A6C5 2.7BT Quattro (ARE) "Tip" '02 (zdjęcie jeszcze od "sprzedawcy", później może zrobię więcej sam)
W najbliższym czasie do roboty:
- rozrząd + "klawiatury" do uszczelnienia + silikon zestaw??
- olej+filtr
- przednie zawieszenie już puka stuka

- wydech trochę rudy, mam nadzieję, że długo wytrzyma bo budżet trochę kiepski hehe
A w przyszłości:
- wymiana na zestaw łączników silikonowych, tyle że tu się zastanawiam, czy warto za te 800 zł wydać, bo kij wie ile "fabryczne" pochodzą
- chip jak najszybciej
- LPG
Na szybko wymienione:
- DV "kierowcy"
- jeden przewód podciśnienia
- filtr powietrza na K&N
- filtr paliwa
- przepływomierz przeczyszczony
Poprzedni właściciel chciał zamontować czujnik "boost" ale jest tylko instalacja z czujnikiem, wskaźnika nie ma, a przewód igielitowy nie podłączony.
Wady:
- małe pęcherzyki na błotniku i na dachu (no ale nic w tym dziwnego)
- falowanie na jałowym
- lusterka fotochrom do wymiany/naprawy
- spryskiwacz "kierowcy" bixen
- falowanie/turbo dziura/spadek,brak mocy/ od ok 1600-1800obr do ok 2500obr, mam krótką "lekturę" co posprawdzać jak "lewe powietrze" (jest trochę tych przewodów

No ale wszytko powoli posprawdzam i mam nadzieję, że znajdę. I to nie będzie"skrzynia" lub turbo hehe