Poproszę o analizę błędów, już nie wiem za co się łapać:
P2008 - Przepustnica kolektora dolotowego (Stały)
P3348 - Obwód sterujący doładowaniem, usterka elektryczna (Stały)
P1401 - Jednostka sterująca EGR, zwarcie do uziemienia (Stały)
P3199 - Tłumik szmerów ssania 2 w kolektorze dolotowym do sterowania bieżącym przepływem powietrza, nieodpowiedni sygnał (Stały)
P3198 - Tłumik szmerów ssania w kolektorze dolotowym do sterowania bieżącym przepływem powietrza, nieodpowiedni sygnał (Stały)
P2011 - Tłumik szmerów ssania 2 w kolektorze dolotowym, usterka elektryczna (Nieciągły)
P3348 - Obwód sterujący doładowaniem, usterka elektryczna (Stały)
...dodam, że dzisiaj rozebrałem przepustnice, całą ją wyczyściłem/umyłem układ na przepustnicy wygląda na nienaruszony nie przepalony, obie łopatki mechanicznie wyglądają na sprawne. Błędów się nie da skasować, po odłączeniu złącza od przepustnicy nie ma również żadnych zmian.
Próbowałem zresetować komputer przez odłączenie aku na 15 minut ale to też nic nie dało.
Nie wiem już za co się zabrać
[ BPP 2.7 179 KM] Pomocy, co z tym zrobić ? błędy przepustni
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 05 wrz 2016, 08:22
- Imię: puszek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: małopolska
Re: Pomocy, co z tym zrobić ? błędy przepustni
[Próbowałem zresetować komputer przez odłączenie aku na 15 minut ale to też nic nie dało.
Nie wiem już za co się zabrać]/[quote]
Można tak odłączać aku i pozbawiać prądu samochód ? Czy się nie rozkodują różne układy i nie powstanie szereg błędów ? Z niniejszego forum wiem, że nawet jak się wymienia aku to z podtrzymaniem napięcia. Ja się aż tak dobrze nie znam.
Nie wiem już za co się zabrać]/[quote]
Można tak odłączać aku i pozbawiać prądu samochód ? Czy się nie rozkodują różne układy i nie powstanie szereg błędów ? Z niniejszego forum wiem, że nawet jak się wymienia aku to z podtrzymaniem napięcia. Ja się aż tak dobrze nie znam.
Przerabiałem ten temat przed świetami. Wszystkie błedy masz głównie przez zaciecie sie turba . (obwód sterujacy doładowaniem) zaacina sie turbina i robi cyrk . jeszcze powinny byc wtryski ale jakos nie masz to luz. naprawe zaczynasz od sterownika geometria turbo (elektryka- moduł pomiedzy turbo) czasami wystarczy przeczyscic styki (kostka 3piny) , jesli nie to wymiana sterownika turbo +programowanie itp. a to juz troche koszty bo sterownik drogi a uzywki bym nie polecał,
Sztanga/siłownik musi lekko chodzic tyle
Sztanga/siłownik musi lekko chodzic tyle
Przeróbki - rzeźby to JA 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 05 wrz 2016, 08:22
- Imię: puszek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: małopolska
Cześć. Jak możesz to doradź mi gdzie w Krakowie mogę dokonać następujących sprawdzeń.żybis pisze:Witam
Może się rozkodować co nieco, ale główne rzeczy raczej zostaną.
Nie lepiej jakiś warsztat?
W Kraku jest pare godnych.
Pozdro
Przemo
Podłączyć auto do kompa i sprawdzić globalnie stan i wykonać tzw. check listę. Interesują mnie np. stan wtrysków, stan filtra DPF i czy on wogóle jest, stan silnika w tym: kompresja, moc, stan spalin, stan pompy wtryskowej i inne ważne kwestie


Ja znam tylko serwis Bełtowski ale jest dość drogi.