[AQD 2.8 193 KM] Raz odpala a raz nie ;/
[AQD 2.8 193 KM] Raz odpala a raz nie ;/
Siemanko
Trochę mnie moja 6 zaczęła stresować. Pewnego dnia miałem problem z odpaleniem rano pojechałem do miasta wszystko ok po kilku godzinach wsiadam i cisza jakby pompka nie podała paliwa no i zapalić nie chciał. Z gazu zapalił normalnie no i teraz co kilka odpaleń pojawia się ten problem. Chciałem wymieniać pompkę od paliwa no ale przy sprawdzaniu zawsze podawała paliwo więc odpuściłem ten temat. Niekiedy właśnie po włączeniu zapłonu nic nie słychać a czasami wyraźnie słychać pompkę. Podłączyłem lapka i takie mi tu wyświetlił błędy:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 907 551 T
Component: 2.8L V6/5V 0001
Coding: 05552
Shop #: WSC 78239
4 Znalezione:
17802 - Ignition Coil Power Output 2: Electrical Malfunction
P1394 - 35-10 - - - Intermittent
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
17927 - Camshaft Adjustment: Bank 1: Malfunction
P1519 - 35-10 - - - Intermittent
17840 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Open Circuit
P1432 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
Ostatni to wiem że od tej pompy od oczyszczania spalin czy jakoś tak no a pozostałe mogą mieć wpływ na problem z odpalaniem? Z gazu zapala normalnie jak przełączę na benzynę to od razu gaśnie przejadę parę km i wszystko ok
Trochę mnie moja 6 zaczęła stresować. Pewnego dnia miałem problem z odpaleniem rano pojechałem do miasta wszystko ok po kilku godzinach wsiadam i cisza jakby pompka nie podała paliwa no i zapalić nie chciał. Z gazu zapalił normalnie no i teraz co kilka odpaleń pojawia się ten problem. Chciałem wymieniać pompkę od paliwa no ale przy sprawdzaniu zawsze podawała paliwo więc odpuściłem ten temat. Niekiedy właśnie po włączeniu zapłonu nic nie słychać a czasami wyraźnie słychać pompkę. Podłączyłem lapka i takie mi tu wyświetlił błędy:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 907 551 T
Component: 2.8L V6/5V 0001
Coding: 05552
Shop #: WSC 78239
4 Znalezione:
17802 - Ignition Coil Power Output 2: Electrical Malfunction
P1394 - 35-10 - - - Intermittent
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
17927 - Camshaft Adjustment: Bank 1: Malfunction
P1519 - 35-10 - - - Intermittent
17840 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Open Circuit
P1432 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
Ostatni to wiem że od tej pompy od oczyszczania spalin czy jakoś tak no a pozostałe mogą mieć wpływ na problem z odpalaniem? Z gazu zapala normalnie jak przełączę na benzynę to od razu gaśnie przejadę parę km i wszystko ok
Ostatnio zmieniony 02 lis 2019, 13:20 przez Frytek.mf, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Nastawnik słychać było przy pierwszym odpaleniu w niskiej temperaturze ale z zapalaniem było wszystko ok teraz tak samo zapala a czasami nie jak zapale z gazu to zapala normalnie
Wydaje mi się że chyba coś ta pompka szwankuje bo rano przy zapłonie było ją słychać i odpalił dobrze a po 2h już jej nie było słychać i nie zapalił...
Wydaje mi się że chyba coś ta pompka szwankuje bo rano przy zapłonie było ją słychać i odpalił dobrze a po 2h już jej nie było słychać i nie zapalił...
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
To pewnie przez ten nastawnik dziś przy zimnym starcie nic nie terkotało robiło tak jak było koło zera czy minus poza tym żadnych dziwnych odgłosów nie ma. Za jakiś czas wezmę się za te nastawniki. Gosia a jak s6 ? zadowolona jesteś ja trochę się wkurzyłem że nie kupiłem v8 4.2 następny na pewno taki będzie motor ale c6 chociaż już nie są tak ładne jak c5 a na c7 mnie nie stać xd
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Mam pytanie jeszcze. Czy w moim modelu występuje filtr paliwa
? kupiłem nową pompkę założyłem wszystko i po przekręceniu kluczyka ładnie ciśnienie dobiło niestety ako było słabe bo stoi dość długo i nie odpaliłem gada a nie chciałem go piłować jutro podładuję i sprawdzę. Możliwe że jest zapowietrzony układ? albo zawalony filtr paliwa? Ciśnienie jest bo zdejmując z pompki przewód zasilający dosłownie rzygnęło paliwem xd
