Koledzy mam mały problem,
Dzisiaj nie wiem dla czego cały czas palą się wszystkie lampki w podsufitce...
Przód tył i bagażnik. Zazwyczaj przy otwartych drzwiach palił sie tylko przód i tył bez bagażnika ( ale mogę się mylić). Chyba coś pstryknęło zanim się tak stało. Nie zaglądałem jeszcze w bezpieczniki (tak przy okazji to ktoś pamięta który to bezpiecznik od oświetlenia góry?) Co prawda do takiej usterki to bezpiecznik penie nie ma nic. Pod nogami pali się światło tylko jak się drzwi otworzy. Juz od roku padał mi stycznik w drzwiach ten z klamki. Tak, że nie paliło mi sie światło pod nogami kierowcy (nie zawsze się zapalało.) Teraz już padło na amen. Czy to będzie powodem niegaszącego się światła? Alarm działa tzn uzbraja się tak jak powinien. Rano zejdę z kompem może coś pokaże. Jak nie to opcja ten mikro-styk. Jest jeszcze jakaś inna możliwość?
Cały czas pali się światło w kabinie
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Cały czas pali się światło w kabinie
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
domyślam się, że ma to związek coś z akumulatorem. Jak nie mogę zapalić to szybko podładować prostownikiem (aku wyciągam) jakieś 10-15 minut i wsadzam. dojadę do pracy zgaszę i wiadomo za krótki kawałek jadę by się doładował i przy kolejnej próbie jak ledwo zapalał, że już kontrolki gasły i stracił zegarek kontakt z bazą zazwyczaj się coś blokowało i pomagało tylko odpięcie akumulatora. Teraz jak jadę do pracy to jadę dłuższą drogą tak by mieć ponad 15km lub dłużej stoję na odpalonym silniku i problem się rozwiązał.
P.S
Wie ktoś gdzie można sprawdzić prąd ładowania? Napięcie jest może i ciut za niskiej jak odpale wszystko ale pozostało mi jeszcze sprawdzić na zacidkach alternatora jak tam jest może gdzieś masa ucieka i są spadki... Albo juz regulator ma dosyć.
Czy regulator z alternatora valeo będzie pasował do bosha? takie teoretyczne pytanie bo z poprzedniego alternatora mam tylko ten element
P.S
Wie ktoś gdzie można sprawdzić prąd ładowania? Napięcie jest może i ciut za niskiej jak odpale wszystko ale pozostało mi jeszcze sprawdzić na zacidkach alternatora jak tam jest może gdzieś masa ucieka i są spadki... Albo juz regulator ma dosyć.
Czy regulator z alternatora valeo będzie pasował do bosha? takie teoretyczne pytanie bo z poprzedniego alternatora mam tylko ten element
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
żarówki seryjne nowe tzn mają z rok czasu. Ale bardziej mi do gustu przypadła opcja z zalaniem modułu. póki co jest ok ale warto by to naprawić za wczasów. Tylko że okolicy modułu są suchutkie... dywaniki też. No chyba, że mam dziurę pod modułem... Odwilż idzie to ciepło będzie zerknę i tam. Dzięki za porady.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Leszek, rozwiń myśl, dlaczego o to pytaszmrporpoise pisze:nie zmieniałeś żarówek przypadkiem na LEDowe we wnętrzu?
zarzyk, Otwórz maskę, włóż śrubokręt w zamek, otwórz drzwi kierowcy i w zamek też śrubokręt. Zostaw auto minimum na 30 minut, a najlepiej na godzinę. Załóż miernik cęgowy na żyłę która idzie od aku do wnętrza auta. Zobaczysz ile na postoju Ci pobiera i później po kolei wyciągaj bezpieczniki i patrz kiedy zacznie spadać. Jak nie masz żadnych "kotomodułów" to powinno do 0.05A spaść, jak masz moduły to do 0.10-0.11A spadnie maksymalnie. Bezpieczniki od centralnego i oświetlenia kabiny to bodajże 38 i 14. Od nich możesz zacząć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Gosia, bo czasem przy tanich zarówkach pojawiają się problemy, moduł głupieje, różne bzdury w instrukcjach są itd A generalnie wiąże się to z grzebaniem w podsufitce = można zrobić zwarcie itd.
W każdym razie, raczej wątpię czy kolega ma miernik cęgowy o odpowiedniej dokładności i to jeszcze na DC :P Jak dla mnie skoro pali się cały czas światło, a na fis drzwi pokazuje jako zamknięte = walnięty sterownik ośw
W każdym razie, raczej wątpię czy kolega ma miernik cęgowy o odpowiedniej dokładności i to jeszcze na DC :P Jak dla mnie skoro pali się cały czas światło, a na fis drzwi pokazuje jako zamknięte = walnięty sterownik ośw
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
mierniki akurat mam i to porządne (fakt nie ja osobiście własne prywatne ale w zakupione rzekomo dla potrzeb pracowników w pracy hehe) Światło zapala się na stałe tylko jak mam padnięty akumulator i na farcie odpali. No i raz jakoś tak samo z siebie. Nie wie czemu pomaga odpięcie aku ale stycznik w drzwiach i tak jest dow ymiany. Ciepło idzie to z prądem powalcze tak jak pisze Gosia moduł dzisiaj oglądałem z każdej trony i suchutko. może jaki zimny lut się zrobił. Czy poza modułem komfortu to oświetlenie jest sterowane czymś innym?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga