Allroad 2.7T :)
Allroad 2.7T :)
Witam, chciałbym się w końcu pochwalić moim zakupem
Auto kupione 30.07.2014
Allroad 2.7T 250km - 2000.09.08(pierwsza rejestracja).
Auto sprowadzone ze Szwajcarii przez poprzedniego właściciela.
Wyposażenie:
- Elektryka na fotelach, lusterkach
- Pamięć foteli
- Grzane dupy przód i tył
- el. składane lusterka
- rolety
- lustra fotochromy
- itp itd
Prawie full
Plany na przyszłość:
- Wirus
- LPG
- Felgi 17stki - póki co latam na zimówkach (felgi już są, jeszcze tylko opony)
- Poprawki lakiernicze + polerka
- Zmienić dekory, nie mogę się przyzwyczaić do wersji "Ludwik XVI"
- Przede wszystkim cieszyć się autem
Auto kupione 30.07.2014
Allroad 2.7T 250km - 2000.09.08(pierwsza rejestracja).
Auto sprowadzone ze Szwajcarii przez poprzedniego właściciela.
Wyposażenie:
- Elektryka na fotelach, lusterkach
- Pamięć foteli
- Grzane dupy przód i tył
- el. składane lusterka
- rolety
- lustra fotochromy
- itp itd
Prawie full
Plany na przyszłość:
- Wirus
- LPG
- Felgi 17stki - póki co latam na zimówkach (felgi już są, jeszcze tylko opony)
- Poprawki lakiernicze + polerka
- Zmienić dekory, nie mogę się przyzwyczaić do wersji "Ludwik XVI"
- Przede wszystkim cieszyć się autem
Jest:
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D
Jest grubo.Przemcioo pisze:Gratulacje. Jak wrażenia po przesiadce z 100 konnego klekota do takiego potworka?: )
[ Dodano: 2014-08-17, 18:12 ]
Koleżanki, koledzy - taki oto pilot znalazłem w podłokietniku, czy to tylko do telefonu czy do radia też go można podpiąć?
Jest:
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 15 gru 2014, 13:36
- Imię: Patryk
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Cześć,
Ten Twój Allroad także piękny - sam też celowałem w 2.7 jednak ostatecznie trafienie diesla w dobrym stanie spowodowało taką a nie inną decyzję... chociaż fun pewnie o niebo lepszy! Dodatkowo fajny wypas, a jak Ci się spisuje zawieszenie?
Przeczytałem, że chcesz wywalić dekory "Ludwikowskie", a więc gdyby coś to piszę się na to co w moim brakuje (lewarek automatu i ten dekor gdzie jest przycisk świateł awaryjnych) - ja tam jestem przyzwyczajony z Merców
Pzdr!
Ten Twój Allroad także piękny - sam też celowałem w 2.7 jednak ostatecznie trafienie diesla w dobrym stanie spowodowało taką a nie inną decyzję... chociaż fun pewnie o niebo lepszy! Dodatkowo fajny wypas, a jak Ci się spisuje zawieszenie?
Przeczytałem, że chcesz wywalić dekory "Ludwikowskie", a więc gdyby coś to piszę się na to co w moim brakuje (lewarek automatu i ten dekor gdzie jest przycisk świateł awaryjnych) - ja tam jestem przyzwyczajony z Merców
Pzdr!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 10 gru 2014, 16:08
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Poznań
świetny allroad :D
Dobrze że do tego czarnego koloru nie dali zielonej skóry :P Kiedy gazowanie ?
Co do pilota to pewnie poprzedni właściciel zapomniał bo jest to zwykły pilot od transmitera FM
Powodzonka w modach i bezawaryjnej jazdy
EDIT
Teraz widzę w podpisie że przesiadka z audi 110 km
Ja się przesiadałem z 75 koni w podtlenku LPG na moje 220 ASN .
Różnica w wyprzedzaniu jest kosmiczna
Dobrze że do tego czarnego koloru nie dali zielonej skóry :P Kiedy gazowanie ?
Co do pilota to pewnie poprzedni właściciel zapomniał bo jest to zwykły pilot od transmitera FM
Powodzonka w modach i bezawaryjnej jazdy
EDIT
Teraz widzę w podpisie że przesiadka z audi 110 km
Ja się przesiadałem z 75 koni w podtlenku LPG na moje 220 ASN .
Różnica w wyprzedzaniu jest kosmiczna
Było
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
Zawieszenie póki co działa dobrze, oprócz sprężarki, trochę się grzeje. Ale ustawione jest na manual, co by trochę jej ulżyćpatryks pisze:Cześć,
Ten Twój Allroad także piękny - sam też celowałem w 2.7 jednak ostatecznie trafienie diesla w dobrym stanie spowodowało taką a nie inną decyzję... chociaż fun pewnie o niebo lepszy! Dodatkowo fajny wypas, a jak Ci się spisuje zawieszenie?
Przeczytałem, że chcesz wywalić dekory "Ludwikowskie", a więc gdyby coś to piszę się na to co w moim brakuje (lewarek automatu i ten dekor gdzie jest przycisk świateł awaryjnych) - ja tam jestem przyzwyczajony z Merców
Pzdr!
Do dekorów się jednak przyzwyczaiłem, zostają :P A ten panel przy włączniku awaryjnych i tak by Ci się nie przydał bo jak go ściągałem to połamałem te zaczepy z tyłu
Jakoś je przykleiłem i póki nie ruszysz to trzyma heeee
Czarne z zieloną skórą też widziałem, bleeee.Bohun221 pisze:świetny allroad :D
Dobrze że do tego czarnego koloru nie dali zielonej skóry :P Kiedy gazowanie ?
Co do pilota to pewnie poprzedni właściciel zapomniał bo jest to zwykły pilot od transmitera FM
Powodzonka w modach i bezawaryjnej jazdy
EDIT
Teraz widzę w podpisie że przesiadka z audi 110 km
Ja się przesiadałem z 75 koni w podtlenku LPG na moje 220 ASN .
Różnica w wyprzedzaniu jest kosmiczna
Gaz jest, już kupę czasu ale... nie działa zbyt dobrze. Przyznam się, że dałem dupy z doborem gazownika i czeka mnie jeszcze wymiana wtrysków. Z braku czasu nie mam się kiedy tym zająć i jeżdżę póki co cały czas na PB.
Kumpel miał ASN w A4, też rwało kapcie, fajny silnik.
Pozdro
Jest:
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 10 gru 2014, 16:08
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Poznań
no to tak już jest . Powiem szczerze że ja po założeniu lpg w Poznaniu byłem dokładnie wczoraj na pierwszym przeglądzie po 1000 km "" gdzie już 2500 zrobiłem i wszystko jest jak najbardziej ok
Wtryski Baracudy sprawują się świetnie . Jedyne co to zmniejszyli mi temperaturę przełączania
Życzę powodzenia z tym lpg i samych przyjemności z jazdy bez awarii
Wtryski Baracudy sprawują się świetnie . Jedyne co to zmniejszyli mi temperaturę przełączania
Życzę powodzenia z tym lpg i samych przyjemności z jazdy bez awarii
Było
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
- Krix0
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
- Imię: Artur
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KGR
20 lpg na trasie to zdecydowanie za duzo,
Powiem ci ze mam manualna i tylko benz i na trasie przy 120-140 mi pali 12,5 pb wiec albo masz gaz szajsko albo inny...
A ile ci pali pb?
Powiem ci ze mam manualna i tylko benz i na trasie przy 120-140 mi pali 12,5 pb wiec albo masz gaz szajsko albo inny...
A ile ci pali pb?
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga