Chciałbym przedstawić wam jak wymienić visko bez rozbierania przodu auta.
Zaczniemy od narzędzi które będą na potrzebne:
1. Klucz własnej roboty (nic strasznego)
2. Klucz widlasty 32 (im dłuższy tym lepiej)
3. Grzechotka
4. Imbus 5 wraz z nasadka na grzechotke
5. Szczotka druciana
Klucz własnej roboty to nic innego jak klucz do odkręcania tarcz z dużej szlifierki kontowej z dospawana przedłużka by mieć jak dobrze uchwycić go przy upartej visko (tak było w moim przypadku)
Oba klucze wkładamy od góry (32 oraz ten własnej roboty) przy czym klucz 32 wiadomo loduje na nakrętce visko a klucz własnej roboty wkładamy w otwory mocowania sprzęgła visko (fotka niżej).
Po obsadzeniu obu kluczy odkręcamy w moim przypadku
Silnik 2.7 ARE w allroud nakrętka odkręca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
W waszych możne być rożnie z tego wzgledu ze w sieci jest cała masa informacji ze jedne visko maja lewy a jedne prawy gwint.
Po odkręceniu visko wyjmujemy je wraz z wiatrakiem do góry.
Przystępujemy do oddzielenia visko od wiatraka, potrzebujemy grzechotkę i imbus 5, trzy śruby i gotowe.
I teraz żmudne czyszczenie wiatraka
Po wyczyszczeniu i już z nowa visko
Skręcamy i cieszymy sie nową viskozą bez rozbierania przodu samochodu.
Powodzenia.
