Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AKE, 2.5TDI, 180KM] Tuning silnika, Bi-Turbo?

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Ziomeek428
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 15 lut 2016, 21:48
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

[AKE, 2.5TDI, 180KM] Tuning silnika, Bi-Turbo?

Post autor: Ziomeek428 » 27 lut 2017, 22:17

Witam.
Piszę do Was w sprawie pomocy w tuningu silnika.
Jako iż mam do dyspozycji cały drugi kompletny silnik chciałbym zrobić jeden mocny silnik. Wiem, nie opłacalne, ale chciałbym jednak spróbować.

Plan mam taki:
- silnik chciałbym doposażyć w drugie turbo
- uzyskać jak najwięcej koni, oczywiście z rozsądkiem

Ale też chodzi mi o pompę paliwa. Jak to jest z tą blokadą paliwa? Idzie jakoś podkręcić pompę? Może zmiana wtrysków?

Proszę o poważne porady. Chcę się tego podjąć, a z Waszą pomocą myślę że się uda :)

Pozdrawiam :)
Zapraszam do mojej Audi:
audi-a6-c5-25-tdi-vt80724.htm#802379

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 28 lut 2017, 21:13

Dwie turbiny to przeróbka kolektorów wydechowych i dolotu i zwiększenie wydajności dolotu , sam silnik s stanie idealnym najlepiej złożony od podstaw ,wtryski pewnie z końcówkami może od IVECO , ale tip nie wytrzyma tego więc manual (i sprzęgło wzmacniane ) .I najważniejsze przeróbka softu tak aby obsłużył dwie turbiny ,pewnie zaworek od egr by sterował drugą (po zmianie jego mapy w sofcie) , a oprócz tego mnóstwo czasu na upchniecie tego i jeszcze więcej (pewnie góra) kasy na realizację . I pewnie 500+ km by pękło ,ale jak masz chęci i kasę do łatwiej i taniej będzie uturbić benzynkę ,nawet jak by to mialo być 2.8 z 2-ma turbinami .
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

MaciekBarus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 08 paź 2016, 09:04
Lokalizacja: Sanok

Post autor: MaciekBarus » 28 lut 2017, 21:47

Dokładnie to co pisał kolega wyżej tip nie wytrzyma a jeszcze ESP pusci taki moment to za daleko nie zajedziesz bo typy mąka juz problemy ze 180 km no chyba że dysponujesz skrzynia z 4.2 ale to moim zdaniem odrobinę za dużo zabawy plus inne mocowania a i vp nie wydoli ze standardowym ustawieniem ale pomysł ciekawy 2.5 Bi TURBO

Ziomeek428
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 15 lut 2016, 21:48
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Ziomeek428 » 03 mar 2017, 18:03

Dziękuję Wam za odpowiedzi, ale jednak zrobię z tego 2.5TDI lekkiego potworka. Będzie coś czego nie ma praktycznie w ogóle.
Tylko jak podkręcić pompę VP44, żeby wyrabiała z paliwem?
Zapraszam do mojej Audi:
audi-a6-c5-25-tdi-vt80724.htm#802379

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja