Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 TDI] jest sens to chipować

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
fox.84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 08 lip 2013, 21:44
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: fox.84 » 12 mar 2016, 14:54

no fajnie jest co podziwiac tylko zawsze bedzie to c5 ja tez tak kiedys planowalem moje c5 robic tylko po podliczeniu kosztow rozsadak przewazyl i lepiej miec c6 3.0 224 w orginale niz tak fajnie dlubac ale w starszym modelu no ale podziw dla kolegi

lukers4000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 01 sty 2016, 21:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukers4000 » 13 mar 2016, 19:45

a ja mojej dalej nie zchipowałem, musiałem zrobić skrzynie... kupiłem uzywke jak narazie chodzi, moze w nastpnym tygodniu wezne sie za temat.

Audi A6 Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
Imię: Michał
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Audi A6 Polska » 14 mar 2016, 10:17

fox.84 pisze:no fajnie jest co podziwiac tylko zawsze bedzie to c5 ja tez tak kiedys planowalem moje c5 robic tylko po podliczeniu kosztow rozsadak przewazyl i lepiej miec c6 3.0 224 w orginale niz tak fajnie dlubac ale w starszym modelu no ale podziw dla kolegi
Faktem jest , ze u nas zaczyna graniczyć z cudem kupno modelu C5 w dobrym stanie ale w Niemczech zdarzaja sie perełki elegancko utrzymane ale kosztuje po przeliczeniu ponad 30 tysięcy.
Ostatnio natrafiłem na Allroada z silnikiem 4.2 przebiegiem 211 tysiecy km super utrzymany ale cena tez była ciekawa - 36 tysięcy.
Czy to dużo za takie auto ? raczej nie biorąc pod uwagę w jakim stanie sa C6 z tego okresu produkcji. Jak komuś nie zalezy na karoserii :)

Awatar użytkownika
Borek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 01 mar 2011, 20:08
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Borek123 » 01 kwie 2016, 00:00

fox.84 pisze:no fajnie jest co podziwiac tylko zawsze bedzie to c5 ja tez tak kiedys planowalem moje c5 robic tylko po podliczeniu kosztow rozsadak przewazyl i lepiej miec c6 3.0 224 w orginale niz tak fajnie dlubac ale w starszym modelu no ale podziw dla kolegi
Ja to wolę 2.5 niż 3.0 z początku produkcji :v. Koszty utrzymania na pewno na korzyść 2.5.

Audi A6 Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
Imię: Michał
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Audi A6 Polska » 04 kwie 2016, 08:30

Borek123,

Jak ładnie - a ktoś pisał, ze nie da sie wyciagnąć ponad 200 KM z 2,5 :]

misiekb4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
Imię: Michał
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: misiekb4 » 15 sty 2017, 02:27

Panowie a jak wygląda sprawa zwiększenia mocy w silniku avg?
Da się zrobić witaminke poprzez sterownik, czy tylko i wyłącznie trzeba grzebać w mechanice?
Chętnie pomogę :-)
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG :-)

Awatar użytkownika
yaszczur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 16 sty 2017, 02:52

misiekb4 pisze:Panowie a jak wygląda sprawa zwiększenia mocy w silniku avg?
Da się zrobić witaminke poprzez sterownik, czy tylko i wyłącznie trzeba grzebać w mechanice?
Każde TDI da się w pewnym stopniu podkręcić samym chip'em.
Pozdrawiam...

misiekb4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
Imię: Michał
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: misiekb4 » 17 sty 2017, 19:41

Każde, ale akurat w tym danym silniku jak to wygląda?
Wystarczy włożyć tuningowy sterownik czy trzeba coś grzebać "głębiej"?
Chętnie pomogę :-)
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG :-)

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 31 sty 2017, 20:09

misiekb4 pisze:Panowie a jak wygląda sprawa zwiększenia mocy w silniku avg?
Da się zrobić witaminke poprzez sterownik, czy tylko i wyłącznie trzeba grzebać w mechanice?
AVG to młodszy brat poczciwego AFN

przyrost po samym programie 135-140 PS 280-320 Nm
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja