Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

pomocy co to za objaw?

Silniki wysokoprężne
gzellus13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 31 sie 2016, 23:20
Lokalizacja: Coventry UK

pomocy co to za objaw?

Post autor: gzellus13 » 23 sty 2017, 23:59

Witam czy moze ktos mi pomoc co to sa za objawy?
Audi A6 C6, 2.0 tdi, 140 km, 2008 r, automat
Po ostatniej podrozy cos okolo 70 kilometrow gdy zajechalem, pod dom auto zaczelo bardzo kopcic na bialo! Zadna kontrolka sie nie zaswiecila, olej i plyn w chlodnicy jest ok, auto nie stracilo mocy! Gdy po dwoch godzinach postoju odpalilem auto wszystko bylo ok, ale po przejechaniu jakis 3 kilometrow auto znowu zaczelo kopcic! Sam sprawdzalem bledy podlaczylem OBD2 i nie pokazalo zadnych bledow!
Dolaczam video



Z gory dziekuje za pomoc!
Sztuką jest żyć i nie zejść na psy...

haribo.pl

Re: pomocy co to za objaw?

Post autor: haribo.pl » 24 sty 2017, 05:03

gzellus13 pisze:Witam czy moze ktos mi pomoc co to sa za objawy?
Audi A6 C6, 2.0 tdi, 140 km, 2008 r, automat
Po ostatniej podrozy cos okolo 70 kilometrow gdy zajechalem, pod dom auto zaczelo bardzo kopcic na bialo! Zadna kontrolka sie nie zaswiecila, olej i plyn w chlodnicy jest ok, auto nie stracilo mocy! Gdy po dwoch godzinach postoju odpalilem auto wszystko bylo ok, ale po przejechaniu jakis 3 kilometrow auto znowu zaczelo kopcic! Sam sprawdzalem bledy podlaczylem OBD2 i nie pokazalo zadnych bledow!
Dolaczam video



Z gory dziekuje za pomoc!
Sprawdz wtryski moze

MISQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 15 maja 2016, 19:37
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: MISQ » 24 sty 2017, 06:06

Miałem tak osttanio tyle ze w bmw jak sie zabił katalizator ale auto straciło tez troche moc
Przeróbki - rzeźby to JA ;)

wielebny81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Opole

Post autor: wielebny81 » 24 sty 2017, 21:02



U mnie to tak jest aktualnie jak jest temperatura silnika 50-80 stopni. Jak jest 90 stopni jest ok. Wtrysk mam jeden do wymiany lub regeneracji. Jutro będe robić . Mam nadzieję, że znikną objawy takiego kopcenia

gzellus13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 31 sie 2016, 23:20
Lokalizacja: Coventry UK

Post autor: gzellus13 » 24 sty 2017, 23:00

Witam dzisiaj oddalem auto do kolegi warsztatu i sprawdzili mi wszystko i jest ok!
Sprawdzili komputerem jakies wartosci na wtryski i doladowanie turbiny czy cos takiego nie znam sie na tym i wszystko jest w jak najlepszym porzadku, sprawdzali to podczas postoju i podczas jazdy! a z kad to dymienie? Nie maja pojecia!!!
Sztuką jest żyć i nie zejść na psy...

wielebny81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Opole

Post autor: wielebny81 » 24 sty 2017, 23:55

Ja jestem laikiem ale takie objawy mogą być też wtedy gdy do układu chłodzenia dostają się spaliny po przez pękniętą uszczelką pod głowicą albo pęknięcie samej głowicy. Kup test na allegro za 15zł i zobacz czy do ukłądu chłodzenia nie dostają się spaliny. Ciekawy jestem tego wątku bo jak widziałeś na moim filmiku mam podobnie.

gzellus13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 31 sie 2016, 23:20
Lokalizacja: Coventry UK

Post autor: gzellus13 » 25 sty 2017, 01:24

Bylo sprawdzone to i nic nie wykazalo aby byly jakies uszkodzenia uszczelki pod glowica lub samej glowicy! Wszystko jest ok!
Sztuką jest żyć i nie zejść na psy...

wielebny81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Opole

Post autor: wielebny81 » 05 lut 2017, 22:54

gzellus13 pisze:Bylo sprawdzone to i nic nie wykazalo aby byly jakies uszkodzenia uszczelki pod glowica lub samej glowicy! Wszystko jest ok!
Ja będe miał robione wtryski, oraz mam pękniętą uszczelkę zimmering od pompy paliwa(jakoś tak). Olej z silnika dostawał się do paliwa a paliwo później do wtrysków itd. Możę przez to kopci u mnie. Zobaczymy jak zrobię. Dam znać czy u mnie pomogło

[ Dodano: 2017-02-05, 22:54 ]
U mnie dymienie spowodowane jest pękniętą głowicą. Myślę, że u Ciebie będzie podobnie

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 05 lut 2017, 23:33

wielebny81 pisze:U mnie dymienie spowodowane jest pękniętą głowicą. Myślę, że u Ciebie będzie podobnie
Współczuję kolego. Sam jestem w trakcie wymiany głowicy. Jutro może mechanik poskłada wszystko do kupy. Koszt naprawy w okolicach 5000zł.

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 06 lut 2017, 00:02

Do sprawdzenia chłodnica spalin

wielebny81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Opole

Post autor: wielebny81 » 06 lut 2017, 14:07

wojciech007 pisze:
wielebny81 pisze:U mnie dymienie spowodowane jest pękniętą głowicą. Myślę, że u Ciebie będzie podobnie
Współczuję kolego. Sam jestem w trakcie wymiany głowicy. Jutro może mechanik poskłada wszystko do kupy. Koszt naprawy w okolicach 5000zł.
Tylko regenerowałeś?? 5000zł to dużo trochę. W zakłądzie Ciebię tak policzyli?? Myślałem, że w 3500zł się zmieszczę jak dobrze poszukam. A u Ciebie jakie objawy były z tą głowicą ?? Też tak dymił?? Płyn chłodniczy mocno uciekał??

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 07 lut 2017, 14:07

Robiłem u mechanika. Robocizna kosztowała 650zł. Reszta to uszczelki, rozrząd, wymiana oleju 2x, głowica po regeneracji i jeszcze turbinę zregenerowałem przy okazji. W sumie wyszło 5200zł. Żeby odliczyć turbo to 4300zł.

dzik69ku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 08 gru 2016, 17:30
Lokalizacja: zamosc

Post autor: dzik69ku » 09 lut 2017, 09:09

Przyczyną może być EGR który otwiera się zbyt dużo na wolnych obrotach.
Błędu nie pokaże bo nie przekroczył wartości granicznych
Wejdz w grupę 01 sinik w test elementów wykonawczych
Jeżeli podczas testowania EGR-a pojawi się komunikat niewłaściwe działanie - to będziesz miał odpowiedż.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga