Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 2.7 Bit.Cel osiągnięty 632hp 730Nm

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 27 paź 2016, 11:54

Na tył big brakea tez planujesz?

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 27 paź 2016, 12:58

GranuL, na chwilę obecną jest założony zacisk od S6, tarcze od Passata 280mm przetoczone po obwodzie na 275mm.
Kiedyś pewnie wpadną hamulce od Rs6.
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 27 paź 2016, 13:19

<okok>

czoorny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 03 paź 2016, 21:17
Imię: Daniel
Rocznik: 2015
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Post autor: czoorny » 27 paź 2016, 20:32

emilzizi pisze:GranuL, na chwilę obecną jest założony zacisk od S6, tarcze od Passata 280mm przetoczone po obwodzie na 275mm.
Kiedyś pewnie wpadną hamulce od Rs6.
P&P jest praktycznie 330mm w miarę fajnych pieniądzach :)

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 27 paź 2016, 21:05

czoorny pisze:
emilzizi pisze:GranuL, na chwilę obecną jest założony zacisk od S6, tarcze od Passata 280mm przetoczone po obwodzie na 275mm.
Kiedyś pewnie wpadną hamulce od Rs6.
P&P jest praktycznie 330mm w miarę fajnych pieniądzach :)
Zaciski dostałem,dlatego padł pomysł na taki hamulec. :)

Z ręcznym nie ma problemu.
Od czego zacisk , i tarcza ?
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 27 paź 2016, 22:49

W S6 do tyłu zakłada się zacisk z RS-a, przewody z RS-a, klocki z RS-a, a tarczę z S6 C6 i do tego jak auto po lifcie to podkładki ok. 3mm. Jak już masz tył z S6 to pewnie i u Ciebie taki set podejdzie. <mysli>

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 28 paź 2016, 06:22

Mazdomania, tył mam od A6, tylko same zaciski od SS.
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

czoorny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 03 paź 2016, 21:17
Imię: Daniel
Rocznik: 2015
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Post autor: czoorny » 28 paź 2016, 08:28

tutaj na mojej b5, ale dokładnie takie samo zastosowanie do c5

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 12 lis 2016, 17:31

czoorny, od czego tarcza, od czego zacisk?

[ Dodano: 2016-11-12, 17:31 ]
Dziś żona zrobiła mi prezent z okazji urodzin.
Obrazek

Taka miła niespodzianka ;)
Bardzo się ucieszyłem :)
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 13 lis 2016, 22:01

Taka Małżonka to Skarb !!! <lol> <okok>
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

Awatar użytkownika
Krix0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
Imię: Artur
Rocznik: 1999
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KGR

Post autor: Krix0 » 29 sty 2017, 13:42

Witam interesuje mnie jakiego zestawu uzyles zamiast ori filtra powietrza.
Jakies rezanie czy wszystko p&p?

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 29 sty 2017, 14:16

Krix0, witam,założyłem wkładkę K&N.
Wszystko jest p&p

Brałem od Sida.
http://sidmotorsport.pl/pl/c/147-filtr-kn-rs4-s4.html
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
Krix0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
Imię: Artur
Rocznik: 1999
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KGR

Post autor: Krix0 » 29 sty 2017, 14:29

emilzizi pisze:Krix0, witam,założyłem wkładkę K&N.
Wszystko jest p&p

Brałem od Sida.
http://sidmotorsport.pl/pl/c/147-filtr-kn-rs4-s4.html
Ok dzieki
P.s podobaja mi sie modyze ktore zrobiles, mam podobne plany poza moca bo chce zostac na 300+ wiec dolot, wydech i virus na tym pozostanie.
Powiecmy wile inwestowac w konfort niz moc :) 300 mi wystarczy.

Powodzenia w dalszych pracach, jeszcze sie odezwe

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 20 mar 2017, 18:18

Krix0, wal tu śmiało &#9786;

Zabawy ciąg dalszy
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Głowice 2.4 BDV
Turbiny K04 Rs6
DP z kwasu
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 20 mar 2017, 23:46

Na Przasnysz jedzie? :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja