest przyczyną pobierania oleju. ODMA była czyszczona nic nie pomogło i nie była wcale taka zanieczyszczona. Proszę o pomoc ponieważ ja już nie mam pojęci gdzie leży przyczyna.

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 28 lut 2017, 20:44

Wycieków brak?

kamilb19885
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 08 paź 2016, 11:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kamilb19885 » 28 lut 2017, 20:52

Nie ma wyciekow
Ostatnio zmieniony 28 lut 2017, 21:15 przez kamilb19885, łącznie zmieniany 1 raz.

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 28 lut 2017, 20:55

Zbiorniczek od płynu chłodniczego czysty?

[ Dodano: 2017-02-28, 20:55 ]
A jak nie to zdejmij rurę przy intercoolerze i zobacz ile masz oleju w dolocie to Ci trochę powie o zregenerowanej turbinie chociaż pewnie jak ktoś Ci ją montował to nie mył dolotu

kamilb19885
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 08 paź 2016, 11:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kamilb19885 » 28 lut 2017, 21:18

Zbiorniczek jest ok problem jest nadal przed zamontowaniem nowego turbo jak i przed na starym turbo pobór był wciąż. Dorot wszystko było czyszczone

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 28 lut 2017, 21:49

Jedynie jeszcze próba olejowa szczelności cylindrów

kamilb19885
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 08 paź 2016, 11:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kamilb19885 » 28 lut 2017, 22:30

Póki co nie mogę oddać auta do mechanika ale myślę że trzeba sprawdzić kompresję na tlokach sprawdzić paliwo czy nie jest wymieszane z olejem i chyba uszczelniacze

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 28 lut 2017, 22:55

Wykręć filtr paliwa i spawdz

kondziu28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 03 lut 2016, 12:47
Lokalizacja: Oława

Post autor: kondziu28 » 01 mar 2017, 05:19

W mojej 2.0 BLB, też coś żre olej. Jedni piszą, że coś nie tak. Drudzy, że wszystko spoko. Kiedyś czytałem, że potrafią od wymiany do wymiany 1,5l spalić. Narazie od wymiany po 4 tys km dolałem z 200ml, mam nadzieje, że prędko mi się kontrolka nie zapali.

kamilb19885
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 08 paź 2016, 11:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kamilb19885 » 01 mar 2017, 18:01

No mój znajomy też mówi że potrafi tyle spalić od wymiany do wymiany ale u mnie to przesada. A jak kowego turbo ci się załącza od ilu tys zaczyna że tak powiem ciągnąć? Bo u mnie tak 2100tys obrotów dopiero :/ cos też jest nie tak

kondziu28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 03 lut 2016, 12:47
Lokalizacja: Oława

Post autor: kondziu28 » 03 mar 2017, 00:27

U mnie normalnie od 1750 :)

kamilb19885
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 08 paź 2016, 11:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kamilb19885 » 03 mar 2017, 21:38

U mnie niestety coś jest nie tak na pewno to nie jest wina turbo , problem jest jeszcze z zaworem EGR jest nie sprawny ale to chyba nie ma nic do turbo no i może czujnik sterowania turbo nie działa tak jak powinien

Cichy12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sie 2016, 15:23
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Cichy12 » 03 mar 2017, 23:14

A zatem zapytam się tak
1 Kiedy silnik zaczął brać olej ? ubywało pomału czy nagle?
2.Kopci na niebiesko? jeżeli tak to czy przy prze gazowaniu czy schodzeniu z obrotów.
3. Sprawdzić najniższy punkt układu dolotowego czy niema tam dużej ilości oleju.
4.Trudności w zapalaniu na zimnym ?
A co do turbo to możliwe że będzie zastana geometria i dlatego póżno wstaje albo żle wyregulowane cięgno jak "niby turbo było robione"

passatgl5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 13 lip 2010, 08:47
Lokalizacja: Bielsko
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » 07 kwie 2017, 17:31

W 2007 roku VW wydało TPI na ten tematycznie wyraźnie jest napisane ze przyczyna dużego zużycia oleju jest pompa tandemowa. Zmodernizowane maja ozn. V540 wyryte na obudowie.

[ Dodano: 2017-04-07, 17:31 ]
tutaj zrzut ekranu z TPI
Załączniki
vacuum.jpg

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 07 kwie 2017, 19:20

Co to oznacza? Że powinniśmy te pompy wymieniać, czy uszczelnienia?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga