Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Geometria Quattro

Zawieszenie
Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 14 sty 2017, 17:12

Pczester pisze:Nie chce mi się wierzyć że fabryka składa auta, daje później wartości jakie służa do ustawiania geometrii po czym nie można się w nich zmienić. Raczej to brak wiedzy, sprzętu lub jakaś usterka w aucie. Ja też się borykalem z tym bo ktoś mi ogarnął geometrie bo mówili już ze auto bite krzywe i nie da się. Ostatecznie 3 warsztaty próbowały, po czym 4 Pan zrobił robotę jak trzeba

[url=https://images83.fotosik.pl/289/a24b86126f6e3099m.jpg]Obrazek[/URL]

na wydruku widać że kąty przednich kół jak miałeś na minusie tak są dalej czyli nie były przestawiane nic.

jedynie że nie są zaznaczone na czerwono bo program ma taka tolerancje do -1,15 czyli wychodzi na to że kąty przednich kół mają być tak na minusie.

ale wychodzi też na to że kątów się nie przestawia bo tu nie zrobili nic.

minimalnie się coś zmieniło przez to że ruszyli zbieżność.


czyli jak ktoś faktycznie jedne koło przednie ma strasznie na minus a drugie na zero albo na plus to albo przesunięte sanki albo auto krzywe po dzwonie.......

ja np jak jeździłem na geometrie laserowe i na podczerwień.

to w programie były załóżmy audi a6 c5 albo 4b opisane no i quattro ale rodzaje zawieszeń ja mam 1BE a było kilka opcji i niestety nie było z moim silnikiem chociaż nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. i nie to że zdawałem się na człowieka co mi ustawiał ale sam mu zaglądałem w ten sprzęt i przeglądałem całe listy i takie to okrojone.....

ja przednie koła miałem zawsze na -1,40 obydwa tak samo przy zawieszeniu 1BE
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Pczester
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 14 sty 2017, 19:35

Pytałem gościa o te 10' (chyba sekund tak) mówil że to jest nie do zauważenia ani podczas jazdy ani nie wpływa na zużycie.opon. Istotne by starać się ustawić obie strony podobnie. Pokazał mi też na innym samochodzie, że stare miękkie już gumy (zawieszenie bez luzów ale stare tuleje i miękka guma) mają wpływ na geometrie tj ustawił jak należy, po czym poruszał samochodem Góra i dół i już się zmieniły o kilka 0,0.. ' wartości.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 15 sty 2017, 10:32

Pczester pisze:Pytałem gościa o te 10' (chyba sekund tak) mówil że to jest nie do zauważenia ani podczas jazdy ani nie wpływa na zużycie.opon. Istotne by starać się ustawić obie strony podobnie. Pokazał mi też na innym samochodzie, że stare miękkie już gumy (zawieszenie bez luzów ale stare tuleje i miękka guma) mają wpływ na geometrie tj ustawił jak należy, po czym poruszał samochodem Góra i dół i już się zmieniły o kilka 0,0.. ' wartości.
tak było u mnie po wymianie na lamfordera parametry się ustabilizowały
PS w usa są dostępne wachacze z możliwością reg kąta pochylenia koła i z wymiennymi końcówkami i tulejami

Pczester
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 15 sty 2017, 11:59

enduro7, masz jakieś namiary na takie wahacze?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga