[ A6 C5 2.7 biturbo 169kw] szarpie dławi się faluja obroty
Nie znam się na logach dynamicznych. na razie jestem na etapie programu, który ściągnąłem na kompa, potem kabelek i dopiero będę mógł coś więcej sprawdzać. Do tej pory korzystałem z VAG-a ale jest już kiepski.
U mnie poza szarpaniem i "mułowatoscią" wszystko ok. No czasem lekko "zakołysze" silnik ale wiem, że poduszki też już nie są najświeższe.
Zamawiam EGT u SID-a, wymienię i zobaczymy co dalej.
Mam nadzieję, że ogarnę temat bo jeśli nie to auto trza będzie do ludzi oddać. Nie mam serca do samochodów jeżdżę nimi z konieczności, a 2.7T potrzebuje opieki.
U mnie poza szarpaniem i "mułowatoscią" wszystko ok. No czasem lekko "zakołysze" silnik ale wiem, że poduszki też już nie są najświeższe.
Zamawiam EGT u SID-a, wymienię i zobaczymy co dalej.
Mam nadzieję, że ogarnę temat bo jeśli nie to auto trza będzie do ludzi oddać. Nie mam serca do samochodów jeżdżę nimi z konieczności, a 2.7T potrzebuje opieki.
Ino jak? Rozgrzewam, podpinam i co dokładnie sprawdzam? Normalnie są opcje wyboru np. silnika i tam pokazuje błędy ale nie trafiłem jeszcze na opis co wpisać na VAG-u żeby zrobić logi dynamiczne... Fakt, że nie szukałem tego specjalnie po forum ale chętnie się dowiem lub postaram się sam coś znaleźć.
Mam jeszcze dwa pytania.
1. Zawór N249 - też o nim czytałem szukając porad na temat awarii ale po wpisaniu np na alledrogo nic nie wychodzi. Czy wiecie jak to się ew. inaczej nazywa?
2. Trójnik w kształcie "F", gdzieś dzwoni ale nie wiem w którym kościele... Może na to też jest jakaś fachowa nazwa? Też nie wiem jak to znaleźć.
Pytam o te elementy bo jak zacznę rozbierać silnik to przy okazji na nie zerknę, a że często z tego co tu czytałem ulegają uszkodzeniu to w razie czego chciałbym je szybko kupić.
Mam jeszcze dwa pytania.
1. Zawór N249 - też o nim czytałem szukając porad na temat awarii ale po wpisaniu np na alledrogo nic nie wychodzi. Czy wiecie jak to się ew. inaczej nazywa?
2. Trójnik w kształcie "F", gdzieś dzwoni ale nie wiem w którym kościele... Może na to też jest jakaś fachowa nazwa? Też nie wiem jak to znaleźć.
Pytam o te elementy bo jak zacznę rozbierać silnik to przy okazji na nie zerknę, a że często z tego co tu czytałem ulegają uszkodzeniu to w razie czego chciałbym je szybko kupić.
N249 znajduje się po prawej stronie silnika po stronie kierowcy n75 po lewej strona pasażera. N249 psuje się rzadko. F-hors masz z lewej strony przepustnicy. Nie każdy silnik ma. Powodzenia w naprawach. Wymień wszystkie podejrzane przewody podcisnienia i sprawdź laczniki gumowe pod opaskami. Zwlaszcza gumowy trójnik na przepustnicy lubi pękać pod spodem.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 162
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Od kiedy to strony auta opisujemy stojąc przed nim?szydera pisze:N249 znajduje się po prawej stronie silnika po stronie kierowcy n75 po lewej strona pasażera. N249 psuje się rzadko. F-hors masz z lewej strony przepustnicy. Nie każdy silnik ma. Powodzenia w naprawach. Wymień wszystkie podejrzane przewody podcisnienia i sprawdź laczniki gumowe pod opaskami. Zwlaszcza gumowy trójnik na przepustnicy lubi pękać pod spodem.
Z pozycji kierowcy:
Lewa strona - kierowca
Prawa strona - pasażer
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga