Akumulator do 2.0 tdi
Akumulator do 2.0 tdi
Witam. Chcę kupić akumulator do mojej a6 c6 2.0 tdi. Może ktoś mi podpowie jaki wybrać? Z góry dzięki
- Krix0
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
- Imię: Artur
- Rocznik: 1999
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KGR
Bosch S4 95Ah 800 A
Przykładową aukcja http://allegro.pl/akumulator-bosch-95ah ... 98199.html
Jaki masz budżet na aku
Fabrycznie był 110Ah gdyby ktoś się czepial że zaproponowałem 95
Przykładową aukcja http://allegro.pl/akumulator-bosch-95ah ... 98199.html
Jaki masz budżet na aku
Fabrycznie był 110Ah gdyby ktoś się czepial że zaproponowałem 95
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 141
- Rejestracja: 12 lip 2012, 21:17
- Imię: Marek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 DFBA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: lubuskie
Bulba07 pisze:A dobra ok. Jutro koło południa wrzucę foto
[ Dodano: 2016-11-11, 10:25 ]
[url=http://images82.fotosik.pl/154/1ba0fad7f52179c7m.jpg]Obrazek[/URL]
Wstawiłem tutaj zdjęcie tej wlepki więc spojrzcie i podpowiedzcie. Teraz mam varte 95Ah 800 12v
J1U - czyli fabrycznie miałeś kolego 95Ah
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Mówiłem Ci Krix0, że nie wszystkie 2.0 TDI mają akumulator 110Ah, ponieważ wszystko zależy od ilości dodatkowego wyposażenia. Dokładnie jest tak, jak pisze Karolczak, w Twoim aucie fabrycznie zamontowany był akumulator 95Ah i taki też kup. Numer części z ETKI to: 000 915 105 AH lub 000 915 105 DK (nowszy). W ASO ten aku kosztuje ok. 770 zł. W takim razie potrzebujesz np. taki akumulator: VARTA Blue Dynamic 95Ah 800A, który kosztuje ok. 450 zł. Warto też sprawdzić kodowanie akumulatora w sterowniku, ponieważ nigdy nie wiadomo
. Jeśli kodowanie jest poprawne (dla 95Ah) i kupisz np. podany aku, to nie będziesz miał problemów zimą
. Poprzedni ile w ogóle wytrzymał?


- Krix0
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
- Imię: Artur
- Rocznik: 1999
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KGR
Tutaj koledzy piszą o aku bez potrzeby kodowania
a6c6-jaki-akumulator-do-20tdi-vt28577.htm
a6c6-jaki-akumulator-do-20tdi-vt28577.htm
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przeczytałeś dokładnie ten wątek? Koledzy piszą, że wymieniali aku na ten sam, tzn. o tej samej pojemności. Dlatego nie musieli kodować, bo po co
. W przypadku Bulba07 można przypuszczać, że jest tak samo, ale warto sprawdzić, aby nie było niespodzianki po kilku dniach. Chociaż z drugiej strony jeśli bieżący aku wytrzymał minimum te dwa lata, to kodowanie na 99% jest poprawne. Niech kolega napisze, czy miał jeszcze fabryczny aku.
[ Dodano: 2016-11-12, 12:24 ]
Kodowanie aku w A6 przeprowadza się w następujący sposób: oglądaj → 1:34 - 2:31, a sprawdzenie kodowania w ten sposób: oglądaj → 2:35 - 2:52 . Z tym wyjątkiem, że w polu 'Part Number' musisz mieć jeden z kodów, które podałem powyżej: 000 915 105 AH lub 000 915 105 DK. Pole 'Serial Number' jest w zasadzie nieistotne, tak samo jak 'Vendor', czyli producent.

[ Dodano: 2016-11-12, 12:24 ]
Kodowanie aku w A6 przeprowadza się w następujący sposób: oglądaj → 1:34 - 2:31, a sprawdzenie kodowania w ten sposób: oglądaj → 2:35 - 2:52 . Z tym wyjątkiem, że w polu 'Part Number' musisz mieć jeden z kodów, które podałem powyżej: 000 915 105 AH lub 000 915 105 DK. Pole 'Serial Number' jest w zasadzie nieistotne, tak samo jak 'Vendor', czyli producent.
- Krix0
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
- Imię: Artur
- Rocznik: 1999
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KGR
mat1324 pisze:Przeczytałeś dokładnie ten wątek? Koledzy piszą, że wymieniali aku na ten sam, tzn. o tej samej pojemności. Dlatego nie musieli kodować, bo po co. W przypadku Bulba07 można przypuszczać, że jest tak samo, ale warto sprawdzić, aby nie było niespodzianki po kilku dniach. Chociaż z drugiej strony jeśli bieżący aku wytrzymał minimum te dwa lata, to kodowanie na 99% jest poprawne. Niech kolega napisze, czy miał jeszcze fabryczny aku.
[ Dodano: 2016-11-12, 12:24 ]
Kodowanie aku w A6 przeprowadza się w następujący sposób: oglądaj → 1:34 - 2:31, a sprawdzenie kodowania w ten sposób: oglądaj → 2:35 - 2:52 . Z tym wyjątkiem, że w polu 'Part Number' musisz mieć jeden z kodów, które podałem powyżej: 000 915 105 AH lub 000 915 105 DK. Pole 'Serial Number' jest w zasadzie nieistotne, tak samo jak 'Vendor', czyli producent.
Nie wiem jaki temat czytałeś ale jeśli chodzi o ten temat z linku wyżej który podałem klubowicz progressive wyraźnie pisze ze według wlepka miał 80 a ma obecnie 110.
Temat który podesłałem miał pokazać koledze że nie musi wkładać varty moze wkładać inny taki np jak włożyli inni forumowicze i bez kodowania im działają bez błędów.