Pczester pisze:Nie chce mi się wierzyć że fabryka składa auta, daje później wartości jakie służa do ustawiania geometrii po czym nie można się w nich zmienić. Raczej to brak wiedzy, sprzętu lub jakaś usterka w aucie. Ja też się borykalem z tym bo ktoś mi ogarnął geometrie bo mówili już ze auto bite krzywe i nie da się. Ostatecznie 3 warsztaty próbowały, po czym 4 Pan zrobił robotę jak trzeba
[url=https://images83.fotosik.pl/289/a24b86126f6e3099m.jpg]Obrazek[/URL]
na wydruku widać że kąty przednich kół jak miałeś na minusie tak są dalej czyli nie były przestawiane nic.
jedynie że nie są zaznaczone na czerwono bo program ma taka tolerancje do -1,15 czyli wychodzi na to że kąty przednich kół mają być tak na minusie.
ale wychodzi też na to że kątów się nie przestawia bo tu nie zrobili nic.
minimalnie się coś zmieniło przez to że ruszyli zbieżność.
czyli jak ktoś faktycznie jedne koło przednie ma strasznie na minus a drugie na zero albo na plus to albo przesunięte sanki albo auto krzywe po dzwonie.......
ja np jak jeździłem na geometrie laserowe i na podczerwień.
to w programie były załóżmy audi a6 c5 albo 4b opisane no i quattro ale rodzaje zawieszeń ja mam 1BE a było kilka opcji i niestety nie było z moim silnikiem chociaż nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. i nie to że zdawałem się na człowieka co mi ustawiał ale sam mu zaglądałem w ten sprzęt i przeglądałem całe listy i takie to okrojone.....
ja przednie koła miałem zawsze na -1,40 obydwa tak samo przy zawieszeniu 1BE