Ale do rzeczy:
Audiola kręci się max do 2800 obrotów i koniec...Dymi przy tym niesamowicie
Na zimnym odpala bo kręceniu 3-4 sekundy na ciepłym odrazu.
błędy:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
01126 - Engine Speed Signal
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
00741 - Breake Pedal Monitorin
27-00 - Implausible Signal
Po usunięciu na stałe pozostały 2 błędy:
(1) 00523 oraz (2) 00550.
(1) Błąd 00523 to uszkodzony czujnik zasysanego powietrza który znajduje się w przepływce dlatego wymieniłem kostkę od przepływomierza co nic nie dało a później przepływomierz nowy i błąd znikną wraz z kontrolką asr na zegarach :shock:
(2) 00550 Czyli regulacja początkowego kąta wtrysku i tu już jest gorzej...
Wymieniłem filtr paliwa i zatankowałem bo było pusto w baku.
Brak pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych.
VAG:
na razie brak logów...ale na szybko:
w BS:
skacze 19.2 BTDC na 0.0BTDC
Jak na rozgrzanym silniku wymuszę BS 004 to zaczyna skakać 19.2 BTDC na 0.0BTDC i jak wyjde z bs to na chwile auto zaczyna się wkręcać normalnie i za chwile znowu błąd 00550 i znowu max 2800 i kąt stoi jak zaczarowany jak na zdjęciu powyżej.
Przy próbie jakiejkolwiek zmiany kąta wskazania vaga cały czas takie same.
Dopiero jak ustawiłem mu skrajność pojawiło się 19.2BTDC w MS ale silnik ledwo odpali i dalej błąd 00550 oraz nie chciał się wkręcać
Sterownik pompy był już kiedyś wymieniany o czym świadczą lutowe przewody.
Wg mnie w pompie przycinający się tłok od ustawiacza? a może poprostu rezystor za 2 pln:p
logi zrobie ale tylko statyczne bo auto bez oc narazie;/ - długo stało
Jesli ktoś ma na szybko jakiś pomysł co sprawdzić to proszę śmiało pisać