

[ Dodano: 2016-12-22, 12:28 ]
Nagrałem też filmik jak zachowuje się obrotomierz i prędkościomierz, ale zapomniałem zmienić rozdzielczość aparatu w telefonie i nagrałem 5 minutowy filmik w rozdzielczości 4K, który waży tylko 1,9GB.
[ Dodano: 2016-12-22, 21:55 ]
Nagrałem drugi, ale w mniejszej rozdzielczości (FullHD), który obrazuje falowanie obrotów. Radzę pobrać filmik, a dopiero potem oglądać, ponieważ na dropboxie dostępny jest tylko pogląd słabej jakości. Jak widać auto nie jest rozgrzane, przechałem maksymalnie 1,5 km od odpalenia. Zmiana biegów nawet na zimnym silniku i skrzyni jest gładka, ale przy stałej prędkości falują delikatnie obroty. Po rozgrzaniu falowanie prawie zanika, ale drgania nadal są. Większych falowań nie zauważyłem niż te pokazane na filmiku.
<< FILMIK >>
[ Dodano: 2016-12-27, 00:11 ]
Wie ktoś może, czy po odpuszczeniu gazu skrzynia w jakikolwiek sposób może powodować drgania? Chodzi mi czy istnieje w ogóle taka szansa. Teoretycznie konwerter obraca się zawsze z wałem korbowym... Po odpuszczeniu gazu w zakresie prędkości 75-100 km/h drgania zmniejszają się o ok. 10%, ale wystarczy tylko dotknąć delikatnie pedał gazu i znów jest to samo. Dodam, że prędkość się nie zwiększa (auto nawet zwalnia), tylko obroty idą delikatnie do góry. Z takimi objawami jeżdżę już rok i zrobiłem przez ten czas ponad 70 tysięcy km.