Nie działają wycieraczki, tylna szyba, fotle, długie światła
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 gru 2016, 17:11
- Lokalizacja: Goczałkowice-Zdrój
Nie działają wycieraczki, tylna szyba, fotle, długie światła
Witam, mam delikatny problem w mojej C6 2,4 a dokładnie chodzi o to że w niskich temperaturach po rozruchu silnika nie działają mi wycieraczki(spryskiwacz też), podgrzewanie tylnej szyby, podgrzewanie foteli podgrzewanie lusterek i długie światła. po przejechaniu kilku kilometrów muszę zgasić silnik i ponownie go uruchomić i wszystko chodzi jak należy. Czy jest to ewidentna wina akumulatora czy problem leży gdzieś indziej....?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 gru 2016, 17:11
- Lokalizacja: Goczałkowice-Zdrój
Na moje nieszczęscie auto dałem do elektryka w dniu kiedy temperatura była na tyle wysoka że wszystko działało wiec błedów nie pokazało. Elektryk przekazał mi tylko ze może to być problem z masą w aucie lub jakiś moduł się wykańcza. Auto mam 7 miesięcy, akumulator wygląda mi na wrzucony na szybko przed kupnem przeze mnie auta. Dodam że dzieje sie to tylko gdy są niskie temperatury tj. poniżej 5 stopni. W trakcie jazdy nie 'naprawi się samo', trzeba zgasić i odpalić i jest ok. Myślę nad kupnem nowego porządnego akumulatora i słynnym kodowaniu aku w A6. Przy obecnej porze roku strasznie uciążliwa sprawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Coś mi się wydaję, że elektryk:
» nie miał porządnego sprzętu do diagnozy,
» ewentualnie miał komputer do wszystkich marek, czyli do żadnej
,
» przestraszył się auta
.
Jeśli wiele rzeczy nie działa, to na 100% w wielu sterownikach zapisały się błędy. Nie ma innej możliwości. Po drugie, często jeden uszkodzony moduł sieje błędy w powiązanych z nim sterownikach. Dlatego najpierw trzeba sprawdzić np. VCDSem jakie błędy są w aucie, a dopiero potem szukać przyczyny.
Wspominałeś również, że masz akumulator nie od tego auta. Jest taka możliwość, że jest on za słaby. Po odpaleniu dzieją się cyrki, ale po zgaszeniu i uruchomieniu silnika wszystko jest ok. W międzyczasie zostaje on doładowany i ponowne uruchomienie auta powoduje restart wszystkich urządzeń i dlatego nagle wszystko działa. Przy wyższej temperaturze wszystko jest ok, ponieważ akumulator nie jest aż tak mocno rozładowany. Wrzuć tutaj lub na PW zdjęcie całej wlepki z bagażnika/książki serwisowej, to powiem Ci jaki powinineś mieć akumulator (pojemność i numer części). Napisz też w ogóle jaki masz teraz wsadzony.
[ Dodano: 2016-12-29, 21:18 ]
Warto też sprawdzić ładowanie na klemach akumulatora
. Jeśli będzie za niskie, to trzeba najpierw rozwiązać ten problem. Możesz też sprawdzić (na pracującym silniku), czy zaciski pod maską czasami się nie grzeją.
» nie miał porządnego sprzętu do diagnozy,
» ewentualnie miał komputer do wszystkich marek, czyli do żadnej

» przestraszył się auta

Jeśli wiele rzeczy nie działa, to na 100% w wielu sterownikach zapisały się błędy. Nie ma innej możliwości. Po drugie, często jeden uszkodzony moduł sieje błędy w powiązanych z nim sterownikach. Dlatego najpierw trzeba sprawdzić np. VCDSem jakie błędy są w aucie, a dopiero potem szukać przyczyny.
Wspominałeś również, że masz akumulator nie od tego auta. Jest taka możliwość, że jest on za słaby. Po odpaleniu dzieją się cyrki, ale po zgaszeniu i uruchomieniu silnika wszystko jest ok. W międzyczasie zostaje on doładowany i ponowne uruchomienie auta powoduje restart wszystkich urządzeń i dlatego nagle wszystko działa. Przy wyższej temperaturze wszystko jest ok, ponieważ akumulator nie jest aż tak mocno rozładowany. Wrzuć tutaj lub na PW zdjęcie całej wlepki z bagażnika/książki serwisowej, to powiem Ci jaki powinineś mieć akumulator (pojemność i numer części). Napisz też w ogóle jaki masz teraz wsadzony.
[ Dodano: 2016-12-29, 21:18 ]
Warto też sprawdzić ładowanie na klemach akumulatora
