Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Brak komunikacji z climatronicem radiem i parktronicem

Elektryka
ODPOWIEDZ
dawidgsm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 sty 2014, 07:28
Lokalizacja: Kalety

Brak komunikacji z climatronicem radiem i parktronicem

Post autor: dawidgsm » 01 sty 2017, 23:19

Witajcie.

Mam problem z moją a6 c5 2003 2,7bit.
Otóż nie potrafie sie połączyć z climatronikiem radiem i parktronicem.
W trakcie połączenia z radiem na radiu wyskoczy diagnose ale tylko mrugnie i koniec.
3 kable wypróbowane vas5054,viaken,vcds :shock: .

Pomocy :>

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 01 sty 2017, 23:50

Climatronik , radio i PDC w poliftach wiszą na linii L - pin 15 wtyczki OBD , może kabelki tego nie ogarniają mimo wszystko - VAS za nowy i wątpie by przełączał się na linie L , VCDS jeśli klon to też klapa , Viaken czyli co?

dawidgsm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 sty 2014, 07:28
Lokalizacja: Kalety

Post autor: dawidgsm » 01 sty 2017, 23:55


Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 02 sty 2017, 00:05

spróbujcie podpiąć zwykły VAG KKL i Vag com albo VCDS Lite - też trafiłem ostatnio C5 w której nikt się nie mógł połączyć różnymi cudami , a tu u mnie magia - łączy się bez problemu

Do naszych C5 najlepsze najprotsze rozwiązania - nowsze interfejsy i uniwersalne nie działają zbyt dobrze

dawidgsm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 sty 2014, 07:28
Lokalizacja: Kalety

Post autor: dawidgsm » 02 sty 2017, 07:20

Najgorsze w tym jest to że gdy mialem c5 z 97r wszystko szło zdiagnozować tym skanerem teraz tylko silnik abs airbag i licznik nic wiecej.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 02 sty 2017, 09:25

No bo od polifta reszta sterownikow i modułów praktycznie przerzucona jest na linie L pin 16 obd , to co piszesz to linia K z pinu 7 obd

Zawsze możesz spróbować przepiąć to we wtyce obd dla próby - protokół będzie ten sam.

dawidgsm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 sty 2014, 07:28
Lokalizacja: Kalety

Post autor: dawidgsm » 03 sty 2017, 20:58

Czyli jak dobrze rozumiem to mam prawy dolny pin (16) zamienić i dać go na 7, górny 2gi od prawej. bo do 7 mam wpięte obd z LPG ale z silnikiem nie ma problemu i nawet po rozłączeniu lpg z obd nie potrafie sie połączyć z climatronicem, :[

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 sty 2017, 21:56

już pisałem - na linii L wisi czyli pinie 15 , a te interfejsy mogą nie potrafić prawidłowo przełączyć się na te ten pin albo w ogóle go nie obsługują

tak spróbuj wypiąc 7 i wepnij konektor z 15 ( protokoły komunikacji sa te same )

pin 16 to zasilanie stały plus!

dawidgsm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 02 sty 2014, 07:28
Lokalizacja: Kalety

Post autor: dawidgsm » 09 sty 2017, 10:37

Witaj ponownie. Wychaczylem kabelek z pinami. I polaczylem wg twojej instrukcji i dalej nic. Brak slow...

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 09 sty 2017, 12:37

mimo wszystko spróbowałbym dobrym kabelkiem KKL na F232RL - np. Viakena , albo ori VCDS ( one się przełączają na linię K i L na 100% )


trzeba sprawdzić czy nic nie zaburza komunikacji , chyba tylko sprawdzanie kabelków przejścia z gniazda do sterwników , może ten gaz po obd coś kręci

maly81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 292
Rejestracja: 07 lis 2013, 08:55
Imię: Janek
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bałystok
Kontakt:

Post autor: maly81 » 09 sty 2017, 18:14

dawidgsm pisze:vcds :shock: .
jaki ?
u mnie chodzi na 15,7 ,na 12,0 nie chciał

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 09 sty 2017, 20:36

Info z Rosstech:
Audis that require Dual K-Lines:

All B6/8E chassis A4's with Xenon headlights.

All 2002-2004 4B-Chassis A6 models, including the Allroad.
Jest nawet taki Adpater VAS6017 który umożliwia przełączanie na drugą linię K

Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja