Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Rozładownie akumulatora.

Elektryka
skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Rocznik: 2010
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 05 sty 2017, 14:23

z tego co mniej więcej kojarzę, jeśli aktualizowane było MMI lub spolszczone może być problem z przejściem w stan czuwania - poszukaj na forum o tym

Emdzej25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
Imię: Jacek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Emdzej25 » 06 sty 2017, 21:42

skubiszek pisze:z tego co mniej więcej kojarzę, jeśli aktualizowane było MMI lub spolszczone może być problem z przejściem w stan czuwania - poszukaj na forum o tym

Tez czytałem na forum o tym wiec zrobiłem downgrade do 5150. MMI zrobiło to bez mojej ingerencji. Ale kiedy podnosiłem wersje do 70-tki w handyvorb przeskakiwały tylko cyferki z 0 na 1 i tak w nieskończoność (b. długo to trwało) więc przerwałem update, po czym na końcu zobaczyłem komunikat że handyvorb nie zostało zaktualizowane. Downgrade zrobił się sam tylko w zielonym menu go wywołałem. Mam moduł PARROT CK3100 LCD oraz stację dokującą w podłokietniku motoroli chyba. Może jest jakiś konflikt pomiędzy tymi urządzeniami szczególnie po mojej ingerencji. Tel po Bluetooth działa tylko nie mogę zaczytać ksiązki do MMI? Może przez to sie coś nie usypia?

[ Dodano: 2017-01-06, 21:42 ]
Widzę że już nie ma nikt pomysłu żadnego więc zamykam temat.
Dziś przy - 15 odpaliło autko bez większych problemów :-). Co do znalezionego "złodzieja" na tą chwilę zostawiając auto na noc bezpiecznik out pobór wynosi około 200mA więc jest OK.

Wszystkim dziękuję za pomoc.

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Rocznik: 2010
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 06 sty 2017, 22:02

generalnie nie jest ok ale jeśli jest to na ten moment metoda i działa to cóż innego poradzić.

Emdzej25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
Imię: Jacek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Emdzej25 » 07 sty 2017, 21:38

Masz rację OK w temacie upływności prądu. Resztę się ogarnie pomału - oby do wiosny :-).

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Rocznik: 2010
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 08 sty 2017, 08:47

A u mnie jest już całkiem ok. Mrozy po - 18 nawet się nie zajaknal

Emdzej25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
Imię: Jacek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Emdzej25 » 08 sty 2017, 21:42

U mnie po wyjęciu bezpiecznika nr.44 też jest w miarę to znaczy pali zawsze ale po około półtora dnia jak go odpaliłem dość mocno pokopcił przez 10-20 sec, obroty podnośiły sie do około 1200-1300 tylko jakoś nie równomiernie tak skokowo. Ale co mnie zmartwiło po odpaleniu dosłownie 20 sec 3x dźwięk i ikona poziomu płynu chłodzącego COOLANT. Po około 2 min znikneło. Płyn poziom ideał? Więc w czym problem?

Jorgos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 125
Rejestracja: 13 cze 2016, 13:13
Imię: Jurek
Rocznik: 2016
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Jorgos » 09 sty 2017, 08:50

U mnie jest coś dziwnego, nie wiem czy sie niepokoić, ale odpalałem go w sobotę na -25st, odpalił "od strzała" przez 3 sek nie równo, od razu sie wyrównał i wszystko szło OK, poza tym że bez dzwiekow. Wlacyzlem podglad aku w MMi i mialem 100%, przejechalem ok kilometra, musialem poczekac na znajomych wiec silnik wlaczony (MMI calkiem wylaczone,bo i tak nie grało) i po ok 5 min widzę że aku 40%... Po jezdzie po górach doszło do 100% i teraz tak sobie pokazuje wartości od 40 do 90%, w zaleznosci od pory. Dzwięk czasem wraca po 5 czasem po 10 min jazdy. Nie wiem od czego to zalezy...

Emdzej25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
Imię: Jacek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Emdzej25 » 09 sty 2017, 10:30

Sprawdź stan aku. Oraz czy nie masz złodzieja jaki pobór jest przy włączonym zapłonie. Co do MMI nie mam pojęcia na forum czasem koledzy piszą że im się zalało od spryskiwacza tylnej szyby i są problemy z MMI. Warto sprawdzić czy nie ma wilgoci.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja