problem przy odpalaniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
nie chodzi o to by wymienić -tylko o ściągnięcie wężyka podciśnienia i sprawdzenie czy nie ma w nim sladów paliwa przy pracującej pompie paliwaPioter211 pisze:Regulator na listwie też wymieniałem, ale nic nie pomogło. Ale wymienić nie zaszkodzi.
spora częśc używanych jest nieszczelna a i nowe trafiają się buble
[ Dodano: 2016-10-24, 20:53 ]
ten zaworek wysterowany jest przez ecu raz cyka raz nie do dziś nie wiem jakie warunki muszą być spełnione by zadzaiałąłPioter211 pisze:Sprawdź zaworek EVAP. Też miałem problemy z odpalaniem na ciepłym, ale wyczyściłem zaworek i po ponownym podłaczeniu rozbujałem autko do ok 100kmph. chwilę pocykał i teraz go nie słychać. Ma cyknąć po odpaleniu silnika a nie cały czas.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
- Lokalizacja: Opoczno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 459
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Wszystkie rurki przy silniku powymieniałem ok roku temu. Enduro7 pamiętam Twoją radę i sprawdzałem ten przewód oraz zaworek i niestety to nie pomogło, dlatego kolejnym krokiem było sprawdzenie kondycji zaworka EVAP, który to okazał się winowajcą.enduro7 pisze:nie chodzi o to by wymienić -tylko o ściągnięcie wężyka podciśnienia i sprawdzenie czy nie ma w nim sladów paliwa przy pracującej pompie paliwaPioter211 pisze:Regulator na listwie też wymieniałem, ale nic nie pomogło. Ale wymienić nie zaszkodzi.
spora częśc używanych jest nieszczelna a i nowe trafiają się buble
[ Dodano: 2016-10-24, 20:53 ]ten zaworek wysterowany jest przez ecu raz cyka raz nie do dziś nie wiem jakie warunki muszą być spełnione by zadzaiałąłPioter211 pisze:Sprawdź zaworek EVAP. Też miałem problemy z odpalaniem na ciepłym, ale wyczyściłem zaworek i po ponownym podłaczeniu rozbujałem autko do ok 100kmph. chwilę pocykał i teraz go nie słychać. Ma cyknąć po odpaleniu silnika a nie cały czas.
U Ciebie pomogło jedno, u mnie drugie. Przynajmniej inni klubowicze skorzystają z naszych doświadczeń.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
- Lokalizacja: Opoczno
Słuchaj co do szarpania to i ja się mecze z tym już z pół roku. I mam te same objawy. Mechanik podejrzewa cewki lub czujnik położenia wału Ale dopiero jade do niego po 1 listopada wiec będę wiedział na czym stoję. I gdy mi pomoże to dam ci znać. A jeszcze tylko chciałbym się dowiedzieć co do odpalania teraz jak jest zimno odpala ci normalnie czy tylko zle ci odpala jak jest wysoka temp. Na dworze?
Jak jest zimny silnik odpala bez problemu (bez względu na temperaturę otoczenia). Problem zaczyna się kiedy silnik jest rozgrzany i np po kilkunastu km go zgaszę i ponownie chce zapalić (również bez względu na temperaturę otoczenia).kamilo0307 pisze:Słuchaj co do szarpania to i ja się mecze z tym już z pół roku. I mam te same objawy. Mechanik podejrzewa cewki lub czujnik położenia wału Ale dopiero jade do niego po 1 listopada wiec będę wiedział na czym stoję. I gdy mi pomoże to dam ci znać. A jeszcze tylko chciałbym się dowiedzieć co do odpalania teraz jak jest zimno odpala ci normalnie czy tylko zle ci odpala jak jest wysoka temp. Na dworze?
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz jaki wpływ ma ponowne uruchomienie silnika na ciepło bo jesli od momentu rozruchu na zimno do wyłączenia silnika ciepłego nic się nie dzieje dziwnego....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 05 kwie 2016, 16:57
- Lokalizacja: Wolin