Trzeba pamiętać też o tym, że każdy z nas jest inny, i trzeba do każdej sprawy podejść indywidualnie, jeśli chce się naprawdę pomóc

Pierwsze pytanie tyczy się lamp "LED", przód jak i tył. Z tego co wyczytałem mam mieszane odczucia, temu też "wziąłem się na odwagę" aby Was zapytać o to.
http://allegro.pl/lampy-audi-a6-c5-4b-9 ... 51296.html
Powyżej są lampy LED które interesują mnie, lecz nie mam pojęcia jakiej są jakości.
Z tego co wyczytałem, niektórzy są sceptyczni co do mocy światła. Nie wiem czy chodziło im o światła pozycyjne/ dzienne, o światła krótkie, czy też długie.
Ogólnie uważam że lampy nie są "ździwaczałe" i powinny troszeczkę "odmłodzić" maszynę

http://www.ebay.ca/itm/02-04-Audi-A6-C5 ... 1032512665
Tutaj wynalazłem takie coś. Nic o tym typie lamp nie wiem. Może ktoś z Was miał styczność z nimi, i "może" widział jak się sprawują?
Jest jeszcze 3-ci rodzaj który widziałem. Są to właściwie oryginalne lampy z małą "przeróbką". Otóż ten rodzaj posiada otoczki wokół soczewki, czyli świateł krótkich, jak i wokół świateł długich. Nie wygląda to źle, lecz... troszkę jedzie mi tutaj stylem BMW. Nic oczywiście do BMW nie mam, lecz swój samochód wolę zrobić bardziej (że tak to ujmę


PS. O gustach się nie dyskutuje

Pytanie nr. 2.
Światła LED na tył samochodu.
http://archiwum.allegro.pl/oferta/lampy ... 53522.html
Te tutaj mają taką samą schematykę jak oryginalne, a na tym mi troszkę zależy. Nie chcę zmieniać "Duszy" samochodu, chcę tylko wydobyć z niego więcej piękna. Krótko mówiąc, chcę aby mój samochód "mógł" zawstydzić niejeden nowy typ

Nie mam zamiaru go "złomować". Albo sprzadam kiedyś komuś kto będzie dbał o maszynę, albo będę jeździl nim do śmierci

Więc do rzeczy. Te lampy podobno są Ledowe, widzę ledy na samym spodzie, lecz... Nie mam pojęcia jakie daje to światło, i czy ledy są też w kierunkach i w świetle wstecznym. Czy jest wystarczająco mocne, czy też słabe. Jak też jest z samą jakością.
Nie mówię że "Muszę" zmieniąć lampy, już i teraz.
Oryginalne nic mi nie wadzą oprócz 2 rzeczy.
1. Lampy zaczęły mi parować. Można je uszczelnić, lecz jak zrobić to tak aby było trwałe? Jaki sylikon użyć? Gdy już rozklejamy wieko, czym umyć szybkę i odbłyśniki jeśli to konieczne, i jak to zakonserwować?
Podobno gdy reflektory parują, nie odrazu znaczy że problem tkwi w uszczelkach między kloszem, a "szkłem".
2. Mam problem z samoregulacją/ kalibracją lamp. Mam wrażenie że różnie się ustawiają. Raz świecą zbyt wysoko, a raz niżej.
Nie mam pojęcia jak sprawdzić czy sam czujnik wysokości położenia lamp działa. Nigdy wcześniej nie miałem styczności z lampami wyposażonymi w taki "gadżet".
Przewody są raczej "ok". Są tam 3 wiązki. 1 to pewnie "+", drugi "-", a trzeci kabel impulsowy? Więc napięcie powinno być tylko w jednym. Tak?
Czyli: Albo kable są przerwane i nie stykają, lub jest zwarcie, albo ten czujnik jest walnięty, albo też (czytałem gdzieś) jednostka sterująca może mieć jakiś defekt, lub trzeba po prostu skalibrować lampy na nowo przez komp.
Same silniczki raczej działają, ponieważ zawsze gdy odpalam samochód idą, góra- dół.
http://allegro.pl/lampy-diodowe-audi-a6 ... _c=Product
Te lampy są raczej najczęściej zakładane. Nie są złe, to przyznać muszę, lecz wolałbym coś co jest bardzo podobne do oryginalnych, tylko że jest "unowocześnione" (jeśli rozumiecie co mam na myśli).
Podobno do niektórych lamp LED potrzebny jest rezystor. W tych ogłoszeniach które wam podałem raczej nie jest napisane czy mają, czy też nie mają. Gdyby nie posiadały tego, a same lampy byłyby warte "zachodu", jak podpiąć rezystor do takich lamp? Może ktoś już przeprowadzał taką operację?
Pytanie 3.
Często gdy temperatura jest poniżej 0 stopni, gdy przełączam przełącznik świateł na postojowe aby nie razić (sam tego nienawidzę na postoju gdy ktoś mnie oślepia, więc jak mogę to innym robić?), a gdy temp. jest wyższa jakby problem znika. Nie mam pojęcia co jest grane.
Gdy poruszam gałką przełącznika, tak jakby coś tam nie stykało, lecz nie jestem pewny w 100% czy to przełącznik stanowi problem. Może coś dalej.
Miał ktoś z was taki przypadek?
Taka mała myśl. Mój przełącznik wyciera się, więc wpadłem na pomysł czy nie da się przełożyć choćby samej gałki/ przełącznika ( http://6.allegroimg.com/s400/011c31/2b6 ... 25419b6ad6 ) np. takiego (on chyba jest z A3) do A6 c5 po tzw. "face liftingu", a może znajdzie się inny, z innego modelu cały włącznik świateł który będzie pasował i będzie wykonany z innego tworzywa?
Jeśli nie uda się, ani zmienić tylko samej gałki, ani podmianki z innego modelu Audi, czy można to pomalować tak aby to nie wyglądało kiczowato? To raczej nie będzie prosta robota. Prawda?
Z góry dziękuję za pomoc. Przepraszam za tak obszerny temat, lecz długo wahałem się czy mogę prosić was o pomoc/ radę.