Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C6. MMI się restartuje co kilka sekund.

Elektryka
Awatar użytkownika
Abster
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
Imię: Abster
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Abster » 09 mar 2017, 14:43

krzysiekb0 pisze:Dalej się restartuje. Z tego co piszesz (i jak ja to rozumiem) to MMI nie powinno się wogole odezwać.
Po rozłączeniu światłowodu właśnie się restartuje ( włącza się widać logo- można powiedzieć ze sprawdza połączenie i jak nie jest zamknięte to następuje ponowne uruchomienie ), więc to znaki że gdzieś nie ma połączenia.
Oryginalna pełna opcja S-Line

krzysiekb0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 30 kwie 2010, 00:04
Imię: Krzysiek
Moje auto: Allroad C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witnica/Lubuskie

Post autor: krzysiekb0 » 09 mar 2017, 20:56

Czyli ewidentnie któryś komponent MMI uwalony (wzmacniacz, navi lub radio)? Zastanawiam się tylko dlaczego przyciski na panelu są niepodswietlone, i MMI nie przestaje się restartowac nawet po zamknięciu auta alarmem?

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 11 mar 2017, 11:25

Przestań to rozkminiac tylko zrób jak pisaliśmy. Będzie tak w kółko chodzić do czasu aż nie znajdziesz gdzie leży usterka . Będzie się włączać tak długo jak ekran jest sprawny i moduł sterujący za schowkiem.
Sprawdź wspomniane bezpieczniki , zrób skan. Jak to nie pomoże to kup pętle i wypinaj moduł za modułem aż znajdziesz. Brak zasilania modułu przerywa światłowód . Przykładowo jeśli bezpiecznik od wzmacniacza/radia padł to będziesz miał objaw jaki masz bo nie ma prądu a co za tym idzie pętla światłowodowa została przerwana. Sprawdź te bezpieczniki i napisz co odkryłeś . Następnym etapem jest skan vcdsem jeśli wszystkie bezpieczniki są Ok.
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)

krzysiekb0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 30 kwie 2010, 00:04
Imię: Krzysiek
Moje auto: Allroad C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witnica/Lubuskie

Post autor: krzysiekb0 » 14 mar 2017, 14:43

Zrobiłem wszystko (chyba) co mi doradzaliscie i dalej MMI się restartuje :[ . Zrobiłem scan VCDS-em (wynik poniżej), sprawdziłem wszystkie trzy komponenty w bagażniku pętlą swiatłowodową, taka jak w załączonej fotce. I nic się nie zmieniło. Macie może jeszcze jakies rady, oprócz wizyty u dilera oczywiscie?
Pomocy :|

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
07-Control Head -- Status: Cannot be reached 1100
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
0E-Media Player 1 -- Status: Cannot be reached 1100
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
37-Navigation -- Status: Cannot be reached 1100
47-Sound System -- Status: Cannot be reached 1100
56-Radio -- Status: Cannot be reached 1100

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Component: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0011322
Shop #: WSC 00272 210 83509
VCID: 1F4D8559CE6C4FB9D6-804A

4 Faults Found:
005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10)
P161A - 001 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 129691 km
Time Indication: 0
Date: 2006.09.21
Time: 15:17:05

Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 70.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.1 %
Temperature: 23.4°C

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12)
P161C - 001 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 129691 km
Time Indication: 0
Date: 2006.09.21
Time: 15:17:05

Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 70.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.1 %
Temperature: 23.4°C

005663 - Glowplug for Cylinder 6 (Q15)
P161F - 001 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 129691 km
Time Indication: 0
Date: 2006.09.21
Time: 15:17:05

Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 70.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 24.1 %
Temperature: 23.4°C

005445 - Throttle Valve Controller
P1545 - 002 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 127
Reset counter: 255
Mileage: 129693 km
Time Indication: 0
Date: 2006.09.21
Time: 15:19:24

Freeze Frame:
RPM: 1302 /min
Torque: 202.8 Nm
Speed: 72.8 km/h
Voltage: 13.76 V
Duty Cycle: 62.3 %
Bin. Bits: 000
Mass Air / Rev.: 587.5 mg/str

Readiness: 0 1 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 07: Control Head
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 4F0-910-279.lbl
Part No SW: 4F0 910 279 HW: 4F0 907 279
Component: ILM Fahrer H15 0080
Revision: 00000000 Serial number: 4F0907279
Coding: 0001101
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 66C3D0BD51B65E7155-8032

Subsystem 1 - Part No: 4F2 910 113 Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer AudiC6 H04 0150
Coding: 00062736
Shop #: WSC 02335

Subsystem 2 - Part No: 4E0 910 557 Labels: 8K0-955-559.CLB
Component: REGENLICHTSENSORH10 0050
Coding: 00141886
Shop #: WSC 02335

1 Fault Found:
00003 - Control Module
014 - Defective
Freeze Frame:
Fault Status: 01111110
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 234
Mileage: 79600 km
Time Indication: 0
Date: 2012.10.25
Time: 21:46:00


-------------------------------------------------------------------------------
Address 0E: Media Player 1
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 4F0-910-468.clb
Part No SW: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 D
Component: Gateway H10 0060
Revision: 10 Serial number: 1200805610810E
Coding: ECEE53C41B2104
Shop #: WSC 02325 785 00200
VCID: 275D9DB9963C8779AE-8072

1 Fault Found:
00384 - Optical Databus
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 234
Mileage: 129787 km
Time Indication: 0
Date: 2006.09.24
Time: 14:52:08


-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 47: Sound System
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio
Cannot be reached

End-------------------------(Elapsed Time: 02:32)--------------------------



Obrazek

Awatar użytkownika
Abster
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
Imię: Abster
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Abster » 16 mar 2017, 17:36

Chodziło o inny scan.
Z menu głównego VCDS wybierz Applications potem Optical Bus Diagnostics.
Oryginalna pełna opcja S-Line

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 18 mar 2017, 08:45

Zrobil bo wysłał mi fotę . Elektrycznie wszystko OK, optycznie wszystko ERROR.
Za schowkiem jest dension i ja stawiam na przerwę w tym światłowodzie.
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)

krzysiekb0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 30 kwie 2010, 00:04
Imię: Krzysiek
Moje auto: Allroad C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witnica/Lubuskie

Post autor: krzysiekb0 » 24 kwie 2017, 18:07

Odpiąłem światłowód od Densiona i przypiąłem do zmieniarki jak powinno być oryginalnie (nie robiłem nic z zasilaniem). Bez zmian🙁. Te same błędy i dalej się restartuje.

[ Dodano: 2017-04-24, 17:07 ]
W końcu poradziłem sobie z problemem mojego MMI.
Wielkie DZIĘKUJE dla użytkownika SCREW, bardzo mi pomógł, i to zupełnie bezinteresownie <brawo> .
Napiszę co było problemem, może komus się przyda:
A więc u mnie był uszkodzony główny sterownik MMI (head unit pod schowkiem), oraz konsola MMI, ta z przyciskami i pokrętłem. Wymiana jednego element nic nie pomagała, cały czas ten sam problem. Dopiero jak oba uszkodzone elementy zastały wymienione w tym samym czasie wszystko zaczęło chodzić (oczywiscie po zdjęciu CP z głównego sterownika).

Można zamknąć temat.

KrzysiekPZG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 09 lip 2012, 12:18
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: KrzysiekPZG » 07 lut 2019, 10:38

Kolego, ma problem z moim mmi
Najprawdopodobniej musze wymienic ten sterownik pod schowkiem o którym piszesz,

Jak poradziłeś sobie z CP?
Czy ten sterownik trzeba kodować po/przed wymianą ?

PS Od wczoraj mam HEX v2 VCDS (za 250 z OLX) ;) ale tylko mam:)
było A6C5 AFN, jest A6C6 BLB

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga