Witam serdecznie jestem tutaj nowy ale może mi ktoś pomoże. Od pół roku jestem właścicielem Audi A6 C6 3.0 TDi 224KM rok prod. 2005. Kiedy sprowadzałem auto od naszych zachodnich sąsiadów silnik wszedł w tryb awaryjny oraz zaświeciły się kontrolki od świec oraz "check engine" W związku z tym po kolei dokonałem kompleksowej wymiany czujnika ciśnienia doładowania, nastawników klap kolektora ssącego, regeneracji turbiny. Co się okazało że winę ma sterownik turbiny który zakupiłem nowy i zakodowałem zgodnie ze starym. Pomimo tych zabiegów oczywiście błędy na desce zgasły jednak po tych naprawach samochód w dolnej granicy obrotów nie chce "iść" do 2000 obrotów jedzie bo jedzie a po przekroczeniu granicy 2000 obrotów jedzie bez problemu z doskonałym przyśpieszeniem.
Czy ktoś mi poradzi co się może dziać z autem czy w ogóle można coś zaradzić. Dziękuję za odpowiedź
