Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 Competition

Prezentacja w/w aut.
tomek...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2012, 18:55
Lokalizacja: Wielkopolska

A6 C7 Competition

Post autor: tomek... » 12 lut 2017, 22:12

Pochwalę się nowym nabytkiem :)
Dotychczas też jeździłem C7 3.0 tdi, ale w wersji "normalnej" 245 KM, przedliftowym.
Samochód na tyle mi się spodobał, że kolejne też jest A6, mimo tego, że na rynku są już nowsze modele konkurencji...
Kolor jedynie słuszny Daytona grey, felgi 20 cali w kolorze tytanu, też IMO najładniejsze.
W wyposażeniu parę rzeczy jest: fotele S z czerwonymi przeszyciami, pneumatyka, HUD, Matrix LED, aktywny tempomat, night vision, dociąganie drzwii, el. klapa bagażnika, system kamer top view i parę innych rzeczy :)
Różnica w pracy silnika wyraźnie odczuwalna, a dźwięk wydechu to oczywiście bajka na tle poprzedniego.

Pozdrawiam
Tomek

Obrazek

Awatar użytkownika
jedrekx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 27 lis 2010, 22:44
Imię: Jędrzej
Moje auto: Q7
Rocznik: 2019
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: jedrekx » 13 lut 2017, 09:26

do przedlifta najbardziej podchodzą mi rotory, do polifta.. właśnie Twoje felgi. piękna konfiguracja, z zewnątrz dla mnie ideał :)
Audi: Przewaga dzięki technice :)

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 13 lut 2017, 23:47

Gratuluję! Piękne auto!
<okok>
Jak się sprawują światła?

tomek...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2012, 18:55
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: tomek... » 14 lut 2017, 08:25

No ze światłami to mam problem, a właściwie to inni mają.
Bo mimo, że widzę, że światła drogowe działają właściwie (t.zn. diody po lewej stronie częściowo się wygaszają gdy jedzie coś z przeciwka) to i tak mniej więcej co dziesiąty samochód mi mruga. Nie wiem, czy to kwestia nieprzyzwyczajenia ludzi, czy rzeczywiście oślepiam? Muszę podjechać do serwisu i to sprawdzić.
Generalnie jakość świecenia jest bajeczna, choć trudno mi powiedzieć, czy lepsza niż w poprzednich, "zwykłych" ledach.

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 15 lut 2017, 06:35

Piekna. Dzis robilem sobie konfiguracje a6 2017 na bazie black edition w quattro 272PS i wyszla mnie 68 tysiecy funtow. Dodam,ze nie szedlem w pelen wypas jaki tylko mozna bylo isc ale wszystko co masz w swojej + pare innych drobiazgow bylo. Odpuscilem na prawde kilka rzeczy (typu B&O za bagatela 7K GBP). Widzialem taka identyczna jak Twoja ostatnio na zywo i w tym zestawieniu kolorow + matrix + kola jest na prawde cud, miód i orzeszki. Ciezko o lepszy wyglad:) Gratuluje
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)

tomek...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2012, 18:55
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: tomek... » 15 lut 2017, 15:41

Dziękuję, chociaż w tej chwili na 18-kach tak dobrze nie wygląda...
Z wyposażenia brakuje mi dwóch rzeczy, które miałem w poprzednim - ogrzewania postojowego teraz i wentylowanych foteli z masażem latem. Za to sportowe fotele s-line dla mnie są wygodniejsze od komfortowych.
Widzę już też, że zużycie oleju będzie większe niż w poprzednim silniku. Poprzednio wymiany robiłem co mniej więcej 20kkm i w tym czasie poziom schodził mi od maximum do minimum, więc obywało się bez dolewek. Teraz +/- co 10 tys. trzeba będzie 1l dolać., czyli zużywa ok. 2x więcej.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 15 lut 2017, 16:12

Jakim cudem tak nowe auto może brać tyle oleju :shock: . Serwis olejowy u siebie robię co 15 tysięcy km, co przy rocznym przebiegu ok. 70 tysięcy oznacza okres wymiany 2,5 miesiąca. W momencie zalania silnika przy wymianie do maxa na bagnecie do nastepnej zmiany schodzi max 3-4 mm <okok> . Dodam, że auto śmiga również po autostradach, więc lekko nie ma :> . Gdy latam tylko po zwykłych drogach, to zużycie jest prawie znikome, ale na pewno nie dolewam oleju. Wydaje mi się, że jest to normalne zużycie, ale nie litr na 10 tysięcy km. Przy takim braniu oleju w ciągu roku dolałbym 7 litrów oleju <uoee> , czyli prawie jedna wymiana oleju.

Poza tym auto <brawo> .

tomek...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2012, 18:55
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: tomek... » 15 lut 2017, 16:17

Dla mnie 100ml/1000 km to akceptowalne zużycie.
Co powiesz o posiadaczach 2.0TFSI 211 KM, którym silniki potrafią brać 0,5l na 1000 km, a Audi nie widzi problemu?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 15 lut 2017, 16:31

Na pewno nie kupiłbym auta z takim silnikiem <lol> .

tomek...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2012, 18:55
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: tomek... » 15 lut 2017, 16:50

Ja też nie.
Tylko niestety z reguły ludzie dowiadują się po fakcie...

johnny3m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:23
Lokalizacja: świat

Post autor: johnny3m » 16 lut 2017, 14:30

Gratulacje auta - super konfiguracja.
Co do matrixów to też kilka razy miałem taką sytuację że mi tir na autostradzie z przeciwka mrugnął światłami, ale generalnie na wąskich droga sprawdzają się super, zatem nie ma sensu jechać z tym do serwisu.

Dźwięk silnika jest ok, ale ja dołożyłem sobie moduł wzmacniający dźwięk i teraz to dopiero brzmi - nikt nie wierzy że to diesel.

tomek...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2012, 18:55
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: tomek... » 16 lut 2017, 14:48

Zanim odebrałem auto, też myślałem o module. Ale teraz uważam, że dźwięk jest niesamowity bez niego, nie chcę już głośniej.

johnny3m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:23
Lokalizacja: świat

Post autor: johnny3m » 16 lut 2017, 15:05

w module masz chyba 6 różnych głosów -a wiem po sobie, że seryjny szybko się nudzi :)

tomek...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2012, 18:55
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: tomek... » 16 lut 2017, 15:30

To pomyślę, jak się znudzi. :)
Rozumiem, że nadal z MMI mogę regulować głośność wydechu, natomiast bezpośrednio na module w bagażniku ustalam tylko rodzaj dźwięku?

johnny3m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:23
Lokalizacja: świat

Post autor: johnny3m » 17 lut 2017, 13:42

Tak funkcjonalność MMI pozostaje bez zmian, a dodatkowo rodzaj dźwięku ustawia się nie w bagażniku ale guzikiem z kabiny. Ja jestem z tego mega zadowolony :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga