Witam
Mam problem z świecami w 3.0 BMK
Rano podczas odpalania długo kręcił zaczym odpalił połączyłem pod komputer i pokazało spalone wszystkie świece .Kupilem świece Beru wymieniłem i odrazu po pierwszym odpaleniu spalone
Mechanik powiedział mi że to będzie przekaźnik Kupilem przekaźnik świece było wszystko ok przez 2 tyg teraz znowu spalone wszystkie świece
Jakieś pomysły co to może być ?
Pozdrawiam😃
[ BMK 3.0 224 KM] Audi 3.0 TDI Pali świece zarowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:55
- Lokalizacja: Pińczów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
sterownik grzania świec do sprawdzenia jaki podaje prąd
miernik w łapę i mierzymy
powinien dawać ~4,4 v
jak daje więcej to po nitce do kłębka
miernik w łapę i mierzymy

jak daje więcej to po nitce do kłębka
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:55
- Lokalizacja: Pińczów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 lut 2017, 19:55
- Lokalizacja: Pińczów
- Adxs
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
- Imię: Adam
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
koledzy doszliście do jakieś przyczyny palenia świec?
Ja miałem spalone wszystkie, wymieniłem na nowe i po 3 dniach znowu zaczął źle palić, wyciągam świece i wszystkie spalone. Kupione BERU 4.4v
Teraz pytanie od czego
Jak mogę sprawdzić sprawność tego przekaźnika? Schemat mam, ale co mam sprawdzić? Jakie napięcie jest na samym przekaźniku a jakie daje na świece? Jakie powinno być i przez jaki czas od zapłonu?
Na ciepłym pokazuje mi na świece ok 0.2V
Zanim zaryzykuję kolejny nowy komplet świec i może pokuszę się o zakup nowego przekaźnika - chciałbym potwierdzić, że na 100% jest uszkodzony.
Ja miałem spalone wszystkie, wymieniłem na nowe i po 3 dniach znowu zaczął źle palić, wyciągam świece i wszystkie spalone. Kupione BERU 4.4v
Teraz pytanie od czego

Na ciepłym pokazuje mi na świece ok 0.2V

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Jak tam są świece 5V to miernik napięcia stałego nie ogarnie tego
,
Przekaźnik podaje napięcie impulsowo co daje nam średnie 5V, musielibyśmy mierzyć oscyloskopem,
Sprawdź czy sterownik się nie przywiesza i nie grzeje świec non stoper nawet na pracującym gorącym silniku.
sprawdź w parametrach 07 temperatury może któraś przekłamuje.

Przekaźnik podaje napięcie impulsowo co daje nam średnie 5V, musielibyśmy mierzyć oscyloskopem,
Sprawdź czy sterownik się nie przywiesza i nie grzeje świec non stoper nawet na pracującym gorącym silniku.
sprawdź w parametrach 07 temperatury może któraś przekłamuje.