Mój pierwszy temat na forum więc czapka z głowy i ukłony każdemu

Zakupiłem allroada z 2004 w niemczech. Autko od grudnia nie jeżdżące,
z powodu barku 4 i 5 biegu.
Z zawodu jestem spawaczem a z zamiłowania elektro/mechanikiem.
Wszystkie auta jakie posiadałem doprowadzałem sam do porządku bo lubię wiedzieć czym jeżdżę.
Chcę wyciągnąć tą skrzynię i naprawić swoimi siłami.Naczytałem się sporo literatury nt.5hp19 i nie znalazłem owej przypadłości.Jedynie na zagranicznych forach ktoś pisał o zużytych tarczach 4 i 5 biegu lub uszczelnieniach pomiędzy.
Brak błędów w sterownikach jak i trybu awaryjnego.
Chciałbym się was poradzić jak w miarę sprawnie wytaszczyć to bydle z auta?
Czy muszę opuszczać też silnik? Podpierać belką od góry?czy wystarczy powoli odkręcać łapy i samo jakoś wylezie?
Szukałem po forum i ciężko coś konkretnego znaleźć.
Temat będzie rozwojowy z fotkami dla każdego aż do rozwikłania zagadki.
Za każdą podpowiedź będę bardzo wdzięczny.