Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ BRF 2.0 TDI 136 KM ] Pompa Oleju

Silniki wysokoprężne
Brochos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:02
Lokalizacja: Bonn

[ BRF 2.0 TDI 136 KM ] Pompa Oleju

Post autor: Brochos » 03 gru 2016, 01:57

Witam pytanie moje czy ma ktos z was moze 2.0 tdi i wymieniał pompe oleju bo jak wiadomo 2.0 tdi ma z tymi pompami problem... Mi osobiscie przez ta pompe sie silnik zatarl mimo ze w BRF niby juz jest to lepiej zrobione niz w BLB.. Wracajac do pytania czy wymienic sama pompe czy tylko cos w niej trzeba wymienic lub da sie ja zastapic czyms ? ;)
Pozdrawiam

[ Dodano: 2016-12-03, 01:57 ]
chyba jednak problem wam obcy :/

kondziu28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 03 lut 2016, 12:47
Lokalizacja: Oława

Post autor: kondziu28 » 03 gru 2016, 09:40

Ja wymieniałem w BLB. Dokładnie regenerowałem. Miałem objawy i dobrze, że zrobiłem to wcześniej niż w przypadku jak u Ciebie. Jak wiadomo zużywa się napęd pompy wraz z imbusem. Po regeneracji wszystko chodzi jak należy 2,500zł kosztowało mnie to we Wrocłwiu przy okazji wymienili mi Rozrząd bo jest łatwy dostęp :) Pozdrawiam.

Brochos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:02
Lokalizacja: Bonn

Post autor: Brochos » 04 gru 2016, 15:33

A mógłbyś mi powiedzieć jakie są dokładnie objawy ? ;)

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 04 gru 2016, 16:05

Objawów jako takich nie ma raczej obawy:) a później już tylko skutki przytarcie silnika i turbo wiec koszta będę dużo dużo większe wiec lepiej zapobiegać niż później leczyć :)

[ Dodano: 2016-12-04, 16:05 ]
BRF Ma poprawione to że jest napędzana przez koła zębate a nie łańcuszek ale problem z imbusem jest dalej
Sam posiadam BRF i po kupnie ściągałem pompę żeby się nie zdziwić podczas trasy u mnie mocno wałeczek nie był zużyty ale mimo to wysłałem do regeneracji zapłaciłem 650zl i mam głowę spokojną

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 483
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Rocznik: 2008
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 04 gru 2016, 21:18

Ja podobnie jak kolega Maciek1995 , koszt regeneracji wałka plus większy imbus 649PLN z przesyłką w obie strony. Wysłałem cały moduł z pompą i otrzymałem z powrotem zregenerowany, ustawiony, wyczyszczony i gotowy do założenia. Wyjęcie, założenie, wymiana oleju i filtra 500PLN.

U mnie bujało budą na wolnych więc postanowiłem tam zajrzeć, nie było tragedii ale jak już był na wierzchu... Po naprawie pompy przestało bujać ale na forum większość twierdzi, że to nie możliwe :) Chyba, że mechanik ustawił mi przy okazji synchro wałków ale sądzę, że by się pochwalił i nie zapomniał skasować PLNów.

Pozdr...

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 04 gru 2016, 21:41

Ja miałem również bujanie silnikiem ale po zrobieniu pompy nie zmniejszyło drgań dopiero jak zrobiłem synchro ustało drganie i można cieszyć się jazdą:) także rezerwuj sobie czas zrzucaj pompę i sprawdzaj

kondziu28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 03 lut 2016, 12:47
Lokalizacja: Oława

Post autor: kondziu28 » 05 gru 2016, 18:26

Ja miałem lekkie bujanie budą oraz skakała mi wskazówka od obrotów na luzie, ale najbardziej było słychać metaliczny odgłos z silnika.

Brochos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:02
Lokalizacja: Bonn

Post autor: Brochos » 05 gru 2016, 22:09

okay dziękuje wszystkim za odpowiedzi objawow jeszcze nie mam ale dla spokoju w czwartek stawiam autko na warsztat niech sie bawią hehe 😉 a co ile km najlepiej taka operację przeprowadzić ?

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 483
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Rocznik: 2008
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 06 gru 2016, 13:42

Fabryczny imbusik i gniazdo wytrzymują 170-200kkm choć wiadomo, że są wyjątki i z 300 pociągnie. U mnie przy 170 nie wyglądało wcale źle, jeszcze by pewnie sporo pociągnął. Ja na naprawę pompy dostałem gwarancję na 3 lata bez limitu km.

Brochos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:02
Lokalizacja: Bonn

Post autor: Brochos » 08 gru 2016, 13:43

Okay aktualnie odebralem imbusik z Serwisu Audi za ktory zaplacilem na Polskie okolo 20zl xd i czekam na termin u mechanika (koszt wymiany +olej w niemczech okolo 1200zl ) zapewniono mnie ze po takiej operacji minimum rok moge jezdzic spokojnie nastepnie na wiosne planuje wymiane calej pompy na ta od 1.9 tdi. Warsztat zajmujacy sie Audi w Bydgoszczy powiedział mi ze to najpewniejsze rozwiazanie co o tym myslicie ?

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 483
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Rocznik: 2008
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 08 gru 2016, 15:08

No nieźle 1,2kPLN i możesz rok jeździć <wysmiewacz>

U mnie w mieścinie, każdemu do 2.0 wciskali przeróbkę na 1.9 za 2 klocki.
Mi też chcieli to wcisnąć ale ja się nie zgodziłem i wysłałem pompę do Rumii. Po złożeniu mechanior wziął ode mnie numer do tej firmy bo mówi, że nic na komforcie nie stracił a i robota szybsza. Zdarzało się, że po wywaleniu wałków były drgania.

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 08 gru 2016, 17:44

Ja również robiłem w rumii i jestem zadowolony znajomy dwie pompy u nich robił i narazie jeździ i nie narzeka.
Wydaje mi się ze jak w fabryce wymyślili taka pompę z walkami to tak powinno być a nie przerobki. Zrób raz a dobrze a nie będziesz się martwił w trasie czy masz jeszcze smarowanie czy już je tracisz chyba że wolisz zapłacić za lawetę,turbo,i remont silnika

jarek01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2015, 22:24
Lokalizacja: śląsk

Post autor: jarek01 » 10 gru 2016, 23:42

Witam. Panowie, ta pompa to obowiązek regeneracji w każdym silniku 2.0tdi pd jak i również cr, nieszczęsny imbusik występuje w obu modelach tak więc kto jeszcze tego nie zrobił a chce pojeżdzić dłużej to obowiązkowo do mechanika i regenerować!!! <okok>
jarek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl