Witam,
Auto chodzi dobrze, ale nie jest dynamiczne trochę jakby się męczył podczas przyśpieszania, napewno utracił efekt mocnego przyśpieszani....
Rozbujać się da i do 170, nie łapie notlauf... głównie chodzi mi o przepływke mechanik, wspominał że lekko przekłamuje potwierdzi ktoś?
http://vaglog.pl/log-003_008_011_N919Q.html
Proszę o pomoc:)
[AFN 1,9TDI 110KM] Prośba o odczytanie logów
[AFN 1,9TDI 110KM] Prośba o odczytanie logów
A6 C4 2.5tdi
A6 C5 1.8T
Seat Cordoba 1.9 TDi
Renault Thalia 1.4 v8
Renault Megane Coach 1.4 16v
Vw Passat 1.9 TDIi
A6 C5 1.8T
Seat Cordoba 1.9 TDi
Renault Thalia 1.4 v8
Renault Megane Coach 1.4 16v
Vw Passat 1.9 TDIi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 337
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
właśnie nie chce jej dobić jakoś nie umyślnie jak dla mnie przy obrotów 3150 do 3400 odczułem spadek widać, że i turbo mniej przy pompowało w tym zakresie ogólnie auto idzie, ale czasami mam wrażenie, że się męczy wyraźnie robi się głośniejszy a efekt przyśpieszania no czuć, że mniejszy. Może ktoś odczyta tutaj logi i powie jak to wygląda mi się wydaje, że ona lekko nie domaga ale jestem zielony w tym temacie ...
na vag żadnych błędów nie mam... nie chcę szukać dziury w całym, ale jazda ma sprawiać przyjemność zwłaszcza ta szybsza:) czekam na dalsze pomoce znawców z a6, w ostateczności mogę kupić boscha i podmienić, ale szkoda kasy jak by była w miarę dobra
[ Dodano: 2017-02-06, 15:53 ]
Panowie to może, z innej beczki skoro taka cisza, zauważyłem że na załączonym obrazku nowym
NA CZERWONO - przepławka delikatnie zaniża wskazana, SĄ NIŻSZE NIŻ WYMAGANE
NA POMARAŃCZOWO - przez zaniżone wartości przepływki cięta jest dawka tak rozumiem ?
NA NIEBIESKO - CZEMU TURBINA STRACIŁA SWOJĄ WARTOŚĆ I OBCIEŁO JĄ Z 2000mbar DO 1700mbar , czy przeplywomierz mógł mieć na to wpływ ? iui czy ma wogole jakiś wpływ na turbo ? czemu ona utraciła ciśnienie? nie szczelności raczej wyelimonowane...
Druga spraw jak zrobić vagiem dłuższe logi niż te co ja robie?!?
na vag żadnych błędów nie mam... nie chcę szukać dziury w całym, ale jazda ma sprawiać przyjemność zwłaszcza ta szybsza:) czekam na dalsze pomoce znawców z a6, w ostateczności mogę kupić boscha i podmienić, ale szkoda kasy jak by była w miarę dobra
[ Dodano: 2017-02-06, 15:53 ]
Panowie to może, z innej beczki skoro taka cisza, zauważyłem że na załączonym obrazku nowym
NA CZERWONO - przepławka delikatnie zaniża wskazana, SĄ NIŻSZE NIŻ WYMAGANE
NA POMARAŃCZOWO - przez zaniżone wartości przepływki cięta jest dawka tak rozumiem ?
NA NIEBIESKO - CZEMU TURBINA STRACIŁA SWOJĄ WARTOŚĆ I OBCIEŁO JĄ Z 2000mbar DO 1700mbar , czy przeplywomierz mógł mieć na to wpływ ? iui czy ma wogole jakiś wpływ na turbo ? czemu ona utraciła ciśnienie? nie szczelności raczej wyelimonowane...
Druga spraw jak zrobić vagiem dłuższe logi niż te co ja robie?!?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
A6 C4 2.5tdi
A6 C5 1.8T
Seat Cordoba 1.9 TDi
Renault Thalia 1.4 v8
Renault Megane Coach 1.4 16v
Vw Passat 1.9 TDIi
A6 C5 1.8T
Seat Cordoba 1.9 TDi
Renault Thalia 1.4 v8
Renault Megane Coach 1.4 16v
Vw Passat 1.9 TDIi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 337
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 337
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga