Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Drzy, faluje, gasnie, dusi sie 2.7 tdi

Silniki wysokoprężne
KamilVag
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 31 lip 2012, 23:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowe Miasteczko

Drzy, faluje, gasnie, dusi sie 2.7 tdi

Post autor: KamilVag » 05 lis 2016, 09:48

Witam, mam problem z moim 2.7 tak jak wsppomnialem wyzej to te problemy zaczynaja sie kiedy temperatura na dworze jest okolo 15 stopni. Kilka dni bylo ponizej 10 to bylo wszystko ok, Najlepiej silnik chodzi na zimnym odpaleniu kiedy jest jeszcze na takim jakby ssaniu to wtedy nie ma trzepania buda przy ruszaniu i mozna ruszac bez gazu, kiedy silnik sie rozgrzeje to trzeba dodawac gazu zeby nie trzepalo a nie raz nawet i zgasnie, sprawdzane byly wtryski na stole, filtr paliwa, wymieniany zawor na pompie wysokiego cisnienia, dalej jest to samo.. Ma ktos jakis pomysl?

[ Dodano: 2016-11-05, 09:48 ]
Nikt nie mial takiego problemu?

[ Dodano: 2016-11-05, 09:48 ]
Nikt nie mial takiego problemu?

Awatar użytkownika
Draxan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 01 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Bridgend

Post autor: Draxan » 05 lis 2016, 12:57

a sprawdzałeś kompresje silnika?
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt

KamilVag
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 31 lip 2012, 23:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowe Miasteczko

Post autor: KamilVag » 05 lis 2016, 18:00

Silnik nie bierze oleju, jest silny, z reszta gdyby nie bylo kompresji dzialo by sie odwrotnie do temperatury, a tutaj jest problem gdy jest cieplo. Mysle jeszcze nad czujnikiem walu albo walka rozrzadu..

[ Dodano: 2016-11-05, 18:00 ]
A juz sam nie wiem.. Moze i nie ma tego cisnienia.. Ale chyba by bral olej albo cos..

Awatar użytkownika
Draxan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 01 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Bridgend

Post autor: Draxan » 05 lis 2016, 23:08

mi sie jednak wydaje ze wlasnie po rozgrzaniu by tracil ta kompresje jak juz
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt

KamilVag
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 31 lip 2012, 23:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowe Miasteczko

Post autor: KamilVag » 05 lis 2016, 23:29

No ja juz chyba z tych nerwow cos namieszalem. Masz racje raczej po rozgrzaniu. Tylko bralby olej albo cos a tutaj nic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja