Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] czyszczenie wtrysków za pomocą Liqui moly

Silniki wysokoprężne
Quatro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 28 mar 2011, 14:43
Lokalizacja: Wieluń

[ BMK 3.0 224 KM] czyszczenie wtrysków za pomocą Liqui moly

Post autor: Quatro7 » 30 mar 2017, 20:41

szukam po necie i znaleźć nie mogę...
gdzie się wpiąć z przewodami by przeczyścić wtryskiwacze preparatem Liqui moly diesel spulung??
do filtra paliwa idzie jeden wężyk, więc domyślam się, że na wylocie odpiąć i tym wężykiem będzie zasysany preparat.
a powrót? idą wężyki tuż przy filtrze paliwa paliwa, ale wcześniej jest jakiś elektro-zawór/czujnik(?), to można za nim czy lepiej przed nim wykonać podłączenie do preparatu?
dalszą cześć powrotu podłączyć na czas czyszczenia do filtra paliwa?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 30 mar 2017, 22:31

Jeśli nie chcesz uszkodzić układu wtryskowego (głównie pompa, a trochę kosztuje <uoee> ), to lepiej dolej ten środek do baku, gdy zapali się rezerwa i wyjedź całe paliwo. Potem dolej kolejną butelkę i zatankuj do pełna. Pamiętaj, że środek powoduje głównie czyszczenie wtrysków, więc jeśli leją, to ich stan może się pogorszyć. Warto go zastosować, gdy wtryski są zapieczone, czyli mają dodatnie korekcje <okok> . Zabawy w bezpośrednie podpinanie pod pompę można robić, ale w przypadku mniej skomplikowanych silników, np. 1.9 TDI/2.0 TDI PD, przy 2.7/3.0 TDI raczej nie ryzykowałbym, ponieważ na 99,99% zapowietrzysz układ i będzie problem. Późniejsze odpalenie możliwe jest tylko przez odpowietrzenie układu za pomocą VCDSa. Oczywiście możesz próbować kilka razy włączać zapłon, ale ciężko będzie odpalić :p . Twój wybór...

MISQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 15 maja 2016, 19:37
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: MISQ » 31 mar 2017, 07:50

Jesli tego nie robisz na codzien to lepiej nic nie odpinaj, mozesz sporo sobie uszkodzic. WLej do zbiornika jak pisze kolega wyzej i tyle. DO odpalenia mozna uzyc plaka ale nie zadne samostarty itp. plak w małej ilosci jest bezpieczny
Przeróbki - rzeźby to JA ;)

Quatro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 28 mar 2011, 14:43
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Quatro7 » 31 mar 2017, 08:31

oki, to tak zrobię.
filtr paliwa wymienić po operacji lepiej co nie? (po wymianie przed odpaleniem odpowietrzyć vcdsem?)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 31 mar 2017, 11:47

Po wymianie nie jest konieczna wymiana filtra, ale jeśli to zrobisz, to warto odpowietrzyć układ VCDSem zamiast uruchamiać pompę przez przekręcanie na zapłon.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga