szarpanie przy 2000prm
szarpanie przy 2000prm
Hej
Poszarpywanie....
otóż, jakiś czas temu zmieniłem przewody na nowe (BREMI) nie zauważyłem jakichś fajerwerków po zmiana ale stare były oryginalne i już była pora bo nierówno pracował na wolnych. Ostatnio zauważyłem, że jadąc w okolicach 1800-2200prm jednostajnie w aucie czuć poszarpywanie, nie jakieś tam skoki ale delikatne równomierne poszarpywanie które czuć na plecach, na pedale gazu i dźwigni zmiany biegów. Jak wcisnę pedał przyspieszenia to mam wrażenie, że problem znika, również hamując silnikiem tego nie ma. Wiąże to z zapłonem, czy dobrze? nie wiem więc uprzejmie zapytuje. Martwi mnie to, że w przypadku gdy przewody mają jakąś wadę to słabo z ich reklamowaniem czy wymianą bo się zawsze pultają w hurtowni. Cewki nie wymieniałem. Zauważyłem również, że na postoju utrzymując obroty w opisanym przedziale, silnik nie pracuje równo.
Wiem, że to trochę opowieści z mchu i paproci ale zawsze warto posłuchać podpowiedzi
Pozdrawiam
Poszarpywanie....
otóż, jakiś czas temu zmieniłem przewody na nowe (BREMI) nie zauważyłem jakichś fajerwerków po zmiana ale stare były oryginalne i już była pora bo nierówno pracował na wolnych. Ostatnio zauważyłem, że jadąc w okolicach 1800-2200prm jednostajnie w aucie czuć poszarpywanie, nie jakieś tam skoki ale delikatne równomierne poszarpywanie które czuć na plecach, na pedale gazu i dźwigni zmiany biegów. Jak wcisnę pedał przyspieszenia to mam wrażenie, że problem znika, również hamując silnikiem tego nie ma. Wiąże to z zapłonem, czy dobrze? nie wiem więc uprzejmie zapytuje. Martwi mnie to, że w przypadku gdy przewody mają jakąś wadę to słabo z ich reklamowaniem czy wymianą bo się zawsze pultają w hurtowni. Cewki nie wymieniałem. Zauważyłem również, że na postoju utrzymując obroty w opisanym przedziale, silnik nie pracuje równo.
Wiem, że to trochę opowieści z mchu i paproci ale zawsze warto posłuchać podpowiedzi
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mam podobnie na postoju delikatnie faluje oraz jak jadę 2000 prm to czuję delikatne poszarpywanie, przed montażem instalacji na benzynie było to samo. Wymieniłem przed montażem LPG przewody na Bremi, świece na NGK, odmy, wyczyściłem przepustnicę i sprawdziłem VAGiem - dalej bez zmian. Przeczytałem że przy tych silnikach to normalne i dałem sobie spokój - jeżdżę i nie zawracam sobie głowy.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Mam ten sam problem od dłuższego czasu. U mnie to znowu na postoju obroty OK nie faluje,ale za to podczas jazdy to czuć lekkie poszarpywanie najlepiej to czuje jadąc 70KM/h.schiller pisze:Sprawdz vagiem wypadanie zaplonow podczas jazdy
Błędów vag nie wywala, świece zmieniłem na BERU i tak jaby było ciut lepiej, nie mam LPG, zastanawiam się jeszcze na zmianą kabli WN. Ale za min zakupie kable to chciałbym właśnie sprawdzić vagiem wypadanie zapłonów. (tylko jakie bloki).
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Jutro jak będę miał chwile to podłącze vaga i zobaczę te bloki 15 i 16. Tylko pytanie jakie tam powinny być parametry? (+,-)
U mnie to bardzo czuć między 60-70km/h, jak jadę szybciej to tego prawie nie czuć.
U mnie to bardzo czuć między 60-70km/h, jak jadę szybciej to tego prawie nie czuć.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Miałem to samo,falowanie delikatne na wolnych obrotach i pooszarpywanie podczas jazdy przy 2000 obr.
wymieniłem świece,przewody WN,czyszczenie przepustnicy oczywiście adaptacja i nic nie pomogło,zrobiłem test cewki w ciemności ze spryskiwaczem wody i okazało się że iskry skaczą ,zakupiłem cewkę i problem zniknął teraz jest wszystko ok .
wymieniłem świece,przewody WN,czyszczenie przepustnicy oczywiście adaptacja i nic nie pomogło,zrobiłem test cewki w ciemności ze spryskiwaczem wody i okazało się że iskry skaczą ,zakupiłem cewkę i problem zniknął teraz jest wszystko ok .
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Tez będę musiał tego sposobu wypróbować.itomi pisze:zrobiłem test cewki w ciemności ze spryskiwaczem wody i okazało się że iskry skaczą ,zakupiłem cewkę i problem zniknął
Dzisiaj podpiąłem pod vaga i wyszło tam dwa błędy dotyczącą sondy B1 S1 i jakiś błąd w przepływem powietrza. Błędy skasowałem pojeździłem i nic nie wróciło ale poszarpywanie jeszcze jest wyczuwalne.
Próbowałem zrobić logi z wypadania zapłonów grupa 14,15,16 ale przerywało mi połączenie w czasie jazdy i nie wiem dlaczego . Był moment że na cyl.6 coś tam pokazywało jakieś liczby i na cyl.3.
Później tylko włączone grupy i jeździłem wskazywało na wszystkich cyl.0
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Grupa 15 i 16 to napewno zapłony, były ponumerowane cylindry i teraz jak to jest,czy w okienkach jak jest ciągle 0 to jest ok czy jak zaczynają się pokazywać liczby to wypada zapłon?.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
To w wolnej chwili poświecę więcej czasu i dokładnie to sprawdzę, bo wydaje mi się że pokazuje się wypadanie na cyl. 3 i 6.schiller pisze:Dokladnie tak. Jak jest 0 to jest ok jak rosna wartosci to wlasnie wypadanie ...
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
pojeździłem z komputerem i nie ma żadnego wypadania zapłonów zarówno na postoju jak i podczas jazdy, były stare błędy wypadania sprzed wymiany przewodów. Pokasowałem i pojeżdżę trochę, jak coś wyskoczy to dam znać, zauważyłem,że jak wysprzęglę to jest spokój.
sprawdziłem....błędów brak, wypadania brak
sprawdziłem....błędów brak, wypadania brak
Ostatnio zmieniony 30 lis 2016, 07:24 przez atlas audi a6, łącznie zmieniany 1 raz.
To i ja dodam coś od siebie,mam podobnie tylko że u mnie jak jest zimny to nie szarpie ale jak się rozgrzeje tzn olej osiągnie ok 75/80C i więcej t jak ruszam spokojnie to jest takie jedno mocne szarpnięcie w okolicy 2000tyś/obr. i potem jedzie normalnie. a jek ruszam gwałtownie to nie ma problemu,wkręca sie na obroty i nie szarpie. Przepustnica wyczyszczona i świece wymnienione woda na kable i na cewkę psikana i nie ma przebić.. sprawdzę te bloki 15,16 czy wypada zapłon. czy coś jeszcze moge spr?
No i chyba u mnie też nie wypada zapłon bo w bloku 15 i16 jest cały czas 0, na chwile w 15 pierwsza pozycja zmieniła się na 1 a potem znów 0. więc to nie zapłon jest powodem szarpania?
No i chyba u mnie też nie wypada zapłon bo w bloku 15 i16 jest cały czas 0, na chwile w 15 pierwsza pozycja zmieniła się na 1 a potem znów 0. więc to nie zapłon jest powodem szarpania?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga