Witam
W pompie z końcówką 106B padł mi sterownik - brak komunikacji.
Kupiłem drugą pompę z końcówką 106B ale okazuje się że jest od A4.
Auto ma problemy z odpaleniem. Jak już odpali to chwilę pochodzi i gaśnie.
Czy problem może leżeć w tym że w A4 jest inne ECU???
U mnie jest 4B0907401AE a w A4 było 8D0907401Q.
W kanale 25 u mnie jest: 00009059 130 106BC062_2.V70351995087
a w kupionej pompie 00007059 130 106BC062_2.V70550903081
czyli wersja pompy się zgadza a soft już trochę inny.
Przy kupnie sugerowałem się numerem a zwłaszcza końcówka 106B.
Czy musze wymienić ECU??? Proszę o jakąś podpowiedź
[ Dodano: 2017-01-31, 20:53 ]
Naprawdę nikt nic nie wie????
Dziś zrobiłem odczyt sterownika PSG5 i były takie błędy:
53 Angle sensor/IWZ system (32)
52 Angle sensor/IWZ system (32)
57 Timing device control. Permanent control deviation (16)
Co to oznacza??? Prosze o jakieś wskazówki
[ Dodano: 2017-02-01, 22:00 ]
W oryginalnej mojej pompie 106B mocowanie czujnika obrotów znajduje sie po prawej stronie. W pompie którą zakupiłem i też z końcówką 106B mocowanie znajduje się bardziej po lewej stronie. Czy to normalne i czy może być powodem nieprawidłowego ustawienia pompy z rozrządem???
Kupiona pompa 106B
Stara oryginalna pompa 106B
[ AKN 2.5 150 KM] A6 C5 AKN problem po wymianie pompy 106B
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga